quote:
Dat is ftw, in bed lezenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
Efkes gamen, denk ik. Of aan een boek beginnen, al doe ik dat liever 's avonds in bed
ik zou een printscreen maken, dat gaat sneller.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ph. Waar kan ik een .numbers file hosten zodat 'ie als afbeelding zichtbaar is op het forum? Weet jij dat misschien?
Oke, dank je!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou een printscreen maken, dat gaat sneller.
Goed zijn die achterlijke randdebielen he. Stelletje badmongolenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef OA het volgende:
Nederlandse snelwegen en alle klapjosti's die er rijden...
Je zou willen dat ze een klapband kregen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef OA het volgende:
Heb jij een stem gezien in het nominatietopic?quote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef OA het volgende:
Problemen meequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef OA het volgende:
ja, eigenlijk wel, de andere bestuurders weer minder.quote:
Blij dat ik rij ??quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel, de andere bestuurders weer minder.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, als ik mij elke keer zou ergeren en er een jaar per ergernis weg zou gaan van mijn leven was ik al dood geweest. Er zijn gewoon mensen die bijna alle regels aan de laars lappen, en die blijf je gewoon houden..
Ik glimlach dan nog een keer en laat ze lekker verder rijden..
Ben jij één van die klapjosti's?quote:
Ik rij zit op de passagiersstoel zelden in de file. Als je dan een keer in de file staat en er is niet eens een aanwijsbare oorzaak, wat vast negen van de tien keer het geval is, ga je alle andere weggebruikers verwensen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, als ik mij elke keer zou ergeren en er een jaar per ergernis weg zou gaan van mijn leven was ik al dood geweest. Er zijn gewoon mensen die bijna alle regels aan de laars lappen, en die blijf je gewoon houden..
Ik glimlach dan nog een keer en laat ze lekker verder rijden..
Vakantie ?? Bofkontquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:24 schreef OA het volgende:
Zo en dan nu even fitnessen!![]()
Daarna lamballen en slapen en dan nog maar 2 dagen werken tot aan de vakantie.
Daarom.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:19 schreef BrandX het volgende:
[..]doe ik ook, lekker muziekie aan, desnoods dan nog ff wat harder en meeblèren, dan heb ik het vanzelf naar m'n zin in mijn tuut
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.
Een nieuw HR-hoofd kwam laatst mij tegemoed en vertelde dat hij een gek zag meebewegen en zingen in de auto, toen hij naast die gek kwam bleek het mij te zijn.
Echt, lekker boeien wat anderen doen in die auto, ik zorg wel voor mijn eigen veiligheid en passagiers.
Je weet 't vaak niet, alhoewel je wel door de lichaamsbewegingen ziet (handen oid, bij het stoplicht) of 't een meezinger of 't een telefoontje isquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef BrandX het volgende:
[..]herkenbaar! werd een keer aangesproken door een vriend die me had zien rijden en hij vroeg wat ik in godsnaam allemaal zat te vertellen, wie ik in godsnaam aan de telefoon had
terwijil ik gewoon lekker aan het meezingen was
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij een stem gezien in het nominatietopic?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:50 schreef BrandX het volgende:
check het taalgebruik van TS in dit topic![]()
prof error
Muckquote:
Die is vast niet geslaagd voor zijn integratiecursusquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:50 schreef BrandX het volgende:
prof error
dat geloof ik ook niet neequote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is vast niet geslaagd voor zijn integratiecursus.
Wa zedde gij?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is vast niet geslaagd voor zijn integratiecursus.
Vakantie is geen kwestie van geluk, dat dwing je af.quote:
Dat je Limburgers geen toetsenbord moet geven, want dan krijg je dus van die onleesbare berichtenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:50 schreef BrandX het volgende:
prof error
Had gezegd dat hij zijn emailadres moest veranderen in iets onbestaands en dan zijn wachtwoord in iets randoms wijzigen. Slotje, opgelost.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet voordat je op wijzigen klik nog een keer je wachtwoord invoeren
Wat?quote:
Dat is dan mooi kut.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
W00t je kunt niet oneindig spammen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:24 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze tekst is niet vatbaar voor teruglezers
En je verdient het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vakantie is geen kwestie van geluk, dat dwing je af.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je Limburgers geen toetsenbord moet geven, want dan krijg je dus van die onleesbare berichten.
quote:
-> PTA ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:36 schreef BrandX het volgende:
btw, ik zag van de week de infinity FX35 rijden! Wat een beauty van een SUV
rijden er maar 100 van in Nederland hebbe hebbe hebbe!!!![]()
voorkant:
[ afbeelding ]
(sexy) achterkant
[ afbeelding ]
zijaanzicht:
[ afbeelding ]
Serieus, dat kwam echt even in mij opquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had gezegd dat hij zijn emailadres moest veranderen in iets onbestaands en dan zijn wachtwoord in iets randoms wijzigen. Slotje, opgelost.
Nee, dank je. SUV'squote:Op dinsdag 8 april 2008 20:36 schreef BrandX het volgende:
btw, ik zag van de week de infinity FX35 rijden! Wat een beauty van een SUV
rijden er maar 100 van in Nederland hebbe hebbe hebbe!!!![]()
voorkant:
[ afbeelding ]
(sexy) achterkant
[ afbeelding ]
zijaanzicht:
[ afbeelding ]
quote:
Teruglezen is tofquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
4 weken teruglezen is niet te doen....![]()
We heten niet allemaal MPG...![]()
Die draaikont? En toen de camera uitging ging hij snel zeker de andere kant opquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Schrok u ook zo van wouter bos die aan de kant van de zogenaamd gekwetste ging staan?
die is ook mooi, maar geen SUV. Ik vind SUV's normaal foeilelijk, maar deze vond ik dus top!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
http://www.toyota.nl/cars/new_cars/prius/index.aspx
Als het mag, dan ga ik voor de tech. Tof ding. De business heeft alleen die navigatie met TMC. Like I care, ik ken toch elk binnendoor weggetje in midden nederland
Hier jongequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |