Huh?? Kopstoot?? Wat is er gebeurd??quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:22 schreef Marrije het volgende:
Na de kopstoot van Huub een streamlock. . .
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:23 schreef Dementor het volgende:
Kon ik die del maar muten nuken tijdens het avondeten.
Jaap zat te blazen en boeren in Huub's gezicht ........die zei hou op en het escaleerde...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:23 schreef Py het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zag dat Huub en Jaap tegenover elkaar stonden en Huub Jaap een kopstoot zag en toen streamlock. Maar wat er daarvoor gebeurde heb ik gemist.
Jezus... is het dan toch een kind van Patty Brard?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:23 schreef chufi het volgende:
THX Guuske
[ afbeelding ]
Aman zit te gillen als een speenvarken
Thnxquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap zat te blazen en boeren in Huub's gezicht ........die zei hou op en het escaleerde...
Nou....hij was voor Huub z'n doen best keurig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niets bijzonders het was niet eens een kopstoot
Jaap en Huub zaten te grappen, fysiek te grappen, Huub duwde Jaap een paar keer in het gezicht en Jaap vond het leuk om zijn gezicht alsnog vlak voor Huub zijn gezicht te houden, nog steeds grappend maar er werd wel geschreeuwd dat Huub maar even rustig moest blijven. Toen Huub met zn voorhoofd het hoofd van Jaap een tikkie gaf volgde er een streamlock. . .quote:
Haha, dat had ik niet eens meegekregen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Jaap zat te blazen en boeren in Huub's gezicht ........die zei hou op en het escaleerde...
Dat is wel erg hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef Ziet het volgende:
huub heeft ook een punt:
amanda wat leer je nu van deze discussie
onee, achteraf ga je er pas over nadenken he
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Jammer akveor, was een goede TT.
Huub gaat hier veel te veel op in, ze hebben een lol dat het niet mooi meer is.
Jaap gooide eerstquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:30 schreef Py het volgende:
Jaap krijgt iets tegen zijn oog aan gesmeten en direct weer streamlock
Lijkt het wel opquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Thanks Guus![]()
Wat een nepgedoe. Huub moet weer tv mken en Jaap helpt hem daarbij?
[ afbeelding ]
Amnda tettert alweer. Ik wacht op de volgende SL.
Dat is het eerste wat ik ook dacht!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus... is het dan toch een kind van Patty Brard?
Ik zat ook even te twijfelen of het spel niet een beetje verward werd met realityquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:30 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij zijn het geen grapjes meer tussen Huub en Jaap...kopstootje zag er best tricky uit voor Huub z'n doen en nu weer een SL omdat hij volgens mij een batterij bij Jaap op z'n porum gooide.
Eigenlijk wel, maar dat nemen een heleboel mensen Claire juist kwalijk dat zij wel haar mond kan houden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Echt waar.....wat kan Huub hier nou mee, niks toch? Tegen bosmongolen kun je niet op en kun je beter je mond houden.
Jaap belt ook niet naar achter, ook niet na de kopstoot. Wat dat betreft is het geen pieper.quote:
Vuile smerige tering RAT,het RIOOL moet hij in de RRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTquote:
Het maakt Jaap echt niet uit of Huub of Claire eerst vertrekt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat ook even te twijfelen of het spel niet een beetje verward werd met reality
Spitting Image toch??quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik ook dacht!
Claire is speltechnisch wel erg zwak... maar spreekt wanneer het nodig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat nemen een heleboel mensen Claire juist kwalijk dat zij wel haar mond kan houden.
Wat heet, Huub en Claire krijgen het weer 100% voor hun kiezen. Er is een etentje gepland voor die 2 in de Chill, ik voorspel pure terror.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:30 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij zijn het geen grapjes meer tussen Huub en Jaap...kopstootje zag er best tricky uit voor Huub z'n doen en nu weer een SL omdat hij volgens mij een batterij bij Jaap op z'n porum gooide.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gaat wel weer lekker met Huub
Eerst na de ondertrouw proberen te vertellen dat hij niet monogaam wil en/of kan zijn
Dan Jaap in z'n gezicht spugen
En gooien met spullen....
Volgens mij zou dat toch exit moeten zijn
laaaaaaaaaaaaaaaat mij gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ik kookquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef milk-shake het volgende:
nog nooooooooooooooooooooooit is er zo iets tegen Rat en del gedaan he........ik snap dit echt niet.....
Goh wat origineel,kon me nog een ander etentje van Huub heugen.Etentjes van Brian en Amanda mogen nooit verziekt worden.Goed script weer febo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heet, Huub en Claire krijgen het weer 100% voor hun kiezen. Er is een etentje gepland voor die 2 in de Chill, ik voorspel pure terror.
En waarom is dat zo leuk dan? Heb jij ooit een etentje van B en A verziekt zien worden door wie dan ook?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef Marrije het volgende:
Het was feestEn er komt nog meer, Jaap gaat het etentje van Huub en Claire verzieken
Ik vraag me af of het wel een geintje is, geloof er niks van. Niet van Jaap lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:38 schreef pullup het volgende:
Dit geintje tussen Huub en Jaap gaat natuurlijk alleen werken zolang Brian niet een van zijn informanten spreekt...niet erg lang dus
Dat is reuze leuk...gewoon, omdat Huub de grootste teringlijder van het westelijk halfrond is.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom is dat zo leuk dan? Heb jij ooit een etentje van B en A verziekt zien worden door wie dan ook?
Ik vind elke rel in dat huis leuk (als het maar niet TE wordt, zoals de bh van Lieke dr lijf trekken en brian die Amanda afrost). Ik heb een etentje van B en A nooit verziekt zien worden, neemt niet weg dat ik dat ook leuk zou vinden. Ik kijk dgk niet voor de romantiek of goede discussies, juist die rellen vind ik leukquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom is dat zo leuk dan? Heb jij ooit een etentje van B en A verziekt zien worden door wie dan ook?
Heb jij Brian wel eens intelligent horen lullen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou Jaap is echt tegen Huub , Hoor Brian weer eens dom lullen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef Ziet het volgende:
brian komt klaar als jaap zijn plannen tegen hem vertelt: bloemen in de hens, de hele entourage de vijfer in
Jaap vertelt anders wel eerlijk tegen Brian wat Huub net zei.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Huub: Het was allemaal nep tussen Jaap en mij, als B en A er maar intrappen.
Wat lief dat je dit zegt en ik ben het helemaal met je eens. Binnen de kortste keren lopen dit soort geintjes uit de hand.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Punt is gewoon....ook met een toneelstukje/geintje kan je te ver gaan.
Ik denk dat Jaap in zijn achterhoofd wel twijfelt of Huub hem er echt in houdtquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Ja zoiets kan gemakkelijk uit de hand lopen, en dan wordt het van een geintje ineens grimmig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Amenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Voor 90 procent zeker speelt Jaap de finale....dat is wel gebleken uit z'n woorden de laatste weken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap in zijn achterhoofd wel twijfelt of Huub hem er echt in houdt
Zeker weten....in al die verhalen van Jaap zit gewoon een kern van waarheid.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap in zijn achterhoofd wel twijfelt of Huub hem er echt in houdt
Het is geen geintje.... anders zou Jaap niet de schijn ophouden... hij weet ook dat de streamers kijken.... dus maakt ie daar gebruik van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel een geintje is, geloof er niks van. Niet van Jaap lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |