Mja, dat was op die foto's ook wel ongeveer te zien idd. Anders krijg je een stel echt niet zo snel zo dwars op de railsquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zojuist, bij het NOS journaal op NED 2, kwam het bericht dat het metro-ongeluk in Amsterdam werd veroorzaakt door een wissel. Door een 'zeldzame fout' ging de wissel om, terwijl het metrostel over de wissel reed.
Zeldzame fout toch? Ik las *elders* dat het 25 jaar geleden ook al eens gebeurd is. Nou, zeldzaam dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:57 schreef Duvel het volgende:
Als dit waar is, is het wel ernstig...
Ik bedoel: dit mag eigenlijk nooit voorkomen. Een beveiligingssysteem is opgebouwd in verschillende lagen. Als ik 't zo lees is ergens in een basale laag iets verkeerd gegaan. Stel dat het gebeurt bij ProRail in een hogesnelheidswissel, net als er een trein met 130 overheen kachelt...quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeldzame fout toch? Ik las *elders* dat het 25 jaar geleden ook al eens gebeurd is. Nou, zeldzaam dus
In Breda al uitstappen en bus 19 pakkenquote:Op vrijdag 11 april 200821:02 schreef ghizzer het volgende:
iemand enig idee hoe ik aan een (goedkope) ticket van roosendaal naar antwerpen kom?
quote:AMSTERDAM - In Amsterdam dreigt een "catastrofale ineenstorting" van het openbaar vervoer. De status van het onderhoud aan metro en tram door gemeentevervoerbedrijf GVB is volstrekt onduidelijk.
Peter van Zetten
Dat meldt Het Parool zaterdag, naar aanleiding van een conceptrapport dat in handen is van de krant.
Conceptrapport
Het rapport is geschreven in opdracht van de Stadsregio Amsterdam. Volgens een woordvoerder van de gemeente Amsterdam gaat het om een conceptrapport, waarvan "de puntjes nog op de i moeten worden gezet". Gemeente en stadsregio zouden nog naar het rapport moeten kijken.
"Er is een zeer reëel risico dat de langetermijnconditie van het railnetwerk in Amsterdam sterk achteruitgaat," schrijven de consultants die het rapport schreven volgens Het Parool.
Rover
Reizigersvereniging Rover waarschuwde eerder deze week ook al voor slecht onderhoud van het Amsterdamse openbaar vervoer, nadat dinsdag bij het Centraal Station een metro ontspoorde.
Rover wilde zaterdag niet reageren op het rapport. De organisatie wil het stuk eerst zelf inzien.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik las het jaGisteren al Windows, nu dit weer... De Dag des Oordeels komt naar je toe deze zomer
ja, nou, ik heb zo'n kruidvatkaartje en die kost me dus hoe dan ook 9,95 euro. zag dat de trein van roosendaal naar antwerpen 8,40 euro kost (hispeed.nl). is het met de bus uit breda goedkoper? ben benieuwd!quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:58 schreef JDude het volgende:
[..]
In Breda al uitstappen en bus 19 pakken.
Een beetjequote:Op zaterdag 12 april 2008 16:37 schreef Dichterbijer het volgende:
MIjn vriendin en ik gaa waarschijnlijk treinen in de zomervakantie naar Scandinavie... iemand ervaringen daar?
in breda opstappen op de interliner naar Hulst die rijdt langs antwerpen en kun je met ov gratis inquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:02 schreef ghizzer het volgende:
eej gasten, ik heb mijn plan enigszins gewijzigd. ga zaterdag 19 april van varsseveld naar antwerpen. iemand enig idee hoe ik aan een (goedkope) ticket van roosendaal naar antwerpen kom? thanx alvast!
Moet toch echt Oosterbeek zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 22:30 schreef Willy84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande foto is gemaakt in Oosterhout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas heb ik al een paar maand geen OV-jaarkaart meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:39 schreef densmee het volgende:
[..]
in breda opstappen op de interliner naar Hulst die rijdt langs antwerpen en kun je met ov gratis in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |