En zo bijzonder is hij nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Walcott zou toch nooit naar Ajax gaan aangezien hij daar nu regelmatig speelt
Zo gek is dat toch niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren hoe destijds vele Ajacieden op dit forum honend oordeelden over het samenwerkingsverband tussen PSV en Chelsea. Nu staan velen van hen echter te springen om een samenwerkingsverband tussen Ajax en Arsenal/Barcelona/AC Milan.
quote:De Belg Laurent Delorge kan definitief een punt achter de voetbaljaargang 2007/2008 zetten. Delorge werd geopereerd aan zijn rechterhiel en de verwachting is dat de revalidatie zes tot acht weken in beslag zal nemen. Tijdens de operatie is het gebied rondom de hiel van de middenvelder schoongemaakt.
Je slaat de plank volledig mis. Het ging hen om het samenwerken met een andere club, PSV de hoer van Chelsea etc. Hun Ajax zou zich nooit verlagen tot het huren van talenten van andere clubs etc.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet?
Uit jullie constructie met Chelsea is er weinig van gekomen (alleen Alex is dan nog een meerwaarde) maar voor de rest is het weinig soeps.
Heb goede hoop dat er meer uit gaat komen bij een constructie van Ajax met deze 3 clubs. Marco heeft in ieder geval zijn naam voor.
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Het ging hen om het samenwerken met een andere club, PSV de hoer van Chelsea etc. Hun Ajax zou zich nooit verlagen tot het huren van talenten van andere clubs etc..
Tsja dan meoten je Nederlanders wel van goede kwaliteit zijn he.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Samenwerkingsverband met buitenlandse clubs betekent dat je ook minder NL'ers in je ploeg krijgt. Dat zie ik nou niet echt zitten. Als ik naar PSV en Chelsea kijk, dan kan ik me echt niet voorstellen dat ik met zo'n zooitje buitenlanders echte binding krijg.
Als het zo is dat talenten van Ajax naar die clubs gaan om wat echte ervaring op te doen en dan terug naar NL komen als echte bikkelaars, dan wel.
Samenwerking hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Stelletje idioten... jullie snappen het echt niet he. Cultheld heeft gelijk.
En dan nog? Wat hebben wij daar voor invloed op?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Doe dan ook eens beter je best lamlul.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja dan meoten je Nederlanders wel van goede kwaliteit zijn he.
Vertaler in de zaal?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja dan meoten je Nederlanders wel van goede kwaliteit zijn he.
Hij vergeet alleen zijn eigen aandeel in dat punt verlies. En dan ben je precies bij de kern van het probleem dat hij beschrijft.quote:
Je hebt op een bepaald punt gelijk maar je vergeet 1 ding en dat is namelijk dat het niveau van je eerste elftal dusdanig te kort schiet dat je alleen met een kwaliteitsinjectie van buitenaf je eigen jeugd een betere opleiding kan geven.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
We helpen ajax naar de klote door te gaan teren op het talent van andere clubs. En dan zien we nooit meer een Nederlandse topspeler opgroeien bij Ajax. Dat is echt het begin van het einde, als dat al niet is ingezet. Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
quote:'Ajax onder de indruk van snelheid en techniek van Dirar'
Nabil Dirar mag zich in de belangstelling verheugen van heel wat clubs. Ajax is volgens Het Nieuwsblad de belangrijkste gegadigde om de 22-jarige flankspeler over te nemen van Westerlo.
Volgens de Belgische krant hebben scouts van de Amsterdamse club Dirar al verschillende keren aan het werk gezien, waarbij vooral zijn techniek en snelheid op de eerste meters indruk zouden hebben gemaakt.
Dirar is bezig aan zijn tweede seizoen in het eerste elftal van Westerlo. De Marokkaanse jeugdinternational met een Belgisch paspoort heeft nog een contract tot de zomer van 2010. Ook Anderlecht, Club Brugge, SC Heerenveen en Standard Luik zouden interesse hebben in Dirar.
Europese topclub en veel nederlanders is een contradictie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
We helpen ajax naar de klote door te gaan teren op het talent van andere clubs. En dan zien we nooit meer een Nederlandse topspeler opgroeien bij Ajax. Dat is echt het begin van het einde, als dat al niet is ingezet. Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
Op dit moment wel maar als je genoeg kwaliteit in huis hebt waar jonge jongens zich aan kunnen optrekken en meten dagelijks denk ik dat het haalbaar zal zijn binnen 5-10 jaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Europese topclub en veel nederlanders is een contradictie.
Ik hoop dat jouw scenario uitkomt maar met de huidige ontwikkelingen vrees ik het ergste. Wat gaat het Webster-arrest veroorzaken? Hoe lang kun je de Engelse topclubs van je jeugdspelers weghouden? Ik denk dat de doorlooptijd van een goede speler korter en korter zal worden bij Nederlandse teams.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment wel maar als je genoeg kwaliteit in huis hebt waar jonge jongens zich aan kunnen optrekken en meten dagelijks denk ik dat het haalbaar zal zijn binnen 5-10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |