quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
Palma is beneden de lichten zijn aan en Palma kuste Huub leuk hoor
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:03 schreef beequeen het volgende:
José ook al in da house. Wat zal Amanda balen, alle aandacht gaat op dit moment naar Huub en Claire.
Goedmorgen!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
Geen woord van Brian of Amanda dat Claire er mooi uitziet........zo kinderachtig, maar ik had niks anders verwacht.
]quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:24 schreef Margo37 het volgende:
Claire en Huub in Tilburg....dusss van NL
Hoe bedoel u? Is dat iets wat door de hoogdravende Amandel zelf beweerd is, misschien?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef Margo37 het volgende:
Waarom zouden er kamer vragen komen dan als we wisten wie Amanda d'r moeder was
Miesyquote:
Ik vind het gewoon treiteren wat hij doet. Debiele bewegingen met de zweep en rare geluiden. Zo'n dier begrijpt daar niets van.quote:Brian kreeg een telefoontje en moet dus verplicht tv maken samen met die arme Tanner.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe bedoel u? Is dat iets wat door de hoogdravende Amandel zelf beweerd is, misschien?
Ik betwijfel of Amanda weet welke kamer er wordt bedoeld als er over kamervragen gesproken wordt. Het woord is aan meneer Duivendak.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het mooiste kleine paardje van Nederland "Tanner"
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef tipsch het volgende:
Hoe bedoel u? Is dat iets wat door de hoogdravende Amandel zelf beweerd is, misschien?
Ik betwijfel of Amanda weet welke kamer er wordt bedoeld als er over kamervragen gesproken wordt. Het woord is aan meneer Duivendak.
Maakt ie toch nog TVquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:34 schreef pullup het volgende:
Alleskunner brian weet zichzelf met de zweep te meppen
Die bosmongool met zijn koetsiekoe en HiiiiiHaaaaa.......gestoord, ik heb er geen ander woord voor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
Ik vind het gewoon treiteren wat hij doet. Debiele bewegingen met de zweep en rare geluiden. Zo'n dier begrijpt daar niets van.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:34 schreef pullup het volgende:
Alleskunner brian weet zichzelf met de zweep te meppen
Nee, ik zie geen bloedquote:
iddquote:
Ik denk dat het wel meevalt, niet het debiele gedoe van Brian maar dat treiteren, Tanner is in de bak en kan alle kanten op, als hij dit maar niet doet als hij op stal staat.quote:Ik vind het gewoon treiteren wat hij doet. Debiele bewegingen met de zweep en rare geluiden. Zo'n dier begrijpt daar niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |