Dat is dan mooi kut.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
W00t je kunt niet oneindig spammen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:24 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze tekst is niet vatbaar voor teruglezers
En je verdient het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vakantie is geen kwestie van geluk, dat dwing je af.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je Limburgers geen toetsenbord moet geven, want dan krijg je dus van die onleesbare berichten.
quote:
-> PTA ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:36 schreef BrandX het volgende:
btw, ik zag van de week de infinity FX35 rijden! Wat een beauty van een SUV
rijden er maar 100 van in Nederland hebbe hebbe hebbe!!!![]()
voorkant:
[ afbeelding ]
(sexy) achterkant
[ afbeelding ]
zijaanzicht:
[ afbeelding ]
Serieus, dat kwam echt even in mij opquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had gezegd dat hij zijn emailadres moest veranderen in iets onbestaands en dan zijn wachtwoord in iets randoms wijzigen. Slotje, opgelost.
Nee, dank je. SUV'squote:Op dinsdag 8 april 2008 20:36 schreef BrandX het volgende:
voorkant:
[ afbeelding ]
(sexy) achterkant
[ afbeelding ]
zijaanzicht:
[ afbeelding ]
quote:
Teruglezen is tofquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
4 weken teruglezen is niet te doen....![]()
We heten niet allemaal MPG...![]()
Die draaikont? En toen de camera uitging ging hij snel zeker de andere kant opquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Schrok u ook zo van wouter bos die aan de kant van de zogenaamd gekwetste ging staan?
die is ook mooi, maar geen SUV. Ik vind SUV's normaal foeilelijk, maar deze vond ik dus top!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
http://www.toyota.nl/cars/new_cars/prius/index.aspx
Als het mag, dan ga ik voor de tech. Tof ding. De business heeft alleen die navigatie met TMC. Like I care, ik ken toch elk binnendoor weggetje in midden nederland
Hier jongequote:
Een SUV met te weinig bagageruimte. Een beetje Bussum/Naarden bak dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
die is ook mooi, maar geen SUV. Ik vind SUV's normaal foeilelijk, maar deze vond ik dus top!
Whehe, dat dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die moet ik dus maar inhalen deze week... beetje meeliften op mijn username.
Vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:36 schreef BrandX het volgende:
voorkant:
[ afbeelding ]
(sexy) achterkant
[ afbeelding ]
zijaanzicht:
[ afbeelding ]
Zo exclusief blijkt het niet te zijn, die 100 moet je met een paar nulletjes meer nemen denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
Knei-ter-tje mooie bak!Zie 'm heel vaak rijden
Truste Ph.quote:
ben ik dan echt de enige die hem nog nooit eerder had gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
Knei-ter-tje mooie bak!Zie 'm heel vaak rijden
Ik denk wel dat je een der weinigen bent die 'm niet eerder gezien heeft. Neemt niet weg dat je een uitermate goede smaak hebtquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben ik dan echt de enige die hem nog nooit eerder had gezienIn PTA krijg ik dat ook al om m'n oren
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een der weinigen bent die 'm niet eerder gezien heeft. Neemt niet weg dat je een uitermate goede smaak hebt
Ik had m stiekem ook l eerder gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben ik dan echt de enige die hem nog nooit eerder had gezienIn PTA krijg ik dat ook al om m'n oren
Slaap lekkerquote:
Vast niet! Als het om auto's gaat, kun je er op vertrouwens dat ik er ook niet veel meer vanaf weet dan dat het 4 wielen, een motor, ramen en deuren heeft en kan rijden...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast niet! Als het om auto's gaat, kun je er op vertrouwens dat ik er ook niet veel meer vanaf weet dan dat het 4 wielen, een motor, ramen en deuren heeft en kan rijden....
Ik kende hem dus ook nog niet.
trustequote:
Zwaaitopicquote:
Goeie smileysquote:
Ik wil niet eens weten hoeveel % van de KSC posts te scharen zijn onder de noemer "zwaaiposts"quote:
Net zoals we wilden weten hoe vaak er Polen zijn langsgekomen in de KSC?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoeveel % van de KSC posts te scharen zijn onder de noemer "zwaaiposts"
Daar drink ik op!quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals we wilden weten hoe vaak er Polen zijn langsgekomen in de KSC?.
Zallen er best een hoop bennenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoeveel % van de KSC posts te scharen zijn onder de noemer "zwaaiposts"
Zallen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zallen er best een hoop bennen
Whehe. Algemeen Beschaafd Zuid-Hollandsch?quote:
Ja, en dan nog wat specifiekerquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Algemeen Beschaafd Zuid-Hollandsch?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, en dan nog wat specifiekerBeetje zo tussen de grote steden in
Ja dus....quote:
quote:
Welterustenquote:Welterusten![]()
.
Laterquote:A demain.
truste BXquote:
Ja, gaat lekker zoquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef MPG het volgende:
Al draagt een SEXtet wel bij aan het inlopen op Mart
Dit werkt wel ja. Al zal Mart morgen wel weer uitlopenquote:
Je doet in ieder geval goed je bestquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit werkt wel ja. Al zal Mart morgen wel weer uitlopen
immerquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval goed je best
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 april 2008 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel goed jongen!
Ik duik de mand in, doe jij het licht uit straks?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |