je moet al uitkijken als je bij een jeugdwedstrijdje te hard staat te juichen voor je broertje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:08 schreef toma het volgende:
In Nederland kun je tegenwoordig niet alles meer verwachten he.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
je moet al uitkijken als je bij een jeugdwedstrijdje te hard staat te juichen voor je broertje.
en ook voor iemand zonder handicap.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:01 schreef toma het volgende:
[..]
als je aan een rolstoelgebonden bent kun je niet in een uitvak zitten. De supporters moeten gewoon genoeg respect hebben voor iemand met een handicap.
Tot nu toe lijkt het er op.quote:
Zolang hij er geen "in your face!"-achtige praktijken op na houdt, kan ik het inderdaad ook best hebben. Hoewel ik tijdens een wedstrijd wel altijd een stuk minder genuanceerd ben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en ook voor iemand zonder handicap.
Als ik in het stadion zit en naast me zit iemand die voor de tegenpartij is, kan me dat echt niets boeien ook niet als die juicht bij een doelpunt.
Van Basten is ook onder de indruk van YouTube!quote:
Eensquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
Tenzij ie 5 jaar blijft vind ik dat echt zinloos.
stuk met dennis was leukerquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zal wel stukkie uit kick off zijn..
Wat een kop heeft die gast ook hé!quote:
ONE MORE YEAR!!! Onze ultieme cultheldquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef Pritt het volgende:
Hij doet me daar denken aan die boef uit No Country for old Men. Dat was trouwens ook een Spanjaard, misschien wel de neef van onze tank.
Oki, je krijgt btw de laatste weken wel het gevoel dat 410 er ook weinig zin meer inheeft qua zang.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jasza, 410 gaat volgend jaar gewoon naar Zuid2.
Was te verwachten. Te groot voor een servet, te klein voor een tafellaken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef sjimz het volgende:
Ook Schilder mag vertrekken bij Ajax.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef sjimz het volgende:
Ook Schilder mag vertrekken bij Ajax.
Over 2 jaar kopen we 'm dan terug oké?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Effe die deal rondmaken en gaan met die banaan
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |