Tjaquote:Op woensdag 23 april 2008 21:57 schreef Vivi het volgende:
Nou, en jij weet wat je te doen staat Luchtbel
Och..ik zou er bijna emo van wordenquote:Op zondag 27 april 2008 11:22 schreef bixister het volgende:
Piet gisteravond tussen 't tandenpoetsen door: "als ik later groot ben zoek ik een meisje dat precies op jou lijkt mama." ik: "aaah wat lief, maar ze mag toch ook wel een beetje anders zijn joh?" Piet: "nee, want liever dan jij, dat kán toch gewoon niet!?".![]()
meneer is in ieder geval al kampioen charmeren, dat heeft ie van z'n papa denk ik.
Awww, wat bedoelde ze?quote:Op zondag 27 april 2008 11:30 schreef Ireth het volgende:
"Mama, mijn velletje zit niet zo lekker...."
Haha wij gingen als kind juist de hartjes uit de bloemetjes opeten, omdat daar honing in zou zittenquote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef DIGGER het volgende:
Kady, wil je ook een hapje (Ciabatta met honing)?
"Nee mamma, ik lust geen bijen"
oh..wat vreselijk schattig !quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben vanochtend onderzocht door dokter Bram. Ik heb koortsDaarna peinzend voor zich uit mompelend: hmmm vreemd. Heel raar.....
Dan tegen mij: ik weet het niet hoor mama, misschien moet je morgen maar even naar een andere dokter...
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef pepper_961 het volgende:
Ah wat schetig dat stukje van "dokter" Bram!!
Mijn dochter is ook zo`n schatje....![]()
Ik: "Heey Tedje hou je nog een beetje van me?"![]()
Tedje: "Als je gedouched bent"![]()
zei ze en liep met een gortdroog gezicht weg.![]()
(Ik was lui en nog niet gedouched)
Daar gebruiken ze hier ook hetzelfde woord voor (ik kan er nooit wijs uit worden, ik moet altijd even doorvragenquote:
Zo eet Mikael altijd pikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:58 schreef snoopy het volgende:
Morris heeft haktgeballetjes gegeten gisteren
Luukequote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:14 schreef Lishe het volgende:
Knap, Tex...
En Ireth, troost je... Luuke en ik lagen op het gras. Ik zei dat ze wel op een zeehondje leek. Had ik dat maar niet gedaan. "En ik zie een walvis!"
En als ik vraag "Luuke, heb je een mooi kado voor mij?"
"Ja hoor, een Tarzan". We hadden net daarvoor de reclame van ah gezien, met kaartjes voor de musical tarzan. Ik hoop dat ik gewoon een tekening krijg....
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef Ireth het volgende:
We staan vanmorgen bij de slager.. en de hele wachtende menigte stond mee te genieten van wat mijn dochter er allemaal uitkraamde....
"Ik ben een beetje klein, mijn mama is een beetje groter, maar mijn papa is de allergrootste.... maar mijn mama heeft de dikste kont!" Met daarop volgend een klap tegen mijn achterste... "Hè spekkiebil van me!!"
oh, heerlijk. De fantasie...quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef Sugar het volgende:
Maria in haar spel:
"Mama, hoe heet ik ook alweer?"
* Sugar graaft in geheugen
"Rosalina?"
"Oh ja! Rosalina heet ik."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |