En Amanda beweegt alsof ze met Braajen bezig isquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
ricardo danst echt of er nog een stukkie inzit
ja, en amanda danst alsof ze bovenin een stukkie mist...quote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef AnTjUh het volgende:
ricardo danst echt of er nog een stukkie inzit
Nou meestal ligt ze er voor dood bijquote:Op maandag 7 april 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda beweegt alsof ze met Braajen bezig is
ze zou willen dat ze dan dood wasquote:Op maandag 7 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou meestal ligt ze er voor dood bij
Kende dat hele topic niet, maar deze is toch wel meesterlijk!quote:Op maandag 7 april 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maakt me niet uit, ik was even naar hierneven: [Photoshop]The Golden Cage Fakes 3
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou meestal ligt ze er voor dood bij
Kom op zeg, het zijn allemaal dj-s. volgens mij ligt het gewoon aan de soort muziek waar je van houdt. En natuurlijk omdat het Brain is......quote:Op maandag 7 april 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten
De dj-dame van Huub gaat naar beneden en laat hem draaien en geeft hem aanwijzigen (een uur lang)
dj-man Brian.... ouwehoert veel en laat hem een kwartier oefenen en zegt dan dat hij meer tijd nodig heeft, want het lijkt nog nergens naar
Dat heeft nix met Brian of Huub te maken...... maar met de leraar
Is dit ook een opdracht Guus, voor puntenquote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef Guuskeee het volgende:
en dit is interessant waarom??
[ afbeelding ]
Echo..echo..echo...quote:Op maandag 7 april 2008 22:14 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk even naar de feiten
De dj-dame van Huub gaat naar beneden en laat hem draaien en geeft hem aanwijzigen (een uur lang)
dj-man Brian.... ouwehoert veel en laat hem een kwartier oefenen en zegt dan dat hij meer tijd nodig heeft, want het lijkt nog nergens naar
Dat heeft nix met Brian of Huub te maken...... maar met de leraar
NMNS in the house?quote:Op maandag 7 april 2008 22:20 schreef Guuskeee het volgende:
waarom al een kwartier een
[ afbeelding ]
???
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...quote:Op maandag 7 april 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kom op zeg, het zijn allemaal dj-s. volgens mij ligt het gewoon aan de soort muziek waar je van houdt. En natuurlijk omdat het Brain is......
quote:Op maandag 7 april 2008 22:10 schreef coldstar het volgende:
Hahah wat erg toch, al die mensen die Huub ondersteunen zijn veel beter. De andere zijn allemaal nietsnutten, wat doen ze eigenlijk daar....hahaha
Nee Guus, doe ik niet. Ik kan niet schrijven en lezen ook niet. Laat het maar zo. Blijf jij nou lekker bij jou mening, doe ik het met de mijne. Je moet geen discussie aan gaan met een dom iemand, is zonde voor je tijd en energie. Blijf jij nou lekker plaatje schieten, Okeeeequote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als je nu echt haar reactie had gelezen over het verschil in les geven had je nooit zo'n vreemde reactie kunnen geven...
Dat zijn de echt leuke caps. Hoe onflatteuzer hoe beterquote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
mannie ziet er steeds slimmer uit
[ afbeelding ]
Verboden gebied..vrees ikquote:Op maandag 7 april 2008 22:30 schreef Lady-night het volgende:
Jammer dat Amanda die jurken niet ziet....
Die kan niet veel gekker meer worden na dat hij hoorde dat zijn dochter met Huub gaat trouwen.quote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef yellowfirst het volgende:
Huub tegen Claire:"Zal ik je vader gek maken en ook een jurk aantrekken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |