Temperatuur is inderdaad wel hoger jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:15 schreef rene90 het volgende:
teveel zuurstof is ook weer niet goed, maar lijkt mij een beetje op een bacteriele infectie, nog iets gewijzigd aan de leefomgeving van de vis waardoor het misschien ziek kan zijn geworden? En is de temperatuur niet een stuk hoger nu.
Ik ook ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan een infectie, na wat speurwerk op het internet.
Lijkt me wel verstandig om hem apart te zetten. Ik las iets over druppels die je aan zn water toevoegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook ja...
Is er nog iets aan te doen als het echt zo is? En moet ik hem niet al de wiedweerga bij de andere vis vandaan halen?
dan moet ie in de slabakquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig om hem apart te zetten. Ik las iets over druppels die je aan zn water toevoegt.
Das te kleinquote:
oh ja! Doe ik dat evenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Das te klein. Hebben we geen emmer? das tenminste nog 10 liter
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:55 schreef CherryLips het volgende:
arm visje.
een van m'n twee overgebleven babyguppen krijgt eindelijk kleur in z'n staart. of schimmel.
Nu helemaal, want hij is doodquote:
ah coolquote:een van m'n twee overgebleven babyguppen krijgt eindelijk kleur in z'n staart. of schimmel.
prima toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:
mijn bak is eigenlijk ook heel saai. alles leeft en groeit
hoe mini zijn ze? ik zuig kleine visjes meestal op met een flinke slangquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef rene90 het volgende:
iemand tips om mini kersenbuikjes te vangen?
De Hara jerdoni?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:35 schreef Aneurism het volgende:
Ben trouwens Dario Dario van plan te houden in een cube40, wat kan daar bij? Ik zat te denken aan een groepje vuurgarnaaltjes en nog een dwerg variant visje... maar welke... :| (ik zat aan een wilde betta vorm te denken, een variant die wat minder agressief is, zoals Betta Tussyae
ik ook met mn grote bek... schep net een dood gupje uit mn bakquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:
mijn bak is eigenlijk ook heel saai. alles leeft en groeit
dat gupje hield niet van saaiquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ook met mn grote bek... schep net een dood gupje uit mn bak
nee, hahaha. maar ik vind het niet zo erg. ze was al best oud, al wat langzamer en haar rug was ook behoorlijk krom. ze is denk ik ook gewoon van ouderdom doodgegaan, want er was verder niks aan te zien.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:
M'n slakje kwam net voorbij zeilen, ik heb nog geen eitjes ontdekt trouwens, maar dat kreng is gegroeid. Toch wel ruim een centimeter nu. Ik dachtwat zit er in godesnaam voor dood stuk plant tegen het glas? Oh het beweegt...
.
Misschien dat Jana nog 1 gup kwijt wilt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
nee, hahaha. maar ik vind het niet zo erg. ze was al best oud, al wat langzamer en haar rug was ook behoorlijk krom. ze is denk ik ook gewoon van ouderdom doodgegaan, want er was verder niks aan te zien.
nu heb ik alleen nog maar 1 gupje![]()
en 5 corydoras en een ancistrus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |