Staat er gewoon tussen hoor..quote:Op maandag 7 april 2008 21:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik moeste even zoeken, maar ik ben er nu ook!
Waarom staat dit topic niet in het overzicht van DIG?
cool, welke?quote:
Een gouden (quote:
Ik haal gewoon zo'n goedkope MP3-CD-speler van JVC ofzo, maar wel eentje die een line-in heeft. Dan kan ik erop aansluiten wat ik maar wil.quote:
en de mac mini boardcomputer danquote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik haal gewoon zo'n goedkope MP3-CD-speler van JVC ofzo, maar wel eentje die een line-in heeft. Dan kan ik erop aansluiten wat ik maar wil.
Weet jij of het kan?quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of je de CPU kan verwisselen
quote:Op maandag 7 april 2008 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je dan het hele logicboard moet vervangen. Het zal er allemaal wel opgesoldeerd zitten.
hey...die laatste zin: je beschrijft nagenoeg de belangrijkste eigenschappen van mijn vriendinquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een gouden () Opel Agila uit 2004 met 13K op de teller. Praktisch nieuw dus, maar wel zonder opties en met een kleine motor. Maar dat vind ik alleen maar relaxed, er kan niks aan stuk gaan en er past onwijs veel in en hij is toch licht en zuinig
Volgens mij is de Beatles-catalogus al enige tijd verkrijgbaar in de iTunes MS. Maar in het land of the free misschien niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
Op 9to5mac stond een artikeltje over Bush die z'n iPod leuk vond, en meldde dat hij er muziek van de Beatles op had gezet. Omdat die muziek niet digitaal te koop is, en de RIAA ieder kopietje illegaal vind, is dat dus feitelijk illegaal. Inmiddels is dat artikel echter weer weg. Censuur?
Dat kan ja.quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
cool, welke?
ennuh zou je de proc van een mac mini kunnen verwisselen?
En kan ik er dan alles in kwakken? Zit te denken aan een 3GHZ ofzoquote:
Ja dan smelt je kap weg.quote:Op maandag 7 april 2008 23:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En kan ik er dan alles in kwakken? Zit te denken aan een 3GHZ ofzo
Die socket blijkt best te zuigenquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja dan smelt je kap weg.
Niet alles. Socket 479.
Naja bummer. Dan maar een superdrive erin proppen.quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vrij prijzig inderdaad. En daarbij kun je niet te hoge snelheid gebruiken i.v.m. warmte.
$22.50 buy now op eBay voor OEM-headset.quote:
Klinkt duur!quote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een gouden () Opel Agila uit 2004 met 13K op de teller. Praktisch nieuw dus, maar wel zonder opties en met een kleine motor. Maar dat vind ik alleen maar relaxed, er kan niks aan stuk gaan en er past onwijs veel in en hij is toch licht en zuinig
quote:
Dat zijn de leuke feitjes. Betekent dat een iPhone 8GB importeren iets van 310-320 euro zou moeten kostenquote:De afdeling die zich binnen DHL bezighoudt met inklaring van goederen, was niet op de hoogte van de diefstal en bracht doodleuk een naheffing van 40 euro in rekening.
ja een naheffing maar geen iphonequote:Op dinsdag 8 april 2008 08:54 schreef portier het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de leuke feitjes. Betekent dat een iPhone 8GB importeren iets van 310-320 euro zou moeten kosten.
Wel belachelijk dat het zoveel moeite kost om geld terug te krijgen van DHL. Je kan toch laten zien dat die doos geopend is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |