quote:
Ik zeg: binnenkort een keer "kijken" daarquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:40 schreef fraubitch het volgende:
ik wil ook van west naar het centrum verhuizen![]()
![]()
Overigens weet ik waar little devil ligt
overigens; TVP
ja over spoor naar links, dan richting middenplein rijden (is het schuine pad. daar moet je links langs het huis rijden dacht ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wist het tot dat gekke rechtdoor-maar-niet-helemaal- stuk.
Zwartvenseweg in, soort van rechtdoor 't spoor over en dan gelijk na het spoor links zei m'n huisgenoot volgens mij. Ligt daar een pad dan ofzo? Ligt er echt een fietspad of gewoon een bospad waar iedereen doorheen baggert?
*import Tilburger aanwezig op Pinkpop.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:37 schreef theKiD het volgende:
Zijn er toevallig ook Tilburgers aanwezig die naar Pinkpop en/of Lowlands gaan?
Aanwezig op Lowlands! Wordt mijn jubileum jaar! ( 5de keer)quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:37 schreef theKiD het volgende:
Zijn er toevallig ook Tilburgers aanwezig die naar Pinkpop en/of Lowlands gaan?
Ik liep daar toen ook nog ergens rond vermoed ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef Tegan het volgende:
Toen ik de zondag van carnaval naar de film was geweest (aanrader, het was echt te lekker rustig) kwam er nog een of andere dronken duivel naar buiten om ons (twee niet-verklede meisjes) te versieren om vervolgens maar weer naar binnen te gaan bij Little Devil
.
als je nog photoshop hulp nodig hebt wil ik graag helpenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind de OP rommelig en te lang (no offence!) dus ik heb even zitten knutselen en heb een nieuwe OP-suggestie, laat ik het zo maar noemen.
Laat maar even weten wat jullie ervan vinden, go or no go? en uiteraard suggesties, tips en verbeteringen... you name it.
Het kon ook wel een roze/rood dierenpak zijn geweestquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik liep daar toen ook nog ergens rond vermoed ik. Maar ik was geen duivel
Gelukkig was ik een groen dier, maar een paar vrienden hadden wel iets weg van rode dierenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kon ook wel een roze/rood dierenpak zijn geweest.
Netjes gedaan zusje. Zal morgen eens kijken of ik m verder op kan pimpen met mijn photoshop-skilzquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo daar istie. Flink wat ingekort.
En hij moet nog iets aangevuld worden maar daar had ik ff geen zin meer in XD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |