Eigenlijk wel, maar dat nemen een heleboel mensen Claire juist kwalijk dat zij wel haar mond kan houden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Echt waar.....wat kan Huub hier nou mee, niks toch? Tegen bosmongolen kun je niet op en kun je beter je mond houden.
Jaap belt ook niet naar achter, ook niet na de kopstoot. Wat dat betreft is het geen pieper.quote:
Vuile smerige tering RAT,het RIOOL moet hij in de RRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTquote:
Het maakt Jaap echt niet uit of Huub of Claire eerst vertrekt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat ook even te twijfelen of het spel niet een beetje verward werd met reality
Spitting Image toch??quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik ook dacht!
Claire is speltechnisch wel erg zwak... maar spreekt wanneer het nodig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat nemen een heleboel mensen Claire juist kwalijk dat zij wel haar mond kan houden.
Wat heet, Huub en Claire krijgen het weer 100% voor hun kiezen. Er is een etentje gepland voor die 2 in de Chill, ik voorspel pure terror.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:30 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij zijn het geen grapjes meer tussen Huub en Jaap...kopstootje zag er best tricky uit voor Huub z'n doen en nu weer een SL omdat hij volgens mij een batterij bij Jaap op z'n porum gooide.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gaat wel weer lekker met Huub
Eerst na de ondertrouw proberen te vertellen dat hij niet monogaam wil en/of kan zijn
Dan Jaap in z'n gezicht spugen
En gooien met spullen....
Volgens mij zou dat toch exit moeten zijn
laaaaaaaaaaaaaaaat mij gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ik kookquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef milk-shake het volgende:
nog nooooooooooooooooooooooit is er zo iets tegen Rat en del gedaan he........ik snap dit echt niet.....
Goh wat origineel,kon me nog een ander etentje van Huub heugen.Etentjes van Brian en Amanda mogen nooit verziekt worden.Goed script weer febo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heet, Huub en Claire krijgen het weer 100% voor hun kiezen. Er is een etentje gepland voor die 2 in de Chill, ik voorspel pure terror.
En waarom is dat zo leuk dan? Heb jij ooit een etentje van B en A verziekt zien worden door wie dan ook?quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef Marrije het volgende:
Het was feestEn er komt nog meer, Jaap gaat het etentje van Huub en Claire verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |