O ja, zeker wel! Ben assistent opname leider dit jaar, en gewoon productie sletje. Maar ik werk gewoon met de cast hoor. Maar weet natuurlijk niet of ik ook alle mensen van de cast zie. Ligt er aan op welke draaidagen ik moet/kan helpen.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tony! Ik ben jaloers, hij is echt stoer!
Kom jij ook in aanraking met de cast?
En laat tante Til nou ook mee doen in onze filmquote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef Manias het volgende:
Hah ik zag tony neef met zn vriend laatst in een theaterstuk waar hetty heytink in speelde.. (erg leuk trouwens)
Ja die ja.quote:
ja ik zag dr staan op die pic vandaar :pquote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En laat tante Til nou ook mee doen in onze film
't wordt wel erg gaaf allemaal. Maar ik vrees voor m'n "vrije" weekenden. Ik denk dat ik die voorlopig niet meer ga hebbenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:58 schreef Manias het volgende:
[..]
ja ik zag dr staan op die pic vandaar :p
de hele dag daar bezig? ook savonds??quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't wordt wel erg gaaf allemaal. Maar ik vrees voor m'n "vrije" weekenden. Ik denk dat ik die voorlopig niet meer ga hebben
Ik herinner me nog draaidagen die van 7 uur 's morgens (opbouwen) tot 11 uur 's avonds (afbreken) duurdenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:11 schreef Manias het volgende:
[..]
de hele dag daar bezig? ook savonds??
Ja ja! 10 of 11 mei heb ik als "misschien" ingevuldquote:Op donderdag 10 april 2008 20:22 schreef Manias het volgende:
eek.. als je er maar 1 openlaat voor de shizzles ;p
ik ben 30 en heb vanaf mijn 16e alleen maar vaste relaties gehad (met kleine onderbrekinkjesquote:Op donderdag 10 april 2008 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van 24 t/m 27 ook een vaste relatie van 3jr gehad. Dus, tja.
tis niet in Rio meer naar het noorden wel aan de kust dus geen favela in de achtertuinquote:Op donderdag 10 april 2008 08:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, gelijk heb je. Mijn ervaring met Rio is dat de kans vrij groot is dat je een favela in de tuin hebt.
Salvador de Bahia ?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tis niet in Rio meer naar het noorden wel aan de kust dus geen favela in de achtertuin
Zo lang het maar geen Sao Paolo is. Wat een nare kutstad is dat.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Nuno_G het volgende:
tis niet in Rio meer naar het noorden wel aan de kust dus geen favela in de achtertuin
bijna goed wel heel vlakbij .... Lauro de Freitas om exact te zijn ...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Salvador de Bahia ?![]()
![]()
![]()
Met Oledum, en die fraai uitgedoste mama's die daar in stalletjes heerlijk eten staan te verkopen ?
Ik wil niet in het zuiden wonen, trouwens Curitiba is erg verslechterd maar zoals ik al zei wordt het Lauro de Freitas omdat R. zijn familie (of althans een gedeelte ervan) er woont.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen Sao Paolo is. Wat een nare kutstad is dat.
Salvador ben ik nooit geweest, maar Porto Alegre en Curitiba in het Zuiden waren redelijk beschaafd en ontwikkeld.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, zeker wel! Ben assistent opname leider dit jaar, en gewoon productie sletje. Maar ik werk gewoon met de cast hoor. Maar weet natuurlijk niet of ik ook alle mensen van de cast zie. Ligt er aan op welke draaidagen ik moet/kan helpen.
dat ken ik dan weer niet, daar kwam Djoser toen nietquote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
bijna goed wel heel vlakbij .... Lauro de Freitas om exact te zijn ...![]()
![]()
Djoserquote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ken ik dan weer niet, daar kwam Djoser toen niet
mag ik je aanraken danquote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word liever niet betast door vrouwen
Da's dan geregeldquote:Op donderdag 10 april 2008 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik word liever niet betast door vrouwen
is een reisorganisatiequote:Op donderdag 10 april 2008 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Djoser![]()
Enfin het is bijna een buitenwijk van Salvador maar net iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |