whehe iedereen foto's makenquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:20 schreef Liquidootje het volgende:
link naar deel 1?
moet je even fixenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:05 schreef renwan het volgende:
[img[http://i36.photobucket.com/albums/e5/Skorp88/EmoStudent/CrayolaEmo.jpg[/img]
Komtie dan he!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:02 schreef Inverted_World het volgende:
Aangezien je alles kunt afzeiken ben ik wel benieuwd naar wat voor muziek jij luisterd1 en hoe je jezelf ziet![]()
Ik schat dat je zo'n kiddy bent die enkel TMF en MTV kijkt2 en het heerlijk vind om mensen af te zeiken die een iets specefiekere muziek smaak prefereren.
Ook vind je het waarschijnlijk heerlijk om iedereen af te zeiken aangezien je zelf te lelijk voor woorden bent3 en stiekem jaloers bent op iedereen die niet zo doorsnee is als jij![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:18 schreef TheSorrow het volgende:
tvp.
of zoeen vette boomboxquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
Dat shirt van die eerste emo met die vriendin is wel toph eigenlijk. Dat cassettebandje om zijn nek ook btw. Jammer van de overige looks. Anders toch wel een toppertje.
Maar het is wel een emo die fail'd (eigenlijk een pleonasme ik weet hetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehe iedereen foto's maken
k vind t meer een FAIL!!!! plaatje dan n emo plaatje
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Stylez het volgende:
[..]
Maar het is wel een emo die fail'd (eigenlijk een pleonasme ik weet het) dus je kan er allebei de kanten mee op.
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Stylez het volgende:
[..]
Maar het is wel een emo die fail'd (eigenlijk een pleonasme ik weet het) dus je kan er allebei de kanten mee op.
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |