Hij wringt zich in allerlei bochten om niets te hoeven doen. Erg grappig om te zien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef akveor het volgende:
Die Brian is werkelijk niet om aan te horen.
Het is werkelijk belachelijk dat Huub deze concessie heeft gedaan. Iedereen lacht hem nu uit en de dreiging is er nog steeds. De ondertrouw is belangrijker dan het spel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft het over toekomstige etentjes van hem en Amanda, dat ie geen garantie heeft dat die niet verstiert worden. Over hoeveel etentjes gaat dit? Het is bijna afgelopen.
Ja Huub heeft weinig actiesquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
Rat: Wij zijn benieuwd hoe Huub gaat reageren als jij het komt verpesten.
Want Huub heeft weinig acties.
Je moet die sok om je lul doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig om te zien, tenenkrommend om aan te horen, lafbek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Hij wringt zich in allerlei bochten om niets te hoeven doen. Erg grappig om te zien.
Hoe dan ? Ik kan zijn bloed inmiddels wel drinken ! Too much !quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik van hem vind, in het begin vond ik hem irritanter dan nu.
Volgende week is Brian jarig en Amanda heeft ook een etentje geregeld.Compleet met dansers enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft het over toekomstige etentjes van hem en Amanda, dat ie geen garantie heeft dat die niet verstiert worden. Over hoeveel etentjes gaat dit? Het is bijna afgelopen.
Jij hebt echt een mega bord voor je kop.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef coldstar het volgende:
Maar zo trouwen zou ik ook niet. Het is toch allemaal een grote poppenkast.
Als het toch een echt betrouwbaar en gelukkig huwelijk zou zijn. Dan moet die villa toch helemaal versierd zijn en zouden nu toch beide ouders aanwezig moeten zijn en met z'n alle aan een leuk eetenje moeten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |