abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58021824
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:11 schreef Exterminator het volgende:
Wanneer PSV gelijkt blijft zijn ze dan kampioen?
nee dan kan Ajax er nog langs op doelsaldo. dan moet PSV wel verliezen tegen Vitesse
pi_58021842
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Grulez het volgende:

[..]

heheh idd het gaat in dit geval om de ajax en psv supporters, want die zijn veul belangrijker...
A: Ja , en met meer
B: Die steken hun eigen stadion niet in de fik, hebben hier part nog deel aan en zijn wel het slachtoffer.
C: Ga je spiritusbusje nou maar halen, de bus staat er nog.
  zondag 13 april 2008 @ 16:20:13 #203
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58021892
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:13 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

A: Ja , en met meer
B: Die steken hun eigen stadion niet in de fik, hebben hier part nog deel aan en zijn wel het slachtoffer.
C: Ga je spiritusbusje nou maar halen, de bus staat er nog.
Ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om de wedstrijd toch door te laten gaan.

C. ha ha deze opmerking zegt meer over jou, dan mij.
  zondag 13 april 2008 @ 16:24:22 #204
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_58021948
Ik heb net gebeld met iemand die er was. Dit was volgens hem wat er gebeurde:
Er was een sfeeractie georganiseerd waarbij wc-rollen vanaf de tribune op het veld werden gegooid. Voor de opkomst van de spelers waren al een paar rollen richting het veld gegooid en lagen tussen de tribune en de boarding van het veld. Toen werden er - volgens hem bewust - enkele sigarettenpeuken in gegooid zodat het een beetje begon te gloeien. Voor de grap zeg maar. De stewards van FC Groningen harkte die rollen aan zodat er een piepklein brandje ontstond. Dat had verder nog niemand door behalve de mensen op de eerste rijen. Zoiets is ook nog vrij standaard. Elke wedstrijd veroorzaken peuken een paar brandgaten of hele kleine brandjes bij materiaal dat tussen het veld en tribune ligt. Heb regelmatig gevraagd aan de stewards daar of die een rookpluimpje kon uittrappen dat ontstaan was in een grote vlag die daar na de aftrap werd neergelegd. (die doeken worden eenmalig gebruikt dus schade is dan niet erg)
Bij de spelersopkomst echter werden al die rollen tegelijkertijd meteen naar voren gegooid waardoor het vuur ineens opspeelde. Behoorlijke paniek schijnt. Iedereen viel over elkaar heen. De brandblusser die op de omloop hing bleek trouwens leeg te zijn. De deuren naar de uitgang zaten dicht zodat iedereen daar overheen moest. Maar de snelheid van het vuur schijnt behoorlijk verrassend te zijn geweest.

Met de emoties rondom de wedstrijd Groningen-Ajax had dit dus helemaal niets te maken. Domme baldadigheid van figuren die kleine fikjes geinig vinden. Dat ging tot nu toe altijd goed, tot vandaag dus.
pi_58021967
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:20 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om de wedstrijd toch door te laten gaan.
ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om geen brand te stichten.
  zondag 13 april 2008 @ 16:26:01 #206
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58021970
Hopen dat Berg fit is en kan meespelen als de wedstrijd gaat worden ingehaald.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58022017
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef venomsnake het volgende:
wedstrijd inhalen

3 punten voor Ajax lijkt me duidelijk. verantwoordelijkheid ligt volledig bij Groningen en met oog op volgend weekend kun je niet zomaar tussendoor een wedstrijd plannen.
  zondag 13 april 2008 @ 16:31:53 #208
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58022036
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om geen brand te stichten.
Zeg dan niks.
pi_58022053
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58022094
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Ja, die zal Heitinga het vuur na aan de schenen leggen .
pi_58022099
De Z-side is altijd lekker fanatiek ja. Fanatiek in het brand steken van je eigen vak. Stelletje t*fus pyromanen .

Een reglementaire overwinning voor Ajax graag, KNVB.
  zondag 13 april 2008 @ 16:37:26 #212
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_58022117
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:09 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Nee, totaal niet zelfs.

Van de hetse rond die wedstrijd moest ik niets hebben. Veel te ver doorgevoerde, calimero-achtige, anti-ajax campagne.

Maar dat jij dit incident niet los kan zien van die t-shirts dan ben jij net zo goed elk vermogen tot relativeren kwijt. Alsof het feit dat een deel van de betrokkenen tegen Ajax zijn dit soort gebeurtenissen in een ander perspectief zet.
En dit incident is ontstaan door die hele hetse, speelde je vanmiddag tegen nec thuis was er niks aan de hand. Maar de arrogante mannen uit Amsterdam komen op bezoek en daardoor zetten de 'supporters' hun eigen stadion in de fik? Maar ik ga er verder niet op in, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik deze actie niet geheel snugger. En de gewonden? Daar heb ik nooit 1 woord over gerept dus jij plaatste mijn eerste opmerking niet helemaal in het juiste daglicht.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 13 april 2008 @ 16:41:50 #213
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58022218
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:

Een reglementaire overwinning voor Ajax graag, KNVB.
Dat zou je wel willen he..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 april 2008 @ 16:45:42 #214
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_58022338
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:37 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

En dit incident is ontstaan door die hele hetse, speelde je vanmiddag tegen nec thuis was er niks aan de hand. Maar de arrogante mannen uit Amsterdam komen op bezoek en daardoor zetten de 'supporters' hun eigen stadion in de fik? Maar ik ga er verder niet op in, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik deze actie niet geheel snugger. En de gewonden? Daar heb ik nooit 1 woord over gerept dus jij plaatste mijn eerste opmerking niet helemaal in het juiste daglicht.
Absoluut niet. Dit was ook gebeurd als het tegen NEC was geweest, mits er dan een wc-rollenactie gepland was.
  zondag 13 april 2008 @ 16:46:44 #215
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58022363
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:37 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ik snap de verbanden die je legt niet helemaal, laat staan de insinuaties.
  zondag 13 april 2008 @ 16:46:59 #216
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58022374
doe volgende week maar, kijk ik wel op tele 2
pi_58022440
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
doe volgende week maar, kijk ik wel op tele 2
Ik dacht dat jij naar E'hoven ging
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 13 april 2008 @ 16:51:08 #218
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58022484
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:49 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij naar E'hoven ging
op station kon ik terug, ze wonne niet
  zondag 13 april 2008 @ 16:53:44 #219
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_58022566
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Absoluut niet. Dit was ook gebeurd als het tegen NEC was geweest, mits er dan een wc-rollenactie gepland was.
niks tegen NEC he

Vind het trouwens wel heel triest dat nu al die Ajax supportertjes gaan roepen dat ze een 3-0 overwinning willen zogenaamd 'reglementair' Op mij komt het gewoon over alsof ze bang zijn om tegen Groningen te voetballen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_58022569
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:35 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, die zal Heitinga het vuur na aan de schenen leggen .
In Amsterdam wel ja, en toen had ie zn wcrollen nog niet eens bij, moet je nagaan.
  zondag 13 april 2008 @ 16:53:53 #221
188345 Py
op zich
pi_58022570
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:24 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb net gebeld met iemand die er was. Dit was volgens hem wat er gebeurde:
Er was een sfeeractie georganiseerd waarbij wc-rollen vanaf de tribune op het veld werden gegooid. Voor de opkomst van de spelers waren al een paar rollen richting het veld gegooid en lagen tussen de tribune en de boarding van het veld. Toen werden er - volgens hem bewust - enkele sigarettenpeuken in gegooid zodat het een beetje begon te gloeien. Voor de grap zeg maar. De stewards van FC Groningen harkte die rollen aan zodat er een piepklein brandje ontstond. Dat had verder nog niemand door behalve de mensen op de eerste rijen. Zoiets is ook nog vrij standaard. Elke wedstrijd veroorzaken peuken een paar brandgaten of hele kleine brandjes bij materiaal dat tussen het veld en tribune ligt. Heb regelmatig gevraagd aan de stewards daar of die een rookpluimpje kon uittrappen dat ontstaan was in een grote vlag die daar na de aftrap werd neergelegd. (die doeken worden eenmalig gebruikt dus schade is dan niet erg)
Bij de spelersopkomst echter werden al die rollen tegelijkertijd meteen naar voren gegooid waardoor het vuur ineens opspeelde. Behoorlijke paniek schijnt. Iedereen viel over elkaar heen. De brandblusser die op de omloop hing bleek trouwens leeg te zijn. De deuren naar de uitgang zaten dicht zodat iedereen daar overheen moest. Maar de snelheid van het vuur schijnt behoorlijk verrassend te zijn geweest.

Met de emoties rondom de wedstrijd Groningen-Ajax had dit dus helemaal niets te maken. Domme baldadigheid van figuren die kleine fikjes geinig vinden. Dat ging tot nu toe altijd goed, tot vandaag dus.
Ik was erbij. Redelijk correcte weergave dit.
De organisatie heeft echt te kort geschoten in mijn ogen. Veel te laconiek, of totaal niet zelfs, gereageerd. Eén tuinslangetje werd er na 10 minuten ingezet. Nooddeuren zaten dicht.
  zondag 13 april 2008 @ 16:53:58 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58022575
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Het had eventueel ook tegen NEC gebeurd kunnen zijn, maar natuurlijk zijn die gastjes op dat vak wel extra gespannen/gefrustreerd en gooien ze wellicht net even wat sneller stoer met vuur om indruk te maken op de Ajacieden.

Het eerste wat die gasten ook deden toen ze terug op het vak kwamen, was gebaren richting de tegenstander maken in plaats van gewoon zich koest te houden en hun plaats te kennen na dit stukje idioterie.

Maargoed, dit soort figuren die hier verantwoordelijk zijn vinden het helaas alleen maar kicken, zal hun wat boeien dat de wedstrijd is afgelast...
pi_58022577
quote:
Op zondag 13 april 2008 15:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Van teletekst:
[..]

Klinkt als een ongeluk
Want WC-rollen vliegen over het algemeen nog al vaak in de fik als ze op elkaar liggen?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_58022776
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he..
pi_58022794
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

In Amsterdam wel ja, en toen had ie zn wcrollen nog niet eens bij, moet je nagaan.
John was ook erg onder de indruk van de t-shirts vertelde hij me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')