Staat er gewoon tussen hoor..quote:Op maandag 7 april 2008 21:39 schreef super-muffin het volgende:
Ik moeste even zoeken, maar ik ben er nu ook!
Waarom staat dit topic niet in het overzicht van DIG?
cool, welke?quote:
Een gouden (quote:
Ik haal gewoon zo'n goedkope MP3-CD-speler van JVC ofzo, maar wel eentje die een line-in heeft. Dan kan ik erop aansluiten wat ik maar wil.quote:
en de mac mini boardcomputer danquote:Op maandag 7 april 2008 23:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik haal gewoon zo'n goedkope MP3-CD-speler van JVC ofzo, maar wel eentje die een line-in heeft. Dan kan ik erop aansluiten wat ik maar wil.
Weet jij of het kan?quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of je de CPU kan verwisselen
quote:Op maandag 7 april 2008 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je dan het hele logicboard moet vervangen. Het zal er allemaal wel opgesoldeerd zitten.
hey...die laatste zin: je beschrijft nagenoeg de belangrijkste eigenschappen van mijn vriendinquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een gouden () Opel Agila uit 2004 met 13K op de teller. Praktisch nieuw dus, maar wel zonder opties en met een kleine motor. Maar dat vind ik alleen maar relaxed, er kan niks aan stuk gaan en er past onwijs veel in en hij is toch licht en zuinig
Volgens mij is de Beatles-catalogus al enige tijd verkrijgbaar in de iTunes MS. Maar in het land of the free misschien niet.quote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
Op 9to5mac stond een artikeltje over Bush die z'n iPod leuk vond, en meldde dat hij er muziek van de Beatles op had gezet. Omdat die muziek niet digitaal te koop is, en de RIAA ieder kopietje illegaal vind, is dat dus feitelijk illegaal. Inmiddels is dat artikel echter weer weg. Censuur?
Dat kan ja.quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
cool, welke?
ennuh zou je de proc van een mac mini kunnen verwisselen?
En kan ik er dan alles in kwakken? Zit te denken aan een 3GHZ ofzoquote:
Ja dan smelt je kap weg.quote:Op maandag 7 april 2008 23:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En kan ik er dan alles in kwakken? Zit te denken aan een 3GHZ ofzo
Die socket blijkt best te zuigenquote:Op maandag 7 april 2008 23:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja dan smelt je kap weg.
Niet alles. Socket 479.
Naja bummer. Dan maar een superdrive erin proppen.quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Vrij prijzig inderdaad. En daarbij kun je niet te hoge snelheid gebruiken i.v.m. warmte.
$22.50 buy now op eBay voor OEM-headset.quote:
Klinkt duur!quote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een gouden () Opel Agila uit 2004 met 13K op de teller. Praktisch nieuw dus, maar wel zonder opties en met een kleine motor. Maar dat vind ik alleen maar relaxed, er kan niks aan stuk gaan en er past onwijs veel in en hij is toch licht en zuinig
quote:
Dat zijn de leuke feitjes. Betekent dat een iPhone 8GB importeren iets van 310-320 euro zou moeten kostenquote:De afdeling die zich binnen DHL bezighoudt met inklaring van goederen, was niet op de hoogte van de diefstal en bracht doodleuk een naheffing van 40 euro in rekening.
ja een naheffing maar geen iphonequote:Op dinsdag 8 april 2008 08:54 schreef portier het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de leuke feitjes. Betekent dat een iPhone 8GB importeren iets van 310-320 euro zou moeten kosten.
Wel belachelijk dat het zoveel moeite kost om geld terug te krijgen van DHL. Je kan toch laten zien dat die doos geopend is geweest.
Hé, jouw tekst doet raar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:58 schreef Battlefan het volgende:
Werkend patchkastje gevondenKabel erin
Rete snel werkend internet
Coolquote:Op maandag 7 april 2008 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef portier het volgende:
[..]
Hé, jouw tekst doet raar.
[ afbeelding ]
Weet iemand overigens hoe je in Safari in kan stellen dat bestanden niet automatisch gedownload worden maar dat je eerst een confirmschermpje krijgt?
Hm? Die server staat in Amsterdam ergens. Ik heb er hier geen last van (vanaf de UU). Misschien dat je eigen provider nog raar doet na gisteren (iets met een storing op de amsix geloof ik). Nou ja, link van gemaakt. Dan kun je zelf klikkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:22 schreef JoMo0 het volgende:
Lekkere host hoor .. snel vooral. En het vertraagt de pagina helemaal niet.
Vreemd, hier doet ie wel gewoon normaalquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef portier het volgende:
[..]
Hé, jouw tekst doet raar.
[ afbeelding ]
Het werkt helemaal niet. Weird. Gisterenmiddag was het internet hier inderdaad erg traag. Maar goed dan is het nog raar dat het alleen jouw plaatje is die niet laadt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm? Die server staat in Amsterdam ergens. Ik heb er hier geen last van (vanaf de UU). Misschien dat je eigen provider nog raar doet na gisteren (iets met een storing op de amsix geloof ik). Nou ja, link van gemaakt. Dan kun je zelf klikken.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
cool, welke?
ennuh zou je de proc van een mac mini kunnen verwisselen?
Welke heb je nu dan?quote:
Ok. Geen idee waarom. Zal vast wel met die storing te maken hebben nog. Maar goed, link van gemaakt. Topic moet er geen last meer van hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:28 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het werkt helemaal niet. Weird. Gisterenmiddag was het internet hier inderdaad erg traag.
Ik denk zomaar dat G. een T5600 heeft. 1,83 C2D.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Welke heb je nu dan?
Dat zou wel handig zijn om te weten.
Upgrading an Intel Mac Mini with an Intel Core 2 Duo T7600 (2.33Ghz) Merom Processor
Ik heb nu de 1.83 C2Dquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Welke heb je nu dan?
Dat zou wel handig zijn om te weten.
Upgrading an Intel Mac Mini with an Intel Core 2 Duo T7600 (2.33Ghz) Merom Processor
Nog steeds hetzelfde. Het geheugen zit nu nog dieper .. Bij een G4 kon je dat nog gemakkelijk doen als alleen de kap eraf is , nu moet je de drive eraf schroeven e.d.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn nieuwere mini's al wat makkelijker open te maken, in plaats van "Pak een plamuurmes, steek die tussen de rand, wrik en ga door tot het ding open is"?
Je kent me zo goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat G. een T5600 heeft. 1,83 C2D.
Je mannelijkheid, wat doe je? Je hebt zeker een kaal plekje op je hoofdquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cool
Anna en ik gaan zondag kijken naar: http://crondor.net/~robin/pictures/kever.jpg (omdat het blijkbaar traag is, even een link gemaakt).
Die roze ramen moet je wegdenken, dat is het eerste dat er uit gaat.
Alles wordt uitgeschakeld, de download word direct uit de lijst verwijderd, maar automatisch downloaden doet Safari nog steedsquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Misschien met Private Browsing aan?
Het is dit of een zuurstokroze keverquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:07 schreef portier het volgende:
[..]
Je mannelijkheid, wat doe je? Je hebt zeker een kaal plekje op je hoofd.
Ja, leuker dan alles wat tegenwoordig rijdquote:Ouwe hollandse auto's zijn tof. Allemaal.
[..]
Probeer anders met Camino te surfen, misschien kan die het welquote:Alles wordt uitgeschakeld, de download word direct uit de lijst verwijderd, maar automatisch downloaden doet Safari nog steeds. Wel jammer dat het niet uitgeschakeld kan worden. Nu download ik tijdens mijn werk om de zoveel tijd een Windows trojan
.
You, my friend, are pussywhipped.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dit of een zuurstokroze kever.
[..]
Ik heb het ook maar even uitgezocht, want me zusje heeft die ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nu de 1.83 C2D
Ah inderdaad, gevonden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
$22.50 buy now op eBay voor OEM-headset.
$3.00 buy now op eBay voor imitatie-headset
Als je zelf geen account hebt wil ik ze ook wel voor je kopen.
You poor manquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dit of een zuurstokroze kever.
quote:[..]
Ja, leuker dan alles wat tegenwoordig rijd.
Nopequote:[..]
Probeer anders met Camino te surfen, misschien kan die het wel.
Het valt best mee. We wilden beide een Kever. Zij vond deze erg mooi en mij boeit het niet. Maar er zijn meer opties, zoals Zwarte kevers (quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:57 schreef portier het volgende:
[..]
You poor man. She's all over you isn't she?
Gaafquote:
Meer opties weet ik nietquote:[..]
Nope. Die kan er dus weer af.
Karmann Ghia is wel even een tikkie duurder dan een roze kever. Maar Annie, gewoon een bus mat-zwart halen en een rode spuitbus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:57 schreef portier het volgende:
[..]
You poor man. She's all over you isn't she?
[..]
[ afbeelding ]
Welliswaar niet Nederlands, maar dit is toch tof?.
[..]
Nope. Die kan er dus weer af.
Thanks, ik ga eens even mailen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou gewoon even een mailtje sturen, en vragen of het ook internationaal kan.
En anders, als je het niet erg vindt om wat meer voor shipping te betalen kan je ook bij deze kijken.
Het kan best dat we over 2 maanden rond rijden in een andere kleur kever dan deze. Kevers zijn coolquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Karmann Ghia is wel even een tikkie duurder dan een roze kever. Maar Annie, gewoon een bus mat-zwart halen en een rode spuitbus.
Kever zwart rollen met een verfroller, velgen roodspuiten, chrome deksels er terug op en bij de eerst volgende bandenwissel er white walls op laten leggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gewoon zeggen dat het tegen de roest is als ze tegenstribbelt
Even de goeie aflevering van Wheeler Dealers opzoeken en je zet zo zelf je nieuwe Kever in elkaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het valt best mee. We wilden beide een Kever. Zij vond deze erg mooi en mij boeit het niet. Maar er zijn meer opties, zoals Zwarte kevers (), Groen of Aubergine... genoeg keuze op de schroothoop
.
Ja, die dingen zijn iets te populair inderdaad. Dan zou je een dode van de schroothoop moeten halen en die helemaal zelf verbouwen. Maar aan het nooit voltooide project van de buren van mijn ouders te zien is dat nog een heule klusquote:[..]
Gaaf![]()
. We wilden eigenlijk zo'n VW bus uit de jaren 60. Ze zijn alleen best prijzig tweedehands (rond de 20.000 voor een goede
).
FF doet het welquote:[..]
Meer opties weet ik niet.
USPSquote:Zending opgehaald en in sorteerproces 08-04-2008 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 08-04-2008 Utrecht , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 08-04-2008 Utrecht , pakkettendistributie
quote:Status: Electronic Shipping Info Received
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on April 1, 2008 to expect your package for mailing.
Nee, dat USPS zuigt in het geven van updatesquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:57 schreef JoMo0 het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen , dat je geen BTW hoeft te betalen ?
exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Trouwens die PowerMac ziet er niet uit zeg.
Huh? Ziet er niet uit? Ik zie niks geks..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:02 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou ? Je belde toch nooit.
Trouwens die PowerMac ziet er niet uit zeg.
Natuurlijk kun je het schoonmaken , maar het trekt mij niet aan om hem in deze staat te kopen. Net zoals er in een autoshowroom ook alleen maar gepoetste auto's staan .. zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Ziet er niet uit? Is volgens mij gewoon een doekje erover hoor. Beetje vingerafdruk gevoelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |