quote:Op donderdag 10 april 2008 22:51 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
need sun, zie er nog steeds fucking bleek uit!
Klinkt goed ik kne alleen Recife, Foz en Rio natuurlijk., maar zal in october een verder rondkijken. Ik hou alleen niet van die georganiseerde toestanden, doe het wel alleenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is een reisorganisatie
www.djoser.nl
hadden toen een geweldige rondreis met highlights
Via Sao Paulo naar Recife/Olinda naar Salvador de Bahia. toen door naar Manaus en een paar dagen jungle lodge midden in de Amazone zonder gas water licht. Toen naar Brasilia en door naar Foz de Iguacu en de Itapu waterkrachtcentrale. Vandaar weer naar Belo Horizonte en Ouro petru En ten slotte een paar dagen Rio
helaas zit die nu niet meer in hun assortiment
en what about je vriendjequote:
quote:
die zit in Brasil en gaat morgen naar Bolivia geloof ikquote:
Ach, ik moest ergens mee beginnen. Had tot dan toe alleen nog maar strandvakanties rondom de mediterranee gedaan. Dus dat was al best een grote stap. Maar volgende week Cuba gaan we ook weer lekker op eigen houtje doenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Klinkt goed ik kne alleen Recife, Foz en Rio natuurlijk., maar zal in october een verder rondkijken. Ik hou alleen niet van die georganiseerde toestanden, doe het wel alleen
succes ermee ik ben dan in Rotterdamquote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die zit in Brasil en gaat morgen naar Bolivia geloof ik
Aaah ben jalours, maar kijk uit Cuba heeft veel leuke kanten maar ook een paar mindere, maar je zult vats veel lol hebben. En cubans arequote:Op donderdag 10 april 2008 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach, ik moest ergens mee beginnen. Had tot dan toe alleen nog maar strandvakanties rondom de mediterranee gedaan. Dus dat was al best een grote stap. Maar volgende week Cuba gaan we ook weer lekker op eigen houtje doen
We will find out, en ja ik zal er zeker wel weer een paar Stroekblunders begaanquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aaah ben jalours, maar kijk uit Cuba heeft veel leuke kanten maar ook een paar mindere, maar je zult vats veel lol hebben. En cubans arewel sommige dan he
do I hear Threesome?quote:
mmmmmm sweetquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:57 schreef Cybart het volgende:
there was this hot french dude at work this evening
en damn wat was het druk trouwens
en, IT"S FRIDAY !!!!
[..]
do I hear Threesome?
die's al oud! maar wel leuk :pquote:
Nou zulk goed weer is het hier nou ook niet meer...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Cybart het volgende:
oeh, stroek (je leest het vast niet meer), but have great fun @ Cuba!!!!!!!
en voor alle overige users...
goodmeuning
ik zeg vandaag drinken we de koffie buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |