Als hij wil dat ze ja gaat zeggen kan ie beter zijn mond houden inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is wel eerlijk nu,maar soms kan je beter je mond houden.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:46 schreef Kaat38 het volgende:
Leuk: zoderekt Huub en Claire bij rtl Boulevard!
Nee,maar Huub denkt daar anders over.Huub kan soms zo raar denken en denkt dat je gelukkiger word als je om de zoveel tijd op een ander kan klimmen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Trouwen is toch eeuwige trouw??
Of ben ik ouderwets?
1. Ja en 2. wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:45 schreef Donnaaa het volgende:
[..]
Trouwen is toch eeuwige trouw??
Of ben ik ouderwets?
Die vent is echt knettergek, die zouden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enjoy.![]()
[ afbeelding ]
Amanda piept en kreunt, en niet van genot. Ze krijgt een Poekie Tai massage.
Amanda: Au, au Brian.
Ja en vooral op deze dag en dat ook nog op streams.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij wil dat ze ja gaat zeggen kan ie beter zijn mond houden inderdaad
Misschien het filmpje tot het eind bekijken, dat scheelt een bejaarde of tig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub had het erover dat er heel veel fans hun opwachtten bij het gemeentehuis.
Ik lig helemaal dubbel hier een handje vol bejaarden staan er AHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
Ja niet echt romantischquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en vooral op deze dag en dat ook nog op streams.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje late reactie... maar volgens mij had ik net een orgasme....![]()
Ruud doet in containers, Ruby in pijpleidingen naast je PC.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:59 schreef Borga het volgende:
Moet wel een beetje kotsen van Nada en Dennix. Zijn er nog teiltjes in de aanbieding.
nah jah wat een vrek ...............bytheway komt dimitri weer vandaag????quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:07 schreef Lady-night het volgende:
Brian wil weten of er nog iets voor zijn 1,5 jaardag wordt gedaan....hij heeft niets meer gehoord.
Je vergeet iemandquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruud doet in containers, Ruby in pijpleidingen naast je PC.Wat is er eigenlijk met die twee waardoor je zo moet kotsen?
Wat is er weer met FOK!?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:07 schreef Lady-night het volgende:
Brian wil weten of er nog iets voor zijn 1,5 jaardag wordt gedaan....hij heeft niets meer gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |