O ja, zeker wel! Ben assistent opname leider dit jaar, en gewoon productie sletje. Maar ik werk gewoon met de cast hoor. Maar weet natuurlijk niet of ik ook alle mensen van de cast zie. Ligt er aan op welke draaidagen ik moet/kan helpen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tony! Ik ben jaloers, hij is echt stoer!
Kom jij ook in aanraking met de cast?
En laat tante Til nou ook mee doen in onze filmquote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef Manias het volgende:
Hah ik zag tony neef met zn vriend laatst in een theaterstuk waar hetty heytink in speelde.. (erg leuk trouwens)
Ja die ja.quote:
ja ik zag dr staan op die pic vandaar :pquote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En laat tante Til nou ook mee doen in onze film
't wordt wel erg gaaf allemaal. Maar ik vrees voor m'n "vrije" weekenden. Ik denk dat ik die voorlopig niet meer ga hebbenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:58 schreef Manias het volgende:
[..]
ja ik zag dr staan op die pic vandaar :p
de hele dag daar bezig? ook savonds??quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't wordt wel erg gaaf allemaal. Maar ik vrees voor m'n "vrije" weekenden. Ik denk dat ik die voorlopig niet meer ga hebben
Ik herinner me nog draaidagen die van 7 uur 's morgens (opbouwen) tot 11 uur 's avonds (afbreken) duurdenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:11 schreef Manias het volgende:
[..]
de hele dag daar bezig? ook savonds??
Ja ja! 10 of 11 mei heb ik als "misschien" ingevuldquote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef Manias het volgende:
eek.. als je er maar 1 openlaat voor de shizzles ;p
ik ben 30 en heb vanaf mijn 16e alleen maar vaste relaties gehad (met kleine onderbrekinkjesquote:Op donderdag 10 april 2008 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van 24 t/m 27 ook een vaste relatie van 3jr gehad. Dus, tja.
tis niet in Rio meer naar het noorden wel aan de kust dus geen favela in de achtertuinquote:Op donderdag 10 april 2008 08:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, gelijk heb je. Mijn ervaring met Rio is dat de kans vrij groot is dat je een favela in de tuin hebt.
Salvador de Bahia ?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tis niet in Rio meer naar het noorden wel aan de kust dus geen favela in de achtertuin
Zo lang het maar geen Sao Paolo is. Wat een nare kutstad is dat.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Nuno_G het volgende:
tis niet in Rio meer naar het noorden wel aan de kust dus geen favela in de achtertuin
bijna goed wel heel vlakbij .... Lauro de Freitas om exact te zijn ...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Salvador de Bahia ?![]()
![]()
![]()
Met Oledum, en die fraai uitgedoste mama's die daar in stalletjes heerlijk eten staan te verkopen ?
Ik wil niet in het zuiden wonen, trouwens Curitiba is erg verslechterd maar zoals ik al zei wordt het Lauro de Freitas omdat R. zijn familie (of althans een gedeelte ervan) er woont.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen Sao Paolo is. Wat een nare kutstad is dat.
Salvador ben ik nooit geweest, maar Porto Alegre en Curitiba in het Zuiden waren redelijk beschaafd en ontwikkeld.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, zeker wel! Ben assistent opname leider dit jaar, en gewoon productie sletje. Maar ik werk gewoon met de cast hoor. Maar weet natuurlijk niet of ik ook alle mensen van de cast zie. Ligt er aan op welke draaidagen ik moet/kan helpen.
dat ken ik dan weer niet, daar kwam Djoser toen nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
bijna goed wel heel vlakbij .... Lauro de Freitas om exact te zijn ...![]()
![]()
Djoserquote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ken ik dan weer niet, daar kwam Djoser toen niet
mag ik je aanraken danquote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word liever niet betast door vrouwen
Da's dan geregeldquote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word liever niet betast door vrouwen
is een reisorganisatiequote:Op donderdag 10 april 2008 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Djoser![]()
Enfin het is bijna een buitenwijk van Salvador maar net iets
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:51 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
need sun, zie er nog steeds fucking bleek uit!
Klinkt goed ik kne alleen Recife, Foz en Rio natuurlijk., maar zal in october een verder rondkijken. Ik hou alleen niet van die georganiseerde toestanden, doe het wel alleenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is een reisorganisatie
www.djoser.nl
hadden toen een geweldige rondreis met highlights
Via Sao Paulo naar Recife/Olinda naar Salvador de Bahia. toen door naar Manaus en een paar dagen jungle lodge midden in de Amazone zonder gas water licht. Toen naar Brasilia en door naar Foz de Iguacu en de Itapu waterkrachtcentrale. Vandaar weer naar Belo Horizonte en Ouro petru En ten slotte een paar dagen Rio
helaas zit die nu niet meer in hun assortiment
en what about je vriendjequote:
quote:
die zit in Brasil en gaat morgen naar Bolivia geloof ikquote:
Ach, ik moest ergens mee beginnen. Had tot dan toe alleen nog maar strandvakanties rondom de mediterranee gedaan. Dus dat was al best een grote stap. Maar volgende week Cuba gaan we ook weer lekker op eigen houtje doenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Klinkt goed ik kne alleen Recife, Foz en Rio natuurlijk., maar zal in october een verder rondkijken. Ik hou alleen niet van die georganiseerde toestanden, doe het wel alleen
succes ermee ik ben dan in Rotterdamquote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die zit in Brasil en gaat morgen naar Bolivia geloof ik
Aaah ben jalours, maar kijk uit Cuba heeft veel leuke kanten maar ook een paar mindere, maar je zult vats veel lol hebben. En cubans arequote:Op donderdag 10 april 2008 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach, ik moest ergens mee beginnen. Had tot dan toe alleen nog maar strandvakanties rondom de mediterranee gedaan. Dus dat was al best een grote stap. Maar volgende week Cuba gaan we ook weer lekker op eigen houtje doen
We will find out, en ja ik zal er zeker wel weer een paar Stroekblunders begaanquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aaah ben jalours, maar kijk uit Cuba heeft veel leuke kanten maar ook een paar mindere, maar je zult vats veel lol hebben. En cubans arewel sommige dan he
do I hear Threesome?quote:
mmmmmm sweetquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:57 schreef Cybart het volgende:
there was this hot french dude at work this evening
en damn wat was het druk trouwens
en, IT"S FRIDAY !!!!
[..]
do I hear Threesome?
die's al oud! maar wel leuk :pquote:
Nou zulk goed weer is het hier nou ook niet meer...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Cybart het volgende:
oeh, stroek (je leest het vast niet meer), but have great fun @ Cuba!!!!!!!
en voor alle overige users...
goodmeuning
ik zeg vandaag drinken we de koffie buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |