wow.. dat is erg nalatigheid jah.. lijkt me toch dat groningen een dikke boete voor alles krijgt ofniet?quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Py het volgende:
[..]
Ik was erbij. Redelijk correcte weergave dit.
De organisatie heeft echt te kort geschoten in mijn ogen. Veel te laconiek, of totaal niet zelfs, gereageerd. Eén tuinslangetje werd er na 10 minuten ingezet. Nooddeuren zaten dicht.
Uhmm.. Draai je de wereld niet om??? Volgens mij moeten er een aantal groningse koeken een tbs behandeling aanvragen. Met name wat koekenbakkers van de zIELIGE-side.quote:Op zondag 13 april 2008 15:48 schreef Cruoninga het volgende:
Natuurlijk, ik weet het ook niet, het zou wel opzet kunnen zijn, maar Pritt, thaduck, el-salvador e.a. vraag alsjeblieft een tbs-behandeling voor jezelf aan. Met dat soort reacties om iets waar sowieso gewonden bij gevallen zijn.
Pas op met wat je zegt, anders moet je volgens Cruoninga ook een tbs behandelingquote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
wow.. dat is erg nalatigheid jah.. lijkt me toch dat groningen een dikke boete voor alles krijgt ofniet?
Daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
wow.. dat is erg nalatigheid jah.. lijkt me toch dat groningen een dikke boete voor alles krijgt ofniet?
Dus eigenlijk had er nooit in het stadion gespeeld mogen worden, want het stadion komt de keuring van de Brandweer niet door....quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Py het volgende:
[..]
Ik was erbij. Redelijk correcte weergave dit.
De organisatie heeft echt te kort geschoten in mijn ogen. Veel te laconiek, of totaal niet zelfs, gereageerd. Eén tuinslangetje werd er na 10 minuten ingezet. Nooddeuren zaten dicht.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:04 schreef thaduck het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders moet je volgens Cruoninga ook een tbs behandelingWant kijken naar je eigen club is te moeilijk..
quote:Op zondag 13 april 2008 17:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Toepasselijk reclamebord linksonderin.
In mijn ogen had er iemand achter de knoppen/camera's alarm moeten slaan. Er was geen enkele coördinatie mbt het voorkomen van deze escalatie. Suppoosten achter de nooddeuren wisten van niets en deden ze dus niet open. Suppoosten op het veld harkten wat papier bij elkaar terwijl achter hun rug een brandje woedde. Brandend pleepapier is terug het vak in gewaaid en toen was het ineens een stadionvak wat in brand stond ipv een paar pleerollen op het veld.quote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
moest er niet een keer een steward van de arena aan de hartbewaking na een brand op 410?quote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
De Z-side is altijd lekker fanatiek ja. Fanatiek in het brand steken van je eigen vak. Stelletje t*fus pyromanen.
Een reglementaire overwinning voor Ajax graag, KNVB.
Het stadion zelf is volgens mij redelijk in orde. Het was de organisatie die vergat adequaat in te grijpen. Met 2 brandslangen had alles voorkomen kunnen worden.quote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had er nooit in het stadion gespeeld mogen worden, want het stadion komt de keuring van de Brandweer niet door....
Met lege brandblussers en deuren die gesloten blijven door slechte communicatie kom je echt NIET de keuring door!quote:Op zondag 13 april 2008 17:10 schreef Py het volgende:
[..]
Het stadion zelf is volgens mij redelijk in orde. Het was de organisatie die vergat adequaat in te grijpen. Met 2 brandslangen had alles voorkomen kunnen worden.
Dat moet de brandweer toch regelen?quote:Op zondag 13 april 2008 17:12 schreef existenz het volgende:
Met lege brandblussers en deuren die gesloten blijven door slechte communicatie kom je echt NIET de keuring door!
Nee, dat wordt jaarlijks gecontroleerd door een brandpreventiebedrijf. Als dat ding in de tussentijd gebruikt wordt, moet hij vervangen worden. Blijkbaar is er een lapzwans die dat ding gewoon heeft teruggehangen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat moet de brandweer toch regelen?
Nee, die dingen worden gecontroleerd en dan zou dat ding gewoon vol hebben gezeten. Hij is na de controle een keer gebruikt, anders zou hij niet leeg zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Want het is wekelijks brand in de euroborg?
En dat ligt dus aan de organisatie en niet aan het stadion zelf.quote:Op zondag 13 april 2008 17:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Met lege brandblussers en deuren die gesloten blijven door slechte communicatie kom je echt NIET de keuring door!
quote:Zoveel papier in het stadion, ze hebben nota bene toegestaan dat die Fanatics pallets vol wc-papier het stadion in mochten brengen. En dat de nooduitgangen dan niet werken! Dit stadion is echt niet veilig, dat blijkt nu wel", zegt Willem de Jager uit Groningen. "Nijland heeft mooi spelers verkocht maar zijn eigen stadion veilig maken vond ie blijkbaar niet belangrijk! We liepen gewoon in een trechter toen we vluchtten voor de brand. Ik stikte zowat. Het had echt niet veel langer moeten duren!"
Een groepje harde supporters staat schaapachtig te lachen. Een deel van hen probeerde in de ontstane paniek het Ajax-vak te bestormen. "Ha wat moet je dan als je op het veld staat en je kan geen kant op?
Dan ga je Joden aanvallen, wat moet je anders!" En het hele groepje ligt dubbel van het lachen."Ja en wat moet je als je een brandende wc-rol op je kop krijgt. Dan gooi je die toch weg, achter je", lacht een ander.
echt, brandslangen die niet werken. Er moeten echt koppen rollen bij brandpreventie, ongelooflijk dit. FC Groningen is slechts huurder van de Borg en die treft in deze in feite geen blaam.quote:Op zondag 13 april 2008 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, dat wordt jaarlijks gecontroleerd door een brandpreventiebedrijf. Als dat ding in de tussentijd gebruikt wordt, moet hij vervangen worden. Blijkbaar is er een lapzwans die dat ding gewoon heeft teruggehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |