Op die 2 staat vrijwel de gehele dag een mutequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:20 schreef rooie3 het volgende:
En de paupers maken ook weer show op bed.
Beetje late reactie... maar volgens mij had ik net een orgasme....quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zó geweldig zijn. Nena die er uiteraard uitziet om door een ringetje te halen, die het huwelijk met alle toeters en bellen regelt en Amanda en Brian het nakijken biedt.
Voor een ander zou het een reden zijn om niet te trouwen met een Huub. Hoe naief dat Claire zegt dat ie het zich toch kan voornemen, alsof dat nog verschil zou maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:12 schreef Smash-it het volgende:
Haha, schrijver zegt tegen C dat ze maar mee moet gaan naar Spanje met DJ Huub. Anders is het de kat op het spek binden. Huub wil niet zeggen dat ie nooit iets zou doen. Claire zegt 'je kan het je toch voornemen?' Huub gaat er vol tegenin.
Ik vind het goed advies, ik zou hem ook niet alleen laten gaan haha naar Salou nog wel!
Nou lekker fris na de sportles.Zou eerst lekker douchen als ik hun was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor een ander zou het een reden zijn om niet te trouwen met een Huub. Hoe naief dat Claire zegt dat ie het zich toch kan voornemen, alsof dat nog verschil zou maken.
Ik moet zeggen, die massage die Amanda krijgt ziet er best ok uit.
Fris of niet (ik schakel net in), de massage an sich ziet er prima uit. Die wil ik ook wel, nee, niet van Brianquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou lekker fris na de sportles.Zou eerst lekker douchen als ik hun was.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje late reactie... maar volgens mij had ik net een orgasme....![]()
Enjoy.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:26 schreef Marrije het volgende:
Fris of niet (ik schakel net in), de massage an sich ziet er prima uit. Die wil ik ook wel, nee, niet van Brian
Dat staan hoeft dan weer nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Enjoy.![]()
[ afbeelding ]
Amanda piept en kreunt, en niet van genot. Ze krijgt een Poekie Tai massage.
Amanda: Au, au Brian.
Huub moet vooral heel duidelijk verteld worden wat de regels zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:38 schreef Marrije het volgende:
Claire gelooft dat Huub wel trouw kan blijven, als hij het zich maar voorneemt.
Heeft ze dan echt niks opgestoken van Hedda en Lieke?
Trouwen is toch eeuwige trouw??quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:41 schreef Marrije het volgende:
Claire: je wilt het niet eens, waarom ga je dan trouwen?
En dat na de ondertrouw. Logisch.
Huub: net zoals met Lieke, ik beloof het je gewoon niet, dat ik trouw kan blijven
Hij zei net ook dat ie dat op lange termijn ook niet eens wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |