Volgens mij heeft ie al weer meegetraind. Koster gaat er in ieder geval vanuit dat ie speelt zondag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef Grunner het volgende:
Zal dat konijn het weer flikken?
Dit doet me denken aan die oefenwedstrijd tegen Hunsingo begin dit seizoen. Daar had ie zogenaamd ook een blessure...
Een echte vent zal het nooit worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef Grunner het volgende:
Zal dat konijn het weer flikken?
Dit doet me denken aan die oefenwedstrijd tegen Hunsingo begin dit seizoen. Daar had ie zogenaamd ook een blessure...
Oke, mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al weer meegetraind. Koster gaat er in ieder geval vanuit dat ie speelt zondag.
bron: dvhnquote:FC Groningen heeft verregaande interesse in Marcel Meeuwis van Roda JC. Het heeft een bod van twee miljoen euro uitgebracht op de verdedigende middenvelder. De Limburgse bekerfinalist is er vooralsnog niet op ingegaan. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen zei de belangstelling van zijn club voor Meeuwis te willen bevestigen noch ontkennen, maar wilde niet inhoudelijk reageren.
Marcel Meeuwis is bezig aan zijn tweede seizoen bij Roda JC. Daarvoor kwam hij vier seizoenen uit voor VVV Venlo en twee seizoenen voor Willem II. Hij is op 31 oktober 27 jaar geworden en dit seizoen aanvoerder van Roda JC. Zijn contract liep af in 2009, maar in november van het vorige jaar heeft hij zijn verbintenis verlengd tot medio 2012.
2 uur bij de hoofdingang? Zal je eens wat tikken gevenquote:
Dat gaat voor deze prijs zeker niet lukken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:00 schreef The_Verve het volgende:
Zo, dat is wel even leuk nieuws. Zou me ook verbazen als Groningen erin slaagt om Meeuwis bij Roda los te weken.
Ingang 2 of hoofdingang. mag jij me proberen te tikken, probeer ik een anti-ajax sticker op je te plakken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 uur bij de hoofdingang? Zal je eens wat tikken geven![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Berg wellicht inzetbaar tegen Ajax
Marcus Berg is wellicht zondag weer beschikbaar voor FC Groningen-coach Ron Jans. Na een lange periode waarin hij problemen had met zijn rug is hij weer voorzichtig begonnen met trainen.
"Hij heeft twee keer een halve training meegemaakt en een keer driekwart van de training, met tegenstand. De afgelopen twee weken is hij met zijn conditie bezig en hij zit er weer aan te komen", meldt trainer Ron Jans op de wekelijkse persconferentie.
Een dag voor het duel met Ajax zal de knoop door de technische staf van de Groningers worden doorgehakt. "Zaterdag zullen we in overleg met Marcus bekijken of hij er alweer aan toe is in de selectie te worden opgenomen."
quote:FC groningen zal het zondag tegen Ajax moeten doen zonder topscorer Marcus Berg. De aanvaller is herstellende van een blessure. Hij is inmiddels weer in training, maar Ron Jans wil niet teveel risico's nemen met het oog op de naderende playoffs. Hij liet dat zelf weten tegenover RTV Noord.
Fredrik Stenman wordt zondag waarschijnlijk gepasseerd ten gunste van Mathias Cahais. Arnold Kruiswijk verschuift dan naar de linksachterpositie.
Ik denk dat Nijland dat ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gaat voor deze prijs zeker niet lukken.
Die heb ik al, ik ben in cognitoquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ingang 2 of hoofdingang. mag jij me proberen te tikken, probeer ik een anti-ajax sticker op je te plakken.
Skelper? Dat is toch bij feyenoord??quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:58 schreef LennuxNL het volgende:
Hey weet iemand wat ik allemaal nodig heb om mijn skelper kaartje af te halen?
Nopequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Skelper? Dat is toch bij feyenoord??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |