whehe iedereen foto's makenquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:20 schreef Liquidootje het volgende:
link naar deel 1?
moet je even fixenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:05 schreef renwan het volgende:
[img[http://i36.photobucket.com/albums/e5/Skorp88/EmoStudent/CrayolaEmo.jpg[/img]
Komtie dan he!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:02 schreef Inverted_World het volgende:
Aangezien je alles kunt afzeiken ben ik wel benieuwd naar wat voor muziek jij luisterd1 en hoe je jezelf ziet![]()
Ik schat dat je zo'n kiddy bent die enkel TMF en MTV kijkt2 en het heerlijk vind om mensen af te zeiken die een iets specefiekere muziek smaak prefereren.
Ook vind je het waarschijnlijk heerlijk om iedereen af te zeiken aangezien je zelf te lelijk voor woorden bent3 en stiekem jaloers bent op iedereen die niet zo doorsnee is als jij![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:18 schreef TheSorrow het volgende:
tvp.
of zoeen vette boomboxquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
Dat shirt van die eerste emo met die vriendin is wel toph eigenlijk. Dat cassettebandje om zijn nek ook btw. Jammer van de overige looks. Anders toch wel een toppertje.
Maar het is wel een emo die fail'd (eigenlijk een pleonasme ik weet hetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehe iedereen foto's maken
k vind t meer een FAIL!!!! plaatje dan n emo plaatje
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Stylez het volgende:
[..]
Maar het is wel een emo die fail'd (eigenlijk een pleonasme ik weet het) dus je kan er allebei de kanten mee op.
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 08:01 schreef Stylez het volgende:
[..]
Maar het is wel een emo die fail'd (eigenlijk een pleonasme ik weet het) dus je kan er allebei de kanten mee op.
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zou mezelf ook bijna gaan snijden als dit topic er niet was geweest....quote:Op maandag 31 maart 2008 10:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Yes! Deel 2. Ik was al bang dat mijn leven nutteloos zou worden.![]()
Gaymo'squote:Op zondag 30 maart 2008 12:42 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
why
Ik hoop wel dat de uitslag 'Down the Road' was en niet 'Across the Street'? Anders moet je morgen beter je best doen om te winnen op de goede manier!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb vandaag boter kaas en eieren gespeeld op Anna;s pols met Anna.
(met een mes ja.)
quote:David (33)
27 okt, 11:03
''wat een bullshit alsof de kleur van je kleding er mee te maken heeft dat je emo bent
heeft iemand van jullie zich de laatste tijd nog gesnede? ''
quote:*chriistelxXheartbreaker. </3 (140)
28 nov, 14:51
JEZUS DIT IS ZOOO FOCKING DOM niet alle emo's snijden hoor je kan ook gewoon je emo noemen gewoon vanwege de kledingstijl en haar dan ben je oook emo
je bent dan wel depri maar niet iedereen snijd zich toch (ik heb het wel gedaan maar ik zag in dat het geen oplossing is maar ben wel depri)
Ze kunnen niet eens gabbers zeggenquote:Wat vo0rn so0rt mense hate emo's t meest? 66 stemmen
9-11 08:22
Andere emo's 3,0% 2 stemmen
Metalheads 6,1% 4 stemmen
Gothics 9,1% 6 stemmen
Hardcore-lui 80,3% 53 stemmen
Punkers 1,5%
quote:zazie <33 Alesana^^screamo (95)
21 mrt, 10:51
doe het sinds groep 7(nu)
nog niemand weet het.......
lukt gewoon niet om er mee te stoppen door die ktkindren inme klas
quote:HEARTattack ~ (200)
21 mrt, 21:33
Ik ben heel onhandig met dingen, vooral met papier. Dan heb ik altijd van die inimini kltesneetjes in men vingers... T____T en dat vind ik zelfs al eng...
dus nee, snijden is geen optie voor mij..
quote:XYR! (81)
20 mrt, 20:11
Ik deed n doe het, op mijn polsen. Best wel link maar ik hb pas een x te diep gesneden en dat viel nog wel mee.
Mn beste vriendin controleeert het niet meer, en het kan haar niet zoveel meer schelen, ik doe het toch wel.
quote:Emily, Je wéét. (134)
20 feb, 17:39
Vanaf groep
8, tot begin klas 2.
meerdere keren op
terug gevallen.
Ben aant afkicken ;'D
quote:niet meer sinds 3 maanden..
quote:Niet meer. 2 jaar gedaan ofzo
quote:ik doe het nog steets & me ma & oma & pa & tante weten het ook al
quote:Nog niet... Komt nog wel...
quote:Alleen als ik fuckedup Depri ben. (nogal vaak ) mijn ouders weten het stiekem wel maar die zijn verlegen. ik heb veel littekens (hopen dat niemand dit leest die ik ken haha) Mensen denken: Die is gek.. maar op zo'n moment weet je niet beter. Ze zouden zelf ook eens zulke gevoelens moeten hebben. Ik heb nog ergere foto's maar die durf ik niet te laten zien
Zelf mn demente kat heeft nog minder aandacht tekort dan die menskes daarquote:heb het wel heel lang gedaan, af en toe nog trouwens, maar een paar meiden uit mijn klas zijn et aan het vermoeden en zetten zich 100% in om mijn armwarmers uit te krijgen zoo NIET lief
quote:Ik vin em kankervet,
hij heeft inderdaad geen leven want hij is niet altijd ongelukkig en snijd zichzelf niet...
hij gedraagt zich misschien wel als een mens!!
mischa snijdt een biefstuk, emo's een pols
I''dquote:
Ik was rondje.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de uitslag 'Down the Road' was en niet 'Across the Street'? Anders moet je morgen beter je best doen om te winnen op de goede manier!
Ik ging haar jaloers maken dat ik wel naar pagan fest ga en zij niet, en toen ging ze heel emo doen en doen alsof ze moesthuilen enzo. Dus toen had ik ;r maar m;n zakmes gegeven en toen ging ze krassen.quote:
zo scherp is m;n zakmes niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:24 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom sneed je haar keel niet gewoon door?ZO ZORG JE NIET VOOR EEN OPLOSSING!
Nog niet... maar nu welquote:Op maandag 31 maart 2008 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
I''d
heb je deel 1 al gezien en een docu ding met fragmenten uit het leven van een emo?
Wat is dat nou voor'n instelling? Als je rondje ben kun je niet winnen!?!quote:
Yesssss. misssstressssss.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En nou stoppen met slowsletten en plaatjes posten en bashen.
Orginaliteit ten top.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yesssss. misssstressssss.
[ afbeelding ]
But your best is just not good enough now, is it?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:47 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Orginaliteit ten top.![]()
En ik doe zooo mijn behest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |