quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Ik ken heel veel mensen die best aardig kunnen zijn, maar dat is geen reden om ze niet te pesten!![]()
Op dit plaatje stond ook een emo, hij moest alleen even weg... Naar de dokter.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:35 schreef lekkerdersnolletje het volgende:
[..]
Dit vind ik niet grappig echt niet !
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Deel 3 alweer!![]()
Tijd voor wat zelfbevlekking:
[..]
[..]
![]()
![]()
[lullig mode]
[ afbeelding ]
[/lullig mode]
Mijn held!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:58 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ps. ik heb je favo plaatje weer onder de attentie gebracht.
Als wij geen tijd te veel hebben...quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hoe een tamelijk kansloos en stervend topic toch nog gered is. Sicsicsics, wij zijn goed.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo into Opus..quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn held!![]()
[..]
Als wij geen tijd te veel hebben...
Hiervoor wil ik toch ook de internets bedanken voor de eeuwige stroom emo-bash content die er aangeleverd wordt door de verschillende communities. Ook de emo's zelf natuurlijk, zonder zichzelf compleet belachelijk te maken op myspace, hyves en facebook, was deze prestatie nooit mogelijk geweest.
[ afbeelding ]
Was Opus niet dat 'bandje' van Live is Life?
![]()
Kwaliteit slot? Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:46 schreef Ordinair het volgende:
Hier zou nou echt een kwaliteit slot op moeten!
BAH!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Kwaliteit slot? Wat is dat nu weer?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Murderdolls!! Mèèèèn jeugd sentiment, daar kan ik alles van mezingen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
BAH!![]()
Emo Adolf Art:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn deze ook wel emo...
[ link | afbeelding ]
Of is niet iederteen die dood wil perse emo, maar willen wel alle emo's dood?![]()
Voortaan associeer je mij dus niet meer met een toekomstige kankerpatient?quote:
Jah, das ook niet zo heul ingewikkeld!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:48 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Murderdolls!! Mèèèèn jeugd sentiment, daar kan ik alles van mezingen.
Dat dacht ik ook ja!quote:
Bestellen doen we niet aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jah, das ook niet zo heul ingewikkeld!Altijd erg gelachen om de intro van 'Grave Robbin' USA', ik werd vroeger alleen wel uitgelachen door stoere metal mensen als ik zei dat ik de cd had en leuk vond
![]()
[..]
Dat dacht ik ook ja!
Heb je de nieuwe Kutschurft (Zolang de Voorhuid Strekt) al besteld, het is echt een aanrader!?!
[ afbeelding ]
Kan iemand emo's uitleggen dat je een pistool moet kopen voor je jezelf door je hoofd kunt schieten en dat het met je vingers niet gaat lukken.
*Kraskraskras*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
*Kraskraskras*FAIL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: het plaatje heHet is PATAT!! :(
Kopen bij een optreden gaat na de collectieve zelfmoord ook niet meer lukken!quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bestellen doen we niet aan
En het moet gewoon gezegd worden vind ik;![]()
![]()
BubblegumBarbie
![]()
![]()
Wát een vrouw
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
Kras jij, rook ik mn joint, zijn we allebei gelukkig!
Zie je wat er gebeurt als je die shit rookt?quote:
Sorr... Waarom heb je eigk je briljante ondertitel weggehaald?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zie je wat er gebeurt als je die shit rookt?Ze komen als vliegen op je af
En scheren doen we niet aan, afrobaard FTW
Sig bedoel je? Die staat nu in mn fobo, ik vond deze wel wat heerschenderquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Sorr... Waarom heb je eigk je briljante ondertitel weggehaald?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bestellen doen we niet aan
En het moet gewoon gezegd worden vind ik;![]()
![]()
BubblegumBarbie
![]()
![]()
Wát een vrouw
O.a je video in dat ene topic, en je bent gewoon stoer en kickass enzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hoe breezerslettig van je! Waar heb ik het aan te danken?
![]()
@666: Ander langharig werkschuw tuig moeten gewoon hun mond houden, stiekem luisteren ze ook Murderdolls en Britney Spears, net als ons.![]()
O, en je secret source? Been there, vond ze allemaal net een tikkeltje te lame.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik whoop ass.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O.a je video in dat ene topic, en je bent gewoon stoer en kickass enzo![]()
[ afbeelding ]
Haal de trekker dan over, watje!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zei hardop O My God
Die tanden + die pukkelDat hoofd op die 2e
![]()
p'cies! Foute muziek FTW!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hoe breezerslettig van je! Waar heb ik het aan te danken?
![]()
@666: Ander langharig werkschuw tuig moeten gewoon hun mond houden, stiekem luisteren ze ook Murderdolls en Britney Spears, net als ons.![]()
O, en je secret source? Been there, vond ze allemaal net een tikkeltje te lame.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zwaai* Ik mag nog blijven!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Het is officieel. Ik mag naar huis. Bye bye!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kopen bij een optreden gaat na de collectieve zelfmoord ook niet meer lukken!
En ik slijm al genoeg bij BgB!![]()
Ga toch
[ afbeelding ]
, dan win je nog eens wat!
Hoi !quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Bestaan er nog lelijkere mensen?
DOH! Avril is lief!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Back in tha house!
Avril jou heldin.. Nee serieus, zelf ik vind dat te ver gaan.
Rocknummerquote:Op woensdag 9 april 2008 09:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
DOH! Avril is lief!En S8erboy is het tweede beste rocknummer óóit, na Winds of Change van de Scorpions!
![]()
Ja! En de derde plaats is voor 'Starship - We built this City' maar nu weer terug on-emo-bash-topic!quote:
Ik hoef mijn goede smaak niet te verdedigen!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:43 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
I'm with stupid. Rocknummer?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rijmelarij van lik me vessie!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja! En de derde plaats is voor 'Starship - We built this City' maar nu weer terug on-emo-bash-topic!
[ afbeelding ]
Moet het rock zijn dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoef mijn goede smaak niet te verdedigen!![]()
Ik twijfel, mag ik Modern Talking - You can win if you Want op nummer 4 zetten? Of is dat echt geen rock?
[ afbeelding ]
Wel als ik mijn lijst van top 3 beste rocknummer ooit uit wil breiden naar een top 5!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:53 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Moet het rock zijn dan?
[ afbeelding ]
Nog een Sehaga pijpslachtofferquote:Op woensdag 9 april 2008 09:53 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Moet het rock zijn dan?
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben een vertyfd slechte muzieksmaak.
Waar denk je dat die 'haat' tegen emo's vandaan komt!?! Dat is allemaal om zand in de ogen van hippe mensen te strooien en de aandacht van mijn dubieuze muzieksmaak af te leiden, zodat ik ook misschien ooit ergens bij hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:54 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben een vertyfd slechte muzieksmaak.
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zei Modern Talking, sorry!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef TheSorrow het volgende:
De pagina begint behoorlijk ranzig, wat doen die gasten zichzelf aan
Mn ma snijdt geen polsjes, gelijk kelen, dus pas maar op.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:16 schreef Gercos het volgende:
lol jou ma is ook emo maar dan naar anders mensen toe
Jij met je kelen doorsnijden.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn ma snijdt geen polsjes, gelijk kelen, dus pas maar op.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
We're doing it all wrong:
[ afbeelding ]
Suicide = Elmo:
[ afbeelding ]
Nee, das niet emo... Dan is het:quote:Op woensdag 9 april 2008 20:28 schreef Stipding het volgende:
And if you cut me! I cut you back! HA take that you bastard!
quote:And if you cut me! I cut me back! etc...
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh!
Zijn die emo's dan nooit op!
[ afbeelding ]
Blij dat het ergens goed voor is!quote:Op donderdag 10 april 2008 10:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nooit. Dit topic is het enige dat mij van mijn dealextreme verslaving afhoud.
OMG de nieuwe batman clown!quote:
Waarom, wie weet doen emo ook aan groupie snijden. weet jij veelquote:Op donderdag 10 april 2008 09:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, das niet emo... Dan is het:
[..]
Ja, ik weet veel!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:58 schreef Stipding het volgende:
[..]
Waarom, wie weet doen emo ook aan groupie snijden. weet jij veel
DUS als ik emo wil worden wil jij mij een ''cursus emo'' worden geven?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, ik weet veel!![]()
Ik heb een Bachelor Emo Science met aanvullende Master Self Mutilation.
ok, lelijk, maar ik zie niet in waar er emo aan is?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik whoop ass.Good to know.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
WTF. Hoe komen jullie in godsnaam aan al die slechte plaatjes. En hoeveel tijd besteed je aan het zoeken naar emo's
ww.google.nl en doorgaans kost een zoekbewerking zo'm 0,0001 sec voor een paar 100.000 hits.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
WTF. Hoe komen jullie in godsnaam aan al die slechte plaatjes. En hoeveel tijd besteed je aan het zoeken naar emo's
Yup dat kan ik, en sjees, je hebt er absoluur een nodig!quote:Op donderdag 10 april 2008 18:08 schreef Stipding het volgende:
[..]
DUS als ik emo wil worden wil jij mij een ''cursus emo'' worden geven?
Misschien moet je groupie snijden maar aankaarten, zijn ze niet zo alleen
ik snij jou, snij jij dan mij![]()
helpen we elkaars nare gevoelens weg te nemen. IDEE!
Te veel. Maar je moet toch op de 1 of andere manier je baas zijn tijd vol maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Gotcha! Doorwerkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Te veel. Maar je moet toch op de 1 of andere manier je baas zijn tijd vol maken.
You have to!quote:
Pics Under the desk, or it didn't happen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Maar.. maar.. Kijk dan, ik ben echt heel zielig!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pffft, emo!quote:
Dat is ook niet echt heel vreemd als Harry Potter je premier is...ik bedoel, ben ik de enige die door heeft dat emo's zo'n 8 jaar geleden langzaam aan op kwamen, zo'n beetje ten tijde van balkenende I?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
Nederland is de Bron van Alle Emo!
[ afbeelding ]
Wie paint er een roze speldje in zijn haar..?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt heel vreemd als Harry Potter je premier is...ik bedoel, ben ik de enige die door heeft dat emo's zo'n 8 jaar geleden langzaam aan op kwamen, zo'n beetje ten tijde van balkenende I?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Paint skills I has them not!
[ afbeelding ]
Paintskilzz, I has them!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Paint skills I has them not!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Paintskilzz, I has them!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vet!
Ik proberen... Ik kan het niet!Me baas komt elke keer binnenlopen... Hij vroeg me al een keer wat ik in godsnaam met een foto van balkie moest...
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Arnoutvanh het volgende:
TVP, wellicht post ik hier ook nog eens een foto van mezelf
He's a whole lot of blabla.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef .bamboo.forest. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedichtje van zn profiel:
-knip diepteloos gedicht-
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Zie je, apple is emo en emo is gay!
[ afbeelding ]
Emo is goed! Zonder lemon, geen bitter lemon, zonder bitter lemon geen bitter lemon wodka!
[ afbeelding ]
Apartheid! Emo wc's...
[ afbeelding ]
Ik heb der ook al last van!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
De emo plaatsjes raken op..
We moeten op TMF kindjes een complex aanpraten.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb der ook al last van!
Dus we gaan nu potentiele emos bashen zodat we later weer emo's kunnen bashen!?!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:54 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Maar eerst werken. Jaja, er komt een stomme beurs aan en ik moet de uitnodigingen maken. Wooptiewoop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |