Jij bent dan ook wel eens in Venlo geweestquote:Op maandag 7 april 2008 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen Limburger, dus blijkbaar wel goed opgevoed, dat ik dat weet!
Daar ben ik ook ooit geweest...quote:Op maandag 7 april 2008 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel eens in Venlo geweest
Ohja, hij had zo'n luie broer, hijzelf deed pallets sorteren! klopt! (of juist andersom)quote:Op maandag 7 april 2008 15:24 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is kachel Kees, vdvorst, een heel ander menneke.
Dat klopt... en in Vaals, Valkenburg en Maastrichtquote:Op maandag 7 april 2008 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel eens in Venlo geweest
Klopt.quote:Op maandag 7 april 2008 15:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, hij had zo'n luie broer, hijzelf deed pallets sorteren! klopt! (of juist andersom)
Ook, ook (rodelen!quote:Op maandag 7 april 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt... en in Vaals, Valkenburg en Maastricht.
Die jaquote:Op maandag 7 april 2008 15:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, hij had zo'n luie broer, hijzelf deed pallets sorteren! klopt! (of juist andersom)
Je moet toch eerst meedoen om te kunnen winnen,quote:
quote:
Geen last vanquote:
Mja, al weet ik niet oftie t nou snaptquote:
Daarom doet ie ook pallets sorterenquote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je moet toch eerst meedoen om te kunnen winnen,
Om te kunnen meedoen heb je weer geld nodig
Nou nee, 't ligt meer hoe je verbinding maakt.quote:Op maandag 7 april 200815:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus heel internet zou plat moeten liggen nu?
Ach, ik heb alleen wat last van een traag FOK! en MSN die er steeds uitvliegt... verder lijkt alles gewoon te werkenquote:Op maandag 7 april 2008 15:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou nee, 't ligt meer hoe je verbinding maakt.
Hier op kantoor hebben we wel er last van, net zoals veel gebruikers op FOK! waarschijnlijk.
quote:Op maandag 7 april 2008 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik heb alleen wat last van een traag FOK! en MSN die er steeds uitvliegt... verder lijkt alles gewoon te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
[..]Overigens heb ik zelf ook nergens last van. SURFnet pwnt gewoon zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
De ams-ix site doet het in ieder geval nog.quote:Op maandag 7 april 2008 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
Is overigens toch wel ~20Gbit/s wat er even 'mist'.
Niet iedereen is even snugger.quote:Op maandag 7 april 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
Ook altijd handig: externe mensen die je een link sturen naar een bestand, waarvan de URL begint met 192.168.1.....
De site wel, maar de websites waarvan de provider je over de ams-ix stuurt zijn nog vertraagd danwel nog niet opvraagbaar; dit zal later vanmiddag wel weer goed komenquote:Op maandag 7 april 200815:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De ams-ix site doet het in ieder geval nog.
En het internet hier ook, lag er ff uit iets voor 3en zie mijn post om 15:02.
Nee, en als ik dan vraag of ze de juiste link op internet kunnen sturen, krijg ik als reactie dat zij erbij kunnen en dat het dan wel aan de instellingen van mijn computer zal liggenquote:
Opknopen aan de hoogste boom die luiquote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en als ik dan vraag of ze de juiste link op internet kunnen sturen, krijg ik als reactie dat zij erbij kunnen en dat het dan wel aan de instellingen van mijn computer zal liggen.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en als ik dan vraag of ze de juiste link op internet kunnen sturen, krijg ik als reactie dat zij erbij kunnen en dat het dan wel aan de instellingen van mijn computer zal liggen.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:22 schreef BrandX het volgende:
wat is FOK! fuck zeg. Pagina's laden amper normaal.
meer mensen last van?
Uitleggen dat het in hun thuis, of bedrijfs, netwerk staat en vragen of ze het online willen zetten.quote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben heul niet offline, schnatzerquote:Op maandag 7 april 2008 16:51 schreef ScarFace- het volgende:
OA, MPG, Damart en Sjowhan zijn ineens offline [ afbeelding ]
![]()
Damn ik mis echt zo`n 0_0 emoticon
Ik was werkenquote:Op maandag 7 april 2008 16:51 schreef ScarFace- het volgende:
OA, MPG, Damart en Sjowhan zijn ineens offline [ afbeelding ]
![]()
Damn ik mis echt zo`n 0_0 emoticon
Thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |