quote:
je weet wat ze zeggen: als je geen drukte in je topic wil, moet je geen brand stichten in je stadionquote:
Tuurlijk, het zijn er maar een paar, maar het is een hele trieste actie.quote:Op zondag 13 april 2008 15:42 schreef Urquhart het volgende:!
Al snap ik wel dat het gros van de Groningen-supporters hier helemaal niets mee te maken heeft.
Van teletekst:quote:Op zondag 13 april 2008 15:48 schreef Cruoninga het volgende:
Ik ben niet gegaan omdat ik me liever onttrok aan die volkshetse die er rond de wedstrijd aan het ontstaan was, maar de van de reacties hier krijg ik ook jeuk. Hoe kan iemand nou weten of dit met opzet is gebeurd of niet? Ik vermoed dat dit puur een ongeluk is. Er vond een actie plaats met wc-rollen en daardoor hoopt er zich een boel brandbaar materiaal op, op en voor de tribune. Deze foto laat dat zien:
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ik weet het ook niet, het zou wel opzet kunnen zijn, maar Pritt, thaduck, el-salvador e.a. vraag alsjeblieft een tbs-behandeling voor jezelf aan. Met dat soort reacties om iets waar sowieso gewonden bij gevallen zijn.
Klinkt als een ongelukquote:Het vuur ontstond toen rollen wc-papier
die door de Groningen-supporters op het
veld waren gegooid,vlam vatten.Vuurtjes
verspreidden zich over de tribune,waar
de mensen wegvluchtten voor de rook.Van
hen werden er enkelen gewond afgevoerd
per brancard.
En vindt je deze opmerking niet een klein beetje ongepast, als de halve 'harde kern' met fuck ajax op hun borst rondlopenquote:Op zondag 13 april 2008 15:48 schreef Cruoninga het volgende:
Ik ben niet gegaan omdat ik me liever onttrok aan die volkshetse die er rond de wedstrijd aan het ontstaan was, maar de van de reacties hier krijg ik ook jeuk. Hoe kan iemand nou weten of dit met opzet is gebeurd of niet? Ik vermoed dat dit puur een ongeluk is. Er vond een actie plaats met wc-rollen en daardoor hoopt er zich een boel brandbaar materiaal op, op en voor de tribune. Deze foto laat dat zien:
[ afbeelding ]
Natuurlijk, ik weet het ook niet, het zou wel opzet kunnen zijn, maar Pritt, thaduck, el-salvador e.a. vraag alsjeblieft een tbs-behandeling voor jezelf aan. Met dat soort reacties om iets waar sowieso gewonden bij gevallen zijn.
vindquote:Op zondag 13 april 2008 16:00 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En vindt je deze opmerking niet een klein beetje ongepast, als de halve 'harde kern' met fuck ajax op hun borst rondlopen![]()
korting voor Ajax op Groningen spelersquote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef N.i.c.k het volgende:
en Nijland aan Ajax doneren.
heheh idd het gaat in dit geval om de ajax en psv supporters, want die zijn veul belangrijker...quote:Op zondag 13 april 2008 16:02 schreef N.i.c.k het volgende:
Ze verneuken een weekend voor ajax supporters en voor tientallen duizenden mensen in Einhoven op dit moment. Erg triest. Leuke supportersschare heb je dan.
Ook opmerkelijk dat mensen niet in staat waren op een normale manier te vluchten, in een nieuw stadion.LKan een leuke claim worden.
Doe maar eerste 10 wedstrijden zonder publiek, en Nijland aan Ajax doneren.
Nee, totaal niet zelfs.quote:Op zondag 13 april 2008 16:00 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En vindt je deze opmerking niet een klein beetje ongepast, als de halve 'harde kern' met fuck ajax op hun borst rondlopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |