Neen hoor hij was heel lastig , maar door mijn puzzelgenen, reduceren, deduceren en combineren.. ..etcquote:
Twee tegelijk is ook geen ramp, hoor.quote:
iets met boeien zou nog wel kunnen dan ..quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:04 schreef PhysicsRules het volgende:
handboeien? alleen is dat 10 letters
je kan wachten ..of een nieuwe stellen etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:13 schreef tong80 het volgende:
Nou ?
dat is geen 7 letters dus per definitie foutquote:
vond 'm ook wel mooi . maar ja wsl is de auteursoplossing nog mooierquote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het dan wel is, maar mooier kan haast niet!!!
mooiquote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga'm gewoon verklappen:
Nietmachine!
Handmatig : niet machine
vastzetten : nietmachine
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga'm gewoon verklappen:
Nietmachine!
Handmatig : niet machine
vastzetten : nietmachine
Nee..meer een blijk van verwonderingquote:
Neen, het is valkuilquote:Op donderdag 10 april 2008 07:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
Snippen?
Nou die was toch ook mooi....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een leukere: zuipende tap! (9 letters).
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef bixister het volgende:
eigenlijk is ie ook niet zo leuk, zal ik 'm maar verklappen?Ik vond hem best leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een leukere: zuipende tap! (9 letters).
Bierkraan?
Hijskraan dan? (dan moet je wel de i en de j als 2 letters hebben geteld en niet als ij)quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:59 schreef bixister het volgende:
fout! (wel in de goede richting, maar een bierkraan drinkt toch niet, of wel?)
Weet ik eigenlijk niet, doe ook pas net mee! Ik zal een andere zoeken.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:42 schreef bixister het volgende:
ja!![]()
![]()
ik twijfelde inderdaad wel over de ij, tellen jullie die als 1 letter doorgaans?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:26 schreef bixister het volgende:
nawee?
(of toont zich hierin teveel mijn OUD-bril)
Zit er een ij in en geldt die dan voor 1 of voor 2?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:51 schreef bixister het volgende:
religieus: brabants blad voor u (of na u!). 6 letters.
dat niet, maar hoop heeft er wél mee te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:13 schreef conleche het volgende:
Vrooms?
Ja maar, ja maar, waar slaat dat Brabants dan op? Op het "ge", neem ik aan. Maar dat is ook gewoon oudhollandsch. Of Belgisch Vlaamsquote:Op maandag 14 april 2008 12:16 schreef bixister het volgende:
loof is toch blad (van een boom)?
er zijn loofbomen en naaldbomen. beter opletten met biologie.
maar je hebt 'm in ieder geval opgelost,![]()
Ik bedoelde 't niet onaardig hoor!quote:Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef bixister het volgende:
washok - onee, da's te kort.ik denk nog even verder.
ja sorry dat 'ge' is niet alleen brabants, maar jaaajoh 't was ook maar een lossepolserd he! niet zo streng hoor!![]()
Overbezorgd?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef bixister het volgende:dan nog snel even een nieuwe voor ik m'n bed opzoek:
voorzichtig! té goed afgeleverd! (11 letters)
"Kermiskraam voor studenten" (10 letters)quote:
Was goed!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:19 schreef bixister het volgende:
ballentent.maar ik ga er nu geen meer verzinnen, ben te moe! iemand anders mag.
Ca va! Ik mag wel in OUD komen sinds 13 maanden, maar ik doe het lekker nietquote:
geweld?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef conleche het volgende:
Geen zin in een rel 6 letters
Bestaat dat; het groot paardenforum?
quote:
Volgens mij Bingo !quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef bixister het volgende:
nu nog die 3 verloren letters. eeh... kaskraker! ?
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef bixister het volgende:
tors
speelgoedauto ?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef bixister het volgende:
ik heb er ook nog één bedacht:
dinky-toy carpooler gaat vanzelf! (13 letters).
(maarre, was manono eigenlijk niet aan de beurt?)
ga gerust je gang ik ben aan het werk en doe of en toe stiekum mee..lift, lifter.. hmquote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef bixister het volgende:
ik heb er ook nog één bedacht:
dinky-toy carpooler gaat vanzelf! (13 letters).
(maarre, was manono eigenlijk niet aan de beurt?)
je bedoelt auto is goed denk ik,quote:
carpooler = automaatjequote:Op woensdag 23 april 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
hoe bedoel je 'carpooler lukt ook nog wel?'
Oh..haal ik tje weg..quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Manono het volgende:
maar dinky-toy is speelgoed -> daar moet vlgns mij nog iets anders bij of vergis ik me?
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef qonmann het volgende:
Oh..haal ik tje weg..
automaat
nu nog wat erbij
Volgens mij moet er van speelgoed iets af en dan ben je er...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:54 schreef qonmann het volgende:
en bij speelgoed wat bij
en bij automaat wat bij
ergens gaat iets mis in mijn denkproces
Conleche to rescuequote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij moet er van speelgoed iets af en dan ben je er...
je had volgens mij wel leuke, doe jij een nieuwe ?quote:
Heel soms,maar dan worden ze slecht geradenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:21 schreef conleche het volgende:
Verzin jij ze zelf?
Ik heb ook een hele fijne site gevondenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heel soms,maar dan worden ze slecht geraden
Google is mijn vriendje
Parool van afgelopen zaterdag!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:21 schreef conleche het volgende:
Verzin jij ze zelf? Ik niet hoor!
Opnieuw ter versterking van het beton 13 letters
Juist!! Er is een site met alle krantencrypto's!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Parool van afgelopen zaterdag!
Haak ook weer even aan.
Jasper? Daar print ik altijd de VN puzzel uitquote:Op donderdag 24 april 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Juist!! Er is een site met alle krantencrypto's!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Jasper? Daar print ik altijd de VN puzzel uit
Slagboor ?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
die machine slaat op het element (8)
nog een makkelijkequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:26 schreef LBmafkeesLB het volgende:
correct
Had ik al eens verzonnenquote:
vergrootglas goed zo manonoquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:43 schreef Manono het volgende:
nog een makkelijke
achter dit raam zitten het liefst kippige lieden(12)
kiekediefquote:
Oh dat is wel mooi gevonden, huldequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 21:15 schreef conleche het volgende:
Dievenpad?
quote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef bixister het volgende:
niet dat ik 'm weet maar waarom zou playboy de oplossing zijn? ik zie geen enkel verband.
Lijkt mij wel goed.quote:
Yepz.quote:Op maandag 28 april 2008 01:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
muismat?
ff een makkelijke, het was zo stil hier....quote:
ja er wordt hier in stilte gedacht ..als je nog een weetquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:43 schreef SpiekerJozef het volgende:![]()
[..]
ff een makkelijke, het was zo stil hier....
Have fun ..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nog een makkelijke dan.
Sahara grap
7 letters
En nu ga ik op vakantie
Dit is de auteursoplossing , in puzzels telt de lange ij voor 1 letterquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:50 schreef Manono het volgende:
Meesterlijk
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:43 schreef Manono het volgende:
OK, het was ovatie. Iemand anders maar weer!
Staat die nog steeds open? Hint?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
Dat instrument maakt het één geheel
14 letters
Hint:quote:Op zondag 4 mei 2008 19:16 schreef Manono het volgende:
[..]
Staat die nog steeds open? Hint?
Btw: SpiekerJozef: [Paint] De usernaam van een mede-fokker deel 3
Ventiel, is al eens geweest.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
Opgelost?
Schildersezel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
Koppig hield hij het doek vast.
13 letters
en mijn cryptogram ???quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Massagrafkelder? (10)
Daar wordt ook nog over nagedacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef PhysicsRules het volgende:
en mijn cryptogram ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |