Rappen kan hij ook niet en hetzelfde geldt voor gericht meppen. Oh nee wacht ...quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef Varen het volgende:
Brian kan niet zingen en geen gitaar spelen
Let maar op, binnen een half uur komt de post binnen. Zeker vandaag willen ze het prinseje please, ze heeft het zo moeilijk.quote:
Fout ze deden er minder dan drie minuten overquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let maar op, binnen een half uur komt de post binnen. Zeker vandaag willen ze het prinseje please, ze heeft het zo moeilijk.
hoe waar!!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let maar op, binnen een half uur komt de post binnen. Zeker vandaag willen ze het prinseje please, ze heeft het zo moeilijk.
Yep, ik ga ook maar eens mijn fanmail lezen. Tot straks.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:27 schreef pullup het volgende:
Fout ze deden er minder dan drie minuten over
Wát een pauper!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Verplicht klappen.....ik krijg bijna medelijden met Amanda.
[ afbeelding ]
sinds ze niet meer op TV komt ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef petraa het volgende:
Sinds wanneer mag die trut dat petje ophouden!
ja dat is een slechte eigenschap van brajeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Wat denk je zelf, die komt nooit door.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:38 schreef petraa het volgende:
Is die brief van die Anniea al binnen, voor B en A!
Ik denk dat negatief sms-en meer geld op gaat leveren voor RTL.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:44 schreef Prospera het volgende:
Brian: sms Brian naar 3040
Amanda: en Amanda naar 3040
De broer van Claire, Ivo, schrijft dit. Dat die info zomaar door mag komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:02 schreef Smash-it het volgende:
Iemand in een brief aan Claire schrijft dat ze zich zo onwijs ergert aan die schreeuwlelijk als ze weer eens in discussie gaat. En ja, dit gaat over Amanda haha..
zal het hokje het ook beu worden met amanda?????quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De broer van Claire, Ivo, schrijft dit. Dat die info zomaar door mag komen.
Allemaal spelinfo in conjo bo mama taal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:04 schreef fredfik het volgende:
wat een verscil van briefen van de rat en huub!!bij de rat is bijna alles zwart !!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:05 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian lezen voornamelijk de ondertekening van hun post voor. 'Dikke knuffel.'
misschien Joris vandaag ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:07 schreef juliaatje het volgende:
Weet iemand wanneer de famillie-leden de villa in komen?
Kijk, dat vind ik top, dat zullen die andere twee niet doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft een brief van Hedda ontvangen . Ze geeft haar ongezouten mening, niet echt positief maar toch leest Huub de brief voor.
Sowieso leuk dat ze van zich laat horen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft een brief van Hedda ontvangen . Ze geeft haar ongezouten mening, niet echt positief maar toch leest Huub de brief voor.
Grappenderwijs? daar komt ruzie vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
Brian noemt Amanda grappenderwijs een ondankbaar verwend klein kind.
Ze wees hem terecht door te zeggen dat dat verwende ding hem onlangs nog wel gratis een massage had gegeven.quote:
Op die 2 staat vrijwel de gehele dag een mutequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:20 schreef rooie3 het volgende:
En de paupers maken ook weer show op bed.
Beetje late reactie... maar volgens mij had ik net een orgasme....quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zó geweldig zijn. Nena die er uiteraard uitziet om door een ringetje te halen, die het huwelijk met alle toeters en bellen regelt en Amanda en Brian het nakijken biedt.
Voor een ander zou het een reden zijn om niet te trouwen met een Huub. Hoe naief dat Claire zegt dat ie het zich toch kan voornemen, alsof dat nog verschil zou maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:12 schreef Smash-it het volgende:
Haha, schrijver zegt tegen C dat ze maar mee moet gaan naar Spanje met DJ Huub. Anders is het de kat op het spek binden. Huub wil niet zeggen dat ie nooit iets zou doen. Claire zegt 'je kan het je toch voornemen?' Huub gaat er vol tegenin.
Ik vind het goed advies, ik zou hem ook niet alleen laten gaan haha naar Salou nog wel!
Nou lekker fris na de sportles.Zou eerst lekker douchen als ik hun was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor een ander zou het een reden zijn om niet te trouwen met een Huub. Hoe naief dat Claire zegt dat ie het zich toch kan voornemen, alsof dat nog verschil zou maken.
Ik moet zeggen, die massage die Amanda krijgt ziet er best ok uit.
Fris of niet (ik schakel net in), de massage an sich ziet er prima uit. Die wil ik ook wel, nee, niet van Brianquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou lekker fris na de sportles.Zou eerst lekker douchen als ik hun was.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje late reactie... maar volgens mij had ik net een orgasme....![]()
Enjoy.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Marrije het volgende:
Fris of niet (ik schakel net in), de massage an sich ziet er prima uit. Die wil ik ook wel, nee, niet van Brian
Dat staan hoeft dan weer nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enjoy.![]()
[ afbeelding ]
Amanda piept en kreunt, en niet van genot. Ze krijgt een Poekie Tai massage.
Amanda: Au, au Brian.
Huub moet vooral heel duidelijk verteld worden wat de regels zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:38 schreef Marrije het volgende:
Claire gelooft dat Huub wel trouw kan blijven, als hij het zich maar voorneemt.
Heeft ze dan echt niks opgestoken van Hedda en Lieke?
Trouwen is toch eeuwige trouw??quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:41 schreef Marrije het volgende:
Claire: je wilt het niet eens, waarom ga je dan trouwen?
En dat na de ondertrouw. Logisch.
Huub: net zoals met Lieke, ik beloof het je gewoon niet, dat ik trouw kan blijven
Hij zei net ook dat ie dat op lange termijn ook niet eens wil.
Als hij wil dat ze ja gaat zeggen kan ie beter zijn mond houden inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is wel eerlijk nu,maar soms kan je beter je mond houden.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:46 schreef Kaat38 het volgende:
Leuk: zoderekt Huub en Claire bij rtl Boulevard!
Nee,maar Huub denkt daar anders over.Huub kan soms zo raar denken en denkt dat je gelukkiger word als je om de zoveel tijd op een ander kan klimmen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Trouwen is toch eeuwige trouw??
Of ben ik ouderwets?
1. Ja en 2. wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Trouwen is toch eeuwige trouw??
Of ben ik ouderwets?
Die vent is echt knettergek, die zouden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enjoy.![]()
[ afbeelding ]
Amanda piept en kreunt, en niet van genot. Ze krijgt een Poekie Tai massage.
Amanda: Au, au Brian.
Ja en vooral op deze dag en dat ook nog op streams.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij wil dat ze ja gaat zeggen kan ie beter zijn mond houden inderdaad
Misschien het filmpje tot het eind bekijken, dat scheelt een bejaarde of tig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub had het erover dat er heel veel fans hun opwachtten bij het gemeentehuis.
Ik lig helemaal dubbel hier een handje vol bejaarden staan er AHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
Ja niet echt romantischquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en vooral op deze dag en dat ook nog op streams.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje late reactie... maar volgens mij had ik net een orgasme....![]()
Ruud doet in containers, Ruby in pijpleidingen naast je PC.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:59 schreef Borga het volgende:
Moet wel een beetje kotsen van Nada en Dennix. Zijn er nog teiltjes in de aanbieding.
nah jah wat een vrek ...............bytheway komt dimitri weer vandaag????quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:07 schreef Lady-night het volgende:
Brian wil weten of er nog iets voor zijn 1,5 jaardag wordt gedaan....hij heeft niets meer gehoord.
Je vergeet iemandquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruud doet in containers, Ruby in pijpleidingen naast je PC.Wat is er eigenlijk met die twee waardoor je zo moet kotsen?
Wat is er weer met FOK!?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:07 schreef Lady-night het volgende:
Brian wil weten of er nog iets voor zijn 1,5 jaardag wordt gedaan....hij heeft niets meer gehoord.
Ja erg lachwekkend wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |