the black plaguequote:Op maandag 7 april 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Lekkere aura heeft die del toch![]()
[ afbeelding ]
hij kan net zo goed dj spelen als hij kan gitaarspelenquote:Op maandag 7 april 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dus die deejay zei tegen Brian dat hij nog heel veel moet oefenen? Dat moet dat belachelijke ego toch pijn doen, of geeft hij er weer eens zo'n draai aan dat de deejay eigenlijk zei dat Brian de beste deejay ever is?
Lama, retorisch.
lachen jaquote:Op maandag 7 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik was even naar hierneven: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
![]()
kijk even naar de feitenquote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Hahah wat erg toch, al die mensen die Huub ondersteunen zijn veel beter. De andere zijn allemaal nietsnutten, wat doen ze eigenlijk daar....hahaha
Zijn de batterijen die hij in zijn denkbeeldige punani heeft gestopt.Niet mijn woorden hoor,maar zei hij zelf van de week.quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
ricardo danst echt of er nog een stukkie inzit
En Amanda beweegt alsof ze met Braajen bezig isquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
ja, en amanda danst alsof ze bovenin een stukkie mist...quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
Nou meestal ligt ze er voor dood bijquote:Op maandag 7 april 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda beweegt alsof ze met Braajen bezig is
ze zou willen dat ze dan dood wasquote:Op maandag 7 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou meestal ligt ze er voor dood bij
Kende dat hele topic niet, maar deze is toch wel meesterlijk!quote:Op maandag 7 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maakt me niet uit, ik was even naar hierneven: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou meestal ligt ze er voor dood bij
Kom op zeg, het zijn allemaal dj-s. volgens mij ligt het gewoon aan de soort muziek waar je van houdt. En natuurlijk omdat het Brain is......quote:Op maandag 7 april 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten
De dj-dame van Huub gaat naar beneden en laat hem draaien en geeft hem aanwijzigen (een uur lang)
dj-man Brian.... ouwehoert veel en laat hem een kwartier oefenen en zegt dan dat hij meer tijd nodig heeft, want het lijkt nog nergens naar
Dat heeft nix met Brian of Huub te maken...... maar met de leraar
Is dit ook een opdracht Guus, voor puntenquote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef Guuskeee het volgende:
en dit is interessant waarom??
[ afbeelding ]
Echo..echo..echo...quote:Op maandag 7 april 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten
De dj-dame van Huub gaat naar beneden en laat hem draaien en geeft hem aanwijzigen (een uur lang)
dj-man Brian.... ouwehoert veel en laat hem een kwartier oefenen en zegt dan dat hij meer tijd nodig heeft, want het lijkt nog nergens naar
Dat heeft nix met Brian of Huub te maken...... maar met de leraar
NMNS in the house?quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef Guuskeee het volgende:
waarom al een kwartier een
[ afbeelding ]
???
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...quote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kom op zeg, het zijn allemaal dj-s. volgens mij ligt het gewoon aan de soort muziek waar je van houdt. En natuurlijk omdat het Brain is......
quote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Hahah wat erg toch, al die mensen die Huub ondersteunen zijn veel beter. De andere zijn allemaal nietsnutten, wat doen ze eigenlijk daar....hahaha
Nee Guus, doe ik niet. Ik kan niet schrijven en lezen ook niet. Laat het maar zo. Blijf jij nou lekker bij jou mening, doe ik het met de mijne. Je moet geen discussie aan gaan met een dom iemand, is zonde voor je tijd en energie. Blijf jij nou lekker plaatje schieten, Okeeeequote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...
Dat zijn de echt leuke caps. Hoe onflatteuzer hoe beterquote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
mannie ziet er steeds slimmer uit
[ afbeelding ]
Verboden gebied..vrees ikquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat Amanda die jurken niet ziet....
Die kan niet veel gekker meer worden na dat hij hoorde dat zijn dochter met Huub gaat trouwen.quote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef yellowfirst het volgende:
Huub tegen Claire:"Zal ik je vader gek maken en ook een jurk aantrekken?"
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is andersquote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
mannie wil wel eens een 'echte' man voelen
[ afbeelding ]
Ricardo is dan ook een vrouw in een verkeerd jasjequote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is anders
dattie wicawdo er maar om vermoord... 2 strontvliegen in 1 klap, wicawdo en brian eruitquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dimitri werd er bijna om vermoord, Wicawdo is anders
Het is dan ook voor de ondertrouw, dan mag het welquote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Huub hoort de jurken toch helemaal niet te zien of ben ik nu ouderwets?
Script voor een huwelijkceremonie is anders dan een script van een soap.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ondertrouw is geen trouw..dacht ik...quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
en of... en waarom is dr kop zo licht?quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef fredfik het volgende:
is de del ook aan de pammetjes?ze ziet eruit als een hoer die verslaaft is aan die rotzooi
ziet er echt heel slecht uit
Ze is er een aan het uitzoeken voor morgen Deisyy, het is volgens mij nie de trouwjurk. Ze gaat in het wit heeft ze gezegd.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Lichtekooiquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en of... en waarom is dr kop zo licht?
[ afbeelding ]
Dit zijn slechts onderjurkenquote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.
quote:Op maandag 7 april 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het al trouwjurken dan?? Voor een ondertrouw maakt het niets uit.
Het kwartje was gevallen, een beetje laat, maar tochquote:Op maandag 7 april 2008 22:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ondertrouw is geen trouw..dacht ik...
demins is backquote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Het kwartje was gevallen, een beetje laat, maar toch
quote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef fredfik het volgende:
de del is nu al harstikke jaloers op de jurken....dat wort wat als de trouwjurken komen en clair in het midelpunt van de belangstelling staat pffffff
Ja, dat kan........quote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef Ziet het volgende:
het wordt de rode
Geweldig toch, al gaat die hele trouwerij op het laatste moment niet door, de voorpret is superquote:Op maandag 7 april 2008 22:41 schreef fredfik het volgende:
de del is nu al harstikke jaloers op de jurken....dat wordt wat als de trouwjurken komen en clair in het middelpunt van de belangstelling staat pffffff
Dat dacht ik er ook meteen bijquote:Op maandag 7 april 2008 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, sexy... alleen een onderjurk aan... das een beetje Amanda-style hè
quote:
demins, een gewaardeerde, lang geregistreerde medefokker, vermaard om zijn pakkende one-liners, met als sig:"kwartjes vallen soms jaren later"quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, kwartjes vallen soms jaren later...
maar over de streams schrijven is te hoog gegrepen voor je? welkom back deminsquote:
Lig echt in een deuk om Huub,hoe hij ook nu op die stoel zit en alles bekijkt .quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef Ziet het volgende:
huub: jezus ik lijk wel een wijf
je krijgt ook overal verstand van in de gouden kooi
quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
demins, een gewaardeerde, lang geregistreerde medefokker, vermaard om zijn pakkende one-liners, met als sig:"kwartjes vallen soms jaren later"
quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, kwartjes vallen soms jaren later...
quote:
Amanda zou in knalroze gaan mèt kroontje....quote:Op maandag 7 april 2008 22:52 schreef Ziet het volgende:
amanda vindt deze hele jurk too much! whahaha zie je wel, ze is echt jaloers!
quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Amanda zou in knalroze gaan mèt kroontje....
Ja anders lijkt ze op Betty Boop...hij krijgt ze het haar strot uit??? Vet haar Claire???quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
dat haar wassen, dat vettige kan niet
ZEGT AMANDA TEGEN CLAIRE!!!
Dat moet zij zeggen, hahahahaquote:Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef rooie3 het volgende:
Haar wassen zegt Amanda tegen Claire,dat vette haar kan echt niet.
Ja zo schattig van Amandaquote:Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Amanda geeft een goed en lief advies. Ze zegt tegen Claire, in de kapsalon staat een mand met allerlei sieraden van mij, kijk daar maar in. Ze raad haar aan een zwarte band om haar nek te doen en echt pumps aan te trekken. Dan maar wat groter. Claire en Huub zijn heel blij met het advies.
Heb ik nou net de meest hilarische opmerking van de week gemist?quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Je moet je haar wassen, want dat vettige kan niet.
Veeg me op
quote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
Amanda die Claire vertelt dat ze haar haar moet wassen. Dat is net zoiets als een hoer die de paus op het hart drukt een condoom te gebruiken.
truste ruudquote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok! Bekijk het, en doe er verslag van.Ik ben als vrijwilliger aangewezen om morgen om vier uur weer te beginnen
(
)
Jij bofkontquote:Op maandag 7 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok! Bekijk het, en doe er verslag van.Ik ben als vrijwilliger aangewezen om morgen om vier uur weer te beginnen
(
)
Dat dusquote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo schattig van Amanda![]()
als het aan Amanda ligt gaat Claire gekleed als een hoer in ondertrouw.
precies mijn gedachten..... willlen ze Claire voor gek laten lopen.... dan maar geen sjaalquote:Op maandag 7 april 2008 22:54 schreef Leandra het volgende:
OMG.. volgens Amanda is die zwarte sjaal stijvol bij een rode jurk....
quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
dat haar wassen, dat vettige kan niet
ZEGT AMANDA TEGEN CLAIRE!!!
Dat gevoel heeft Claire anders niet, ze draagt altijd een sjaal zegt ze net.quote:Op maandag 7 april 2008 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
precies mijn gedachten..... willlen ze Claire voor gek laten lopen.... dan maar geen sjaal
Erger nog: ik denk niet eens dat Amanda dat bewust wil... ze heeft gewoon zo'n slechte smaak.quote:Op maandag 7 april 2008 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
precies mijn gedachten..... willlen ze Claire voor gek laten lopen.... dan maar geen sjaal
Hoe je het maar wilt zien. Ik vind het leuk te lezen dat je speciaal hoeren kleding hebtquote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo schattig van Amanda![]()
als het aan Amanda ligt gaat Claire gekleed als een hoer in ondertrouw.
Earth calling Coldstarquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe je het maar wilt zien. Ik vind het leuk te lezen dat je speciaal hoeren kleding hebt
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: ik denk niet eens dat Amanda dat bewust wil... ze heeft gewoon zo'n slechte smaak.
Waarschijnlijk vindt ze het oprecht mooi
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hoerenkleding hebquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe je het maar wilt zien. Ik vind het leuk te lezen dat je speciaal hoeren kleding hebt
Dat denk ik ookquote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: ik denk niet eens dat Amanda dat bewust wil... ze heeft gewoon zo'n slechte smaak.
Waarschijnlijk vindt ze het oprecht mooi
Zelfs online te bestellen joh...... www.hookers-r-us.comquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Tepelplakkers toch zeker wel?quote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hoerenkleding heb
Hij heeft zijn scriptje wel eens overtuigender gebrachtquote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Huub steekt nu een verhaal af voor de kijkerts. Claire heeft hem betoverd, zegt ie
Ze heeft haar tanden laten bleken, dus mag 24 uur niet roken, en niets met kleur eten en drinken.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Smash-it het volgende:
Is C eventjes gestopt met roken? Why? Waarom? Heb ik even gemist.
Ze mag 24 uur niet roken vanwege de laserbehandeling (wit maken) van haar tanden. Ze mag ook alleen maar lichte dingen eten.quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Smash-it het volgende:
Is C eventjes gestopt met roken? Why? Waarom? Heb ik even gemist.
Ik begrijp dat mijn reputatie me vooruit is gesneld...quote:Op maandag 7 april 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar over de streams schrijven is te hoog gegrepen voor je? welkom back demins
Ze worden nonchalantquote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft zijn scriptje wel eens overtuigender gebracht
hahah nee dat bedoel ik ook niet....ik dacht dat je wist dat er speciale hoeren kleding bestaat.....quote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik hoerenkleding heb
Dat heet verliefd.quote:Op maandag 7 april 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vind claire soms toch echt net een baby. Ze zit zo dom en aanstellerig te kijken naar Huub. Als die niet haar ja woord gegeven heeft omdat ze gewoon heel veel aandacht, helemaal geweldig vind, ben ik maxima. ( geen Kelly BB)
je reputatie zou dan sneller zijn dan jij bentquote:Op maandag 7 april 2008 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn reputatie me vooruit is gesneld...
Ja, maar is dat speciaal voor hoeren dan? Dus ik mag niet bestellen, ik ben n.l geen hoer.....jammer. Ach me maat hebben ze toch niet, heb me mooiste tijd gehad (grapje)quote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs online te bestellen joh...... www.hookers-r-us.com
ik hoop eentje ergens een kilometer of 3000 hiervandanquote:Op maandag 7 april 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je reputatie zou dan sneller zijn dan jij bent![]()
wat een kut-dj is dieR AT, welke 3e rangs club/ discotheek wil zo'n idioot boeken
Mooi gecaptquote:
Huub heeft wel zoveel credits opgebouwd al zou hij nu niets meer doen tot 22 mei dan nog heeft hij het meeste gedaan van allemaal.quote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Volgens Huub doet Brain niets en laat hij Jaap het werk doen.
doe jij niet hetzelfde Huub ?????
heb ik iets gemist? brian doet niks anders dan roddelen en zijn dronken snol analyseren..quote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Jaap zegt zoveel..quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
Jaap zegt dat Huub Hedda voor DGK ook geslagen heeft.
Uhh..Huub sloeg Hedda terug..it's so easy om feiten te verdraaienquote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
Dat Heeft Huub zelf verteld. Dat hij een keer in een ruzie Hedda een klap heeft verkocht.quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef coldstar het volgende:
Plus dat ze tegen elkaar konden zeggen wat achter van plan was en dat ze daar niet moesten intrappen.quote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
Huub: Vergeet één ding niet, het is heerlijk om een wekelijks ruzie-uur te hebben zonder fokking camera
Over het Golf-uurtje van Brian en Amanda
een vrouw meppen is een vrouw meppenquote:Op maandag 7 april 2008 23:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh..Huub sloeg Hedda terug..it's so easy om feiten te verdraaien
Met het verschil dat Huub en Claire eerst nog een echtscheiding moeten doormaken, dus die van Brian en Amanda zal eerder voorbij zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 23:36 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft proberen Brain zwart te maken bij Jaap. Je ziet Jaap steeds denken. Huub blijft denken dat hij Brain en Amanda uit elkaar kan krijgen.
Ik denk dat de relatie tussen Brain en Amanda, na DGK, net zo lang stand gaat houden als de relatie tussen Huub en Claire. 0,00000
hij heb veel geluld maar of het veel tv materiaal heeft opgeleverd ?quote:Op maandag 7 april 2008 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Huub heeft wel zoveel credits opgebouwd al zou hij nu niets meer doen tot 22 mei dan nog heeft hij het meeste gedaan van allemaal.
ik vind het heerlijk om gespankt te wordenquote:Op maandag 7 april 2008 23:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
een vrouw meppen is een vrouw meppen
ff je favo emoding
Jaap is z'n eigen kamp, maar hij loopt bij allebei te doen alsof hij bij hun zit... ik denk overigens wel dat hij zich meer thuisvoelt bij Huub, al was het alleen maar omdat hij daar wel een goed gesprek mee kan hebben.quote:Op maandag 7 april 2008 23:38 schreef wie.. het volgende:
Zit Jaap nou bij kamp ba of kamp ch ? ik volg het niet hellemaal meer met die gast :S
lolquote:Op maandag 7 april 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om gespankt te worden
Misschien is een plaats in het animatieteam van een TBS-kliniek wel iets voor jou!quote:Op maandag 7 april 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om gespankt te worden
Maar wat gebeurt er op de streams? Kun je het daar ook nog over hebben? Retorische vraagquote:
Is dat wel zo . Als ik het goed begrepen heb, kan je tegenwoordig net zo snel scheiden als dat je trouwt.quote:Op maandag 7 april 2008 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat Huub en Claire eerst nog een echtscheiding moeten doormaken, dus die van Brian en Amanda zal eerder voorbij zijn.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien is een plaats in het animatieteam van een TBS-kliniek wel iets voor jou!
quote:Op maandag 7 april 2008 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien is een plaats in het animatieteam van een TBS-kliniek wel iets voor jou!
op de steams is de grote vraagquote:Op maandag 7 april 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er op de streams? Kun je het daar ook nog over hebben? Retorische vraag![]()
Uhh... ze hebben hun handen aan jou al vol.quote:Op maandag 7 april 2008 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe jij ooit liefste user bent geworden? Je verstand staat er bij stil!quote:Op maandag 7 april 2008 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh... ze hebben hun handen aan jou al vol.
Streams!!! DGK..je problemen bespreek je maar met je psychiater :
blijf lekker daargindsquote:Op maandag 7 april 2008 23:48 schreef diedirk het volgende:
Huub praat weer op zijn allerlaagst over iemand die zich niet kan verdedigen (Lieke)
Wat laat dat sjakie zich kennen, Zo duidelijk dat hij haar niet kan vergeten
Wilde het huidige kabinet de flitscheiding niet juist afschaffen? Geen idee of dat doorgegaan is eigenlijk..quote:Op maandag 7 april 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is dat wel zo . Als ik het goed begrepen heb, kan je tegenwoordig net zo snel scheiden als dat je trouwt.![]()
Het kost wel klauwen vol geld heb ik gehoord.....
de hele avond al over lieke?????quote:Op maandag 7 april 2008 23:49 schreef coldstar het volgende:
Lieke zit toch nog wel erg hoog bij Huub. Hij heeft het er de hele avond al over......
Zou hij bij de huwelijks voltrekking zijn ogen dicht doen en bij het ja woord aan Lieke denken.
Zal ik maar ff een TR versturen, aangezien jij hier alleen maar komt zeiken, mij heb je er niet mee, maar anderen willen graag lezen wat er zich in de kooi afspeeld, niet hetgeen in jouw hoofdquote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe jij ooit liefste user bent geworden? Je verstand staat er bij stil!
Beter dan meest quasi-gevatte oubollige userquote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat een dreigement?quote:Op maandag 7 april 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:![]()
[..]
Zal ik maar ff een TR versturen, aangezien jij hier alleen maar komt zeiken, mij heb je er niet mee, maar anderen willen graag lezen wat er zich in de kooi afspeeld, niet hetgeen in jouw hoofd![]()
Mijn kop eraf als daar ook niet mee gesjoemelt is....net zo als met de SMSjes voor popi Huub...quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zit die ook. Maar dit vind die zulke geweldige uitspraken dat hij ze overal even copy/pastequote:
Ja, ze weten voor iedere user iets te vinden! Alleen voor jou nog niet!quote:Op maandag 7 april 2008 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter dan meest quasi-gevatte oubollige user
jij moet de nobelprijs krijgen voor het "alles naar huub omdraaien"quote:Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn kop eraf als daar ook niet mee gesjoemelt is....net zo als met de SMSjes voor popi Huub...
Het moet over de streams gaan! Niet over wat zich in jouw lieve hoofdje afspeelt! Heb ik wel eens gelezen!quote:Op maandag 7 april 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dromerig lag te kijken, maar ze ligt gewoon te lezen.
Ik dacht het wel, zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wilde het huidige kabinet de flitscheiding niet juist afschaffen? Geen idee of dat doorgegaan is eigenlijk..
ik weet dat ie overal tegelijk post, daarom zei ik datquote:Op maandag 7 april 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit die ook. Maar dit vind die zulke geweldige uitspraken dat hij ze overal even copy/paste
Kan jij niet allemaal gehoord hebben, je bent veel te druk met je caps. Dom hequote:Op maandag 7 april 2008 23:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de hele avond al over lieke?????![]()
heb je het geluid uit staan en probeer je de streams te liplezen of zo??
twee 'stemmen' waren genoeg..hahaquote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Omdat hij het van die geweldige uitspraken vindquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik weet dat ie overal tegelijk post, daarom zei ik dat![]()
maar waarom dan ook hier??
Waar?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
twee 'stemmen' waren genoeg..haha
on-topic: jaap is aangekomen
Dan krijgen we er beide een. jij voor Brain en Amanda en ik voor Alleen Huub.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij moet de nobelprijs krijgen voor het "alles naar huub omdraaien"![]()
no offence
Je schrijft 'Brian' maar je bedoelt Huubquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:12 schreef Marieke_B het volgende:
Rico wil iets tegen Brian vertellen off stream..
Maar omdat ze weten dat ze onstream zijn, zegt hij het niet.
Rico zit ergens mee '' paratras" of " pamatras" zegtie tegen Brian..
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
bij mij ziet alles er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn ondertitel!quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een teken dat je naar bed moet hahaha, ze worden je zat op FOK (grapje)quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een cap van mazaru!! ik heb een cap van mazaru!! ik heb een cap van mazaru!! ik heb een cap van mazaru!!quote:
Aha, Lieke wil "hogerop" komen en daar dan maar eens met de benen wijd.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:29 schreef Lady-night het volgende:
Hij heeft een radioprogramma of 2 en schrijft een column in Stijl
Hou eens op jaquote:Op maandag 7 april 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Ruud van de Wint (denk ik)quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:28 schreef Desii het volgende:
Die BN-vriend van Lieke is 1 vd 3 organisatoren van expornstar (ook iets met een radioprogramma)
ga ff googlen... I'll be back![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb een cap van mazaru!! ik heb een cap van mazaru!! ik heb een cap van mazaru!! ik heb een cap van mazaru!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
her munzquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:28 schreef Desii het volgende:
Die BN-vriend van Lieke is 1 vd 3 organisatoren van expornstar (ook iets met een radioprogramma)
ga ff googlen... I'll be back![]()
Net schreef je nog dat je er niet in geloofde dat RTL rommelde met de SMSjesquote:Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn kop eraf als daar ook niet mee gesjoemelt is....net zo als met de SMSjes voor popi Huub...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |