Neen hoor hij was heel lastig , maar door mijn puzzelgenen, reduceren, deduceren en combineren.. ..etcquote:
Twee tegelijk is ook geen ramp, hoor.quote:
iets met boeien zou nog wel kunnen dan ..quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:04 schreef PhysicsRules het volgende:
handboeien? alleen is dat 10 letters
je kan wachten ..of een nieuwe stellen etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:13 schreef tong80 het volgende:
Nou ?
dat is geen 7 letters dus per definitie foutquote:
vond 'm ook wel mooi . maar ja wsl is de auteursoplossing nog mooierquote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het dan wel is, maar mooier kan haast niet!!!
mooiquote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga'm gewoon verklappen:
Nietmachine!
Handmatig : niet machine
vastzetten : nietmachine
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga'm gewoon verklappen:
Nietmachine!
Handmatig : niet machine
vastzetten : nietmachine
Nee..meer een blijk van verwonderingquote:
Neen, het is valkuilquote:Op donderdag 10 april 2008 07:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
Snippen?
Nou die was toch ook mooi....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een leukere: zuipende tap! (9 letters).
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef bixister het volgende:
eigenlijk is ie ook niet zo leuk, zal ik 'm maar verklappen?Ik vond hem best leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een leukere: zuipende tap! (9 letters).
Bierkraan?
Hijskraan dan? (dan moet je wel de i en de j als 2 letters hebben geteld en niet als ij)quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:59 schreef bixister het volgende:
fout! (wel in de goede richting, maar een bierkraan drinkt toch niet, of wel?)
Weet ik eigenlijk niet, doe ook pas net mee! Ik zal een andere zoeken.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:42 schreef bixister het volgende:
ja!![]()
![]()
ik twijfelde inderdaad wel over de ij, tellen jullie die als 1 letter doorgaans?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:26 schreef bixister het volgende:
nawee?
(of toont zich hierin teveel mijn OUD-bril)
Zit er een ij in en geldt die dan voor 1 of voor 2?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:51 schreef bixister het volgende:
religieus: brabants blad voor u (of na u!). 6 letters.
dat niet, maar hoop heeft er wél mee te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:13 schreef conleche het volgende:
Vrooms?
Ja maar, ja maar, waar slaat dat Brabants dan op? Op het "ge", neem ik aan. Maar dat is ook gewoon oudhollandsch. Of Belgisch Vlaamsquote:Op maandag 14 april 2008 12:16 schreef bixister het volgende:
loof is toch blad (van een boom)?
er zijn loofbomen en naaldbomen. beter opletten met biologie.
maar je hebt 'm in ieder geval opgelost,![]()
Ik bedoelde 't niet onaardig hoor!quote:Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef bixister het volgende:
washok - onee, da's te kort.ik denk nog even verder.
ja sorry dat 'ge' is niet alleen brabants, maar jaaajoh 't was ook maar een lossepolserd he! niet zo streng hoor!![]()
Overbezorgd?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:08 schreef bixister het volgende:dan nog snel even een nieuwe voor ik m'n bed opzoek:
voorzichtig! té goed afgeleverd! (11 letters)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |