nee dan kan Ajax er nog langs op doelsaldo. dan moet PSV wel verliezen tegen Vitessequote:Op zondag 13 april 2008 16:11 schreef Exterminator het volgende:
Wanneer PSV gelijkt blijft zijn ze dan kampioen?
A: Jaquote:Op zondag 13 april 2008 16:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh idd het gaat in dit geval om de ajax en psv supporters, want die zijn veul belangrijker...
Ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om de wedstrijd toch door te laten gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 16:13 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
A: Ja, en met meer
B: Die steken hun eigen stadion niet in de fik, hebben hier part nog deel aan en zijn wel het slachtoffer.
C: Ga je spiritusbusje nou maar halen, de bus staat er nog.
ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om geen brand te stichten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om de wedstrijd toch door te laten gaan.
wedstrijd inhalenquote:Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Hopen dat Berg fit is en kan meespelen als de wedstrijd gaat worden ingehaald.
Zeg dan niks.quote:Op zondag 13 april 2008 16:25 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ik was er niet bij, maar volgens mij was de beste optie om geen brand te stichten.
Ja, die zal Heitinga het vuur na aan de schenen leggenquote:Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Hopen dat Berg fit is en kan meespelen als de wedstrijd gaat worden ingehaald.
En dit incident is ontstaan door die hele hetse, speelde je vanmiddag tegen nec thuis was er niks aan de hand. Maar de arrogante mannen uit Amsterdam komen op bezoek en daardoor zetten de 'supporters' hun eigen stadion in de fik? Maar ik ga er verder niet op in, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik deze actie niet geheel snugger. En de gewonden? Daar heb ik nooit 1 woord over gerept dus jij plaatste mijn eerste opmerking niet helemaal in het juiste daglicht.quote:Op zondag 13 april 2008 16:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet zelfs.
Van de hetse rond die wedstrijd moest ik niets hebben. Veel te ver doorgevoerde, calimero-achtige, anti-ajax campagne.
Maar dat jij dit incident niet los kan zien van die t-shirts dan ben jij net zo goed elk vermogen tot relativeren kwijt. Alsof het feit dat een deel van de betrokkenen tegen Ajax zijn dit soort gebeurtenissen in een ander perspectief zet.
Dat zou je wel willen he..quote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Een reglementaire overwinning voor Ajax graag, KNVB.
Absoluut niet. Dit was ook gebeurd als het tegen NEC was geweest, mits er dan een wc-rollenactie gepland was.quote:Op zondag 13 april 2008 16:37 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En dit incident is ontstaan door die hele hetse, speelde je vanmiddag tegen nec thuis was er niks aan de hand. Maar de arrogante mannen uit Amsterdam komen op bezoek en daardoor zetten de 'supporters' hun eigen stadion in de fik? Maar ik ga er verder niet op in, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik deze actie niet geheel snugger. En de gewonden? Daar heb ik nooit 1 woord over gerept dus jij plaatste mijn eerste opmerking niet helemaal in het juiste daglicht.
Ik snap de verbanden die je legt niet helemaal, laat staan de insinuaties.quote:Op zondag 13 april 2008 16:37 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En dit incident is ontstaan door die hele hetse, speelde je vanmiddag tegen nec thuis was er niks aan de hand. Maar de arrogante mannen uit Amsterdam komen op bezoek en daardoor zetten de 'supporters' hun eigen stadion in de fik? Maar ik ga er verder niet op in, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik deze actie niet geheel snugger. En de gewonden? Daar heb ik nooit 1 woord over gerept dus jij plaatste mijn eerste opmerking niet helemaal in het juiste daglicht.
Ik dacht dat jij naar E'hoven gingquote:Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
doe volgende week maar, kijk ik wel op tele 2
niks tegen NEC hequote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dit was ook gebeurd als het tegen NEC was geweest, mits er dan een wc-rollenactie gepland was.
In Amsterdam wel ja, en toen had ie zn wcrollen nog niet eens bij, moet je nagaan.quote:Op zondag 13 april 2008 16:35 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja, die zal Heitinga het vuur na aan de schenen leggen.
Ik was erbij. Redelijk correcte weergave dit.quote:Op zondag 13 april 2008 16:24 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb net gebeld met iemand die er was. Dit was volgens hem wat er gebeurde:
Er was een sfeeractie georganiseerd waarbij wc-rollen vanaf de tribune op het veld werden gegooid. Voor de opkomst van de spelers waren al een paar rollen richting het veld gegooid en lagen tussen de tribune en de boarding van het veld. Toen werden er - volgens hem bewust - enkele sigarettenpeuken in gegooid zodat het een beetje begon te gloeien. Voor de grap zeg maar. De stewards van FC Groningen harkte die rollen aan zodat er een piepklein brandje ontstond. Dat had verder nog niemand door behalve de mensen op de eerste rijen. Zoiets is ook nog vrij standaard. Elke wedstrijd veroorzaken peuken een paar brandgaten of hele kleine brandjes bij materiaal dat tussen het veld en tribune ligt. Heb regelmatig gevraagd aan de stewards daar of die een rookpluimpje kon uittrappen dat ontstaan was in een grote vlag die daar na de aftrap werd neergelegd. (die doeken worden eenmalig gebruikt dus schade is dan niet erg)
Bij de spelersopkomst echter werden al die rollen tegelijkertijd meteen naar voren gegooid waardoor het vuur ineens opspeelde. Behoorlijke paniek schijnt. Iedereen viel over elkaar heen. De brandblusser die op de omloop hing bleek trouwens leeg te zijn. De deuren naar de uitgang zaten dicht zodat iedereen daar overheen moest. Maar de snelheid van het vuur schijnt behoorlijk verrassend te zijn geweest.
Met de emoties rondom de wedstrijd Groningen-Ajax had dit dus helemaal niets te maken. Domme baldadigheid van figuren die kleine fikjes geinig vinden. Dat ging tot nu toe altijd goed, tot vandaag dus.
Het had eventueel ook tegen NEC gebeurd kunnen zijn, maar natuurlijk zijn die gastjes op dat vak wel extra gespannen/gefrustreerd en gooien ze wellicht net even wat sneller stoer met vuur om indruk te maken op de Ajacieden.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dit was ook gebeurd als het tegen NEC was geweest, mits er dan een wc-rollenactie gepland was.
Want WC-rollen vliegen over het algemeen nog al vaak in de fik als ze op elkaar liggen?quote:Op zondag 13 april 2008 15:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van teletekst:
[..]
Klinkt als een ongeluk
John was ook erg onder de indruk van de t-shirts vertelde hij me.quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In Amsterdam wel ja, en toen had ie zn wcrollen nog niet eens bij, moet je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |