Ik vraag me af of het wel een geintje is, geloof er niks van. Niet van Jaap lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:38 schreef pullup het volgende:
Dit geintje tussen Huub en Jaap gaat natuurlijk alleen werken zolang Brian niet een van zijn informanten spreekt...niet erg lang dus
Dat is reuze leuk...gewoon, omdat Huub de grootste teringlijder van het westelijk halfrond is.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom is dat zo leuk dan? Heb jij ooit een etentje van B en A verziekt zien worden door wie dan ook?
Ik vind elke rel in dat huis leuk (als het maar niet TE wordt, zoals de bh van Lieke dr lijf trekken en brian die Amanda afrost). Ik heb een etentje van B en A nooit verziekt zien worden, neemt niet weg dat ik dat ook leuk zou vinden. Ik kijk dgk niet voor de romantiek of goede discussies, juist die rellen vind ik leukquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom is dat zo leuk dan? Heb jij ooit een etentje van B en A verziekt zien worden door wie dan ook?
Heb jij Brian wel eens intelligent horen lullen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou Jaap is echt tegen Huub , Hoor Brian weer eens dom lullen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef Ziet het volgende:
brian komt klaar als jaap zijn plannen tegen hem vertelt: bloemen in de hens, de hele entourage de vijfer in
Jaap vertelt anders wel eerlijk tegen Brian wat Huub net zei.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Huub: Het was allemaal nep tussen Jaap en mij, als B en A er maar intrappen.
Wat lief dat je dit zegt en ik ben het helemaal met je eens. Binnen de kortste keren lopen dit soort geintjes uit de hand.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Punt is gewoon....ook met een toneelstukje/geintje kan je te ver gaan.
Ik denk dat Jaap in zijn achterhoofd wel twijfelt of Huub hem er echt in houdtquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Ja zoiets kan gemakkelijk uit de hand lopen, en dan wordt het van een geintje ineens grimmig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Amenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef T-lex het volgende:
Voor 90 procent zeker speelt Jaap de finale....dat is wel gebleken uit z'n woorden de laatste weken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap in zijn achterhoofd wel twijfelt of Huub hem er echt in houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |