Schepen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ships had gewoon de eigenschappen gekopieerd
Jaap zei het ook al.Is mooie tv ,Brian helemaal verbrand naar het ziekenhuis vanavondquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:32 schreef Leandra het volgende:
Het is te hopen dat Brian zich goed ingesmeerd heeft... best gevaarlijk dat in slaap vallen onder de zonnebank
Je hebt gelijk. Ik moet beter opletten in de COS, Amanda gaat nog voor d'r theorie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging dus over de praktijk-examens, rijschoolhouders balen er nogal van dat ze nu anders moeten reserveren dan in het verleden, en kopen dus examens in terwijl ze voor die datum mogelijk nog geen geschikte kandidaat hebben, laten iemand toch afrijden omdat het dat ingekochte examen anders weggegooid geld is en daarom is het slagingspercentage sinds die nieuwe examen-inkoop-regeling gedaald.
Voor de theorie-examens werkt dat anders omdat daar niet iemand speciaal tijd voor hoeft te maken, dat is een kwestie van een klaslokaaltje en zoveel mensen tegelijk die op een paar knopjes drukken.
Niet een hele vreemde gedachte natuurlijk als Huub gaat trouwen.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of er kwamen enkel kikkers af op de ondertrouw ...
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een poll van Nowlive
[ afbeelding ]
Hoezo weer Amsterdam... moet prinsesje Amanda niet met de rest van die clan mee?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, mooi ideetje, laat de miljonairs een dagje los in Amsterdam op
Koninginnedag, gaat mooie TV opleveren ............. jullie kunnen het
nee, om nowlive staan de foto's gewoon,die mogen dat nog steeds.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het op Nowlive verknald. Of er kwamen enkel kikkers af op de ondertrouw ...
Sssst! Niet jinxen! zometeen staat ze weer in volle glorie on stream, jij hebt haar geroepen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef mazaru het volgende:
Waar is die lellebel gebleven?
Niet dat ik haar mis hoor, maar het is zo heerlijk rustig zonder dat vreselijke stemgeluid
Ik zie op NowLive ook alleen maar kikkers?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:49 schreef blomst het volgende:
nee, om nowlive staan de foto's gewoon,die mogen dat nog steeds.
er is geen bewijs.... maar Amanda kreeg een brief van Lieke, waarin iets stond over een nieuwe vriendquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:46 schreef SHE het volgende:
Is het echt waar dat Lieke het met Ruud doet?
Ik pis in mijn broek hier; waar is het onomstotelijke bewijs?
Ik neem alles terug!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sssst! Niet jinxen! zometeen staat ze weer in volle glorie on stream, jij hebt haar geroepen.![]()
![]()
Mooie foto's thnx Margo, Claire ziet er gelukkig uit daar, en ik vind haar jurk wel mooi, ze hadden gelukkig mazzel met het weer.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie op NowLive ook alleen maar kikkers?
Altijd zo flauw he heb veel gehoord maar hou ik nog voor mezelf.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Op nowlive gelezen.............
Net terug van het stadhuis en ze waren geweldig mooi om te zien.....zo lief!!!
Ze hebben even tijd genomen voor de fans en iedereen kon ze felciteren....heel relaxt!!
Nou en ik heb heel veel gehoord (niet van Huub of Claire).....maar dat hou ik even voor mezelf.
De oprichtster van HOS was er zelfs, zij hadden twee en een half uur gereden....wat een fans!!!!
Het bruispaar straalde en ik heb ze persoonlijk geluk gewenst...en gekust!!!!!!
Er waren helemaal geen mensen die eieren wilden gooien......dus allemaal weer verzonnen.....we hebben echt 2 uur met de ouders van Claire gesproken....ook zo´n lieve ouders.....die er altijd voor hun kind zijn......zo als ik zelf ook ben!!!
en is dat inmiddels al bekend ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:06 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
Het schijnt dat Huub vanmorgen bij het stadhuis in ieder geval wel de naam van de biologische moeder van Amanda gehoord heeft.
Lees ook iets van Liesbeth van Dijk.Ben zo gek dat ik al zit te googlenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:06 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
Het schijnt dat Huub vanmorgen bij het stadhuis in ieder geval wel de naam van de biologische moeder van Amanda gehoord heeft.
De tamtam werkt op volle toeren zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:06 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hebben amanda en Brian nog niet tegen elkaar gepraat?
Smsjes winnen, dit zenden ze dan tijdens de reguliere uit en tijdens de finale, al die breezertjes stemmen dan flink want hij is lief voor paardenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
o my god hij zit die paarden weer te klieren die rat
Liesbeth van Dijk doet ook iets met darmspoelingen in haar clinic. Als ze echt op Patty Brard lijkt, zoals Amanda zegt, kon dit haar wel eens zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:
Lees ook iets van Liesbeth van Dijk.Ben zo gek dat ik al zit te googlenKan een medium vinden en iemand die een bodyclinic in Amsterdam heeft.
http://www.liesbethvandijk.com/quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lees ook iets van Liesbeth van Dijk.Ben zo gek dat ik al zit te googlenKan een medium vinden en iemand die een bodyclinic in Amsterdam heeft.
Logisch dat ze je dankbaar zijn. Da's wel heel rake informatie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:21 schreef noekje het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit Tilburg. Was echt keileuk! Ik heb tegen Huub gezegd dat Brian niet te vertrouwen is en tegen Claire dat Huub gonorroe heeft. Ze waren me erg dankbaar.
Waarom zouden er kamer vragen komen dan als we wisten wie Amanda d'r moeder wasquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
http://www.liesbethvandijk.com/
Amanda's stem komt in elk geval goed overeen met die van deze Liesbeth van Dijk.![]()
Ik zie ook wel gelijkenissen in gelaat en gestalte.
Ach gos dat arme mensquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
http://www.liesbethvandijk.com/
Amanda's stem komt in elk geval goed overeen met die van deze Liesbeth van Dijk.![]()
Ik zie ook wel gelijkenissen in gelaat en gestalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |