5? Moet je uitdelen ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even 5 sinaasappelen pellen en we hebben alweer een nieuw topic
Voor het hele bedrijf?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga even 5 sinaasappelen pellen en we hebben alweer een nieuw topic
Eh, ik doelde eigenlijk meer op festivals in Spanje maar wie weet, lijkt me wel vernieuwendquote:
Jij snapt 'm.. Heb zelfs mn naamtopic bijna gemistquote:
Nog 3 minuten.. voordat ik stop, voordat ik kap, voordat ik nokquote:
huh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.. Heb zelfs mn naamtopic bijna gemist
maar was nog net op tijdik ben een gedrocht uit '66
(ze waren voor ONZ best positief
)
De klok die blijft maar tikken dus wel komen er wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 3 minuten.. voordat ik stop, voordat ik kap, voordat ik nok
Aanbid hier Yesse!quote:
haha.. Weer een naamtopic!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aanbid hier Yesse!
ik dacht dat hij dichtwas maar volgens mij toch niet of wel.. ik snap het niet meer
Flamingo's vind je niet zo veel in Europa, Flamenco daarentegen zou je op een Spaans festival nog wel eens tegen kunnen komen.quote:
Flamenco is best tof. En iets westelijker, in Portugal, hebben ze mooie fado muziek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eh, ik doelde eigenlijk meer op festivals in Spanje maar wie weet, lijkt me wel vernieuwend. Hoort tenslotte bij de integratie he!
Hij is niet dichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aanbid hier Yesse!
ik dacht dat hij dichtwas maar volgens mij toch niet of wel.. ik snap het niet meer
Hehe, grappig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef nicomart het volgende:
Haagse Flamenco!!
Nee dit is echt geen Rickroll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |