Ik ben nog een beetje ziekjes. Ik wilde de hele dag op mn werk naar bedquote:
ik ben niet een klein beetje ziekjes, maar boel veel ziekjesquote:Op maandag 7 april 2008 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje ziekjes. Ik wilde de hele dag op mn werk naar bed
oeh tofquote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
We hebben vandaag een 5 meter lange boekenkast bij de IKEA gekocht. Het past in de auto, dus hup, ik heb wat te doen deze avonden
das 5 koffie meer dan ikquote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ook maar 5 koffie gedronken op mn werk.
Muckquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben niet een klein beetje ziekjes, maar boel veel ziekjes![]()
wel goed dat je wel naar je werk geweest bent
ik niet.... dan ga ik kokenquote:Op maandag 7 april 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ws woensdag pas weer sporten.
quote:
ik ook?quote:
Ik zag daarstraks een Duitse auto rijden met kenteken UM CK 519... dat was bijna een Duitse Muckmobiel geweestquote:
Trouwens, wie zegt dat wij woensdag niet gaan sportenquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks een Duitse auto rijden met kenteken UM CK 519... dat was bijna een Duitse Muckmobiel geweest.
hoi MMquote:Op maandag 7 april 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Trouwens, wie zegt dat wij woensdag niet gaan sporten?
quote:
Mja, weet ik, maar ik wilde in de geest van sporten blijven...quote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Kom je daar nu pas achter?![]()
En het is ontspoord
quote:
dan doe ik het maarquote:
Niets bijzonders dus....quote:Op maandag 7 april 2008 20:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dan doe ik het maar
ik vond vorige week vrijdag nog champignongs en prei terug onder de keukentafel
Ja, dat dus! Ik wilde alleen niet stoken in een goed huwelijkquote:Op maandag 7 april 2008 20:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dan doe ik het maar
quote:Op maandag 7 april 2008 20:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dan doe ik het maar
quote:Op maandag 7 april 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Ik wilde alleen niet stoken in een goed huwelij.
Maar ik heb dus inderdaad gehoord dat Muck een week lang kliekjes kon eten... die ze van het plafond schraapte en zo.
;oquote:Op maandag 7 april 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Ik wilde alleen niet stoken in een goed huwelij.
Maar ik heb dus inderdaad gehoord dat Muck een week lang kliekjes kon eten... die ze van het plafond schraapte en zo.
MSNs voorquote:
Dat dusquote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat de meet op 31 mei niet door kan gaan. De opperKSC'er heeft wat prioriteiten verwisseld.
Frutselquote:
;'~Oquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat de meet op 31 mei niet door kan gaan. De opperKSC'er heeft wat prioriteiten verwisseld.
So what else is new?quote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef DaMart het volgende:
DUIDELIJK!quote:
Ik kwam toch al niet als het in Zandvoort was. Dus voor mij was het al misluktquote:
(KK) ?quote:Op maandag 7 april 2008 20:37 schreef Frutsel het volgende:
jouw msn misschien![]()
ik ga hier ook niet (KK) typen
en in Utrecht dan?quote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kwam toch al niet als het in Zandvoort was. Dus voor mij was het al mislukt
Ik ook :f@quote:
De mijne. Bij de IKEA gilde ze al dat het wel eens niet zou kunnen passenquote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welke auto heeft 5 meter binnenruimte?
Wie?quote:
Ik niet! /madquote:
Nouja, die DANSA snapte ikquote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij niet
of iemand heeft mijn copyright KK gepikt
quote:
Op je duim geslagen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
Auw.
nou, vooruit. eerik danquote:
Heeft de boekenkast je pijn gedaan?quote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
Auw.
hij heeft hem gebeten!quote:Op maandag 7 april 2008 20:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft de boekenkast je pijn gedaan?
quote:
Nee, buik doet rot tegen me.quote:
Heeft Ph. een "Care for magical creatures"- boek?quote:
quote:
zullen we het eens over mijn hoofd gaan hebben?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft Ph. een "Care for magical creatures"- boek?
Hoe is het daarmee? Moest je niet eens weer naar de huisarts?quote:Op maandag 7 april 2008 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
zullen we het eens over mijn hoofd gaan hebben?
Die wil het amputerenquote:Op maandag 7 april 2008 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe is het daarmee? Moest je niet eens weer naar de huisarts?
Het hoofd of het lichaam?quote:
quote:
Heul niet! Het is altijd tijd voor koffie!quote:
sorry, beetje late reactie, ik was NCIS kijkenquote:Op maandag 7 april 2008 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe is het daarmee? Moest je niet eens weer naar de huisarts?
Ik heb net een biertje gepaktquote:Op maandag 7 april 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heul niet! Het is altijd tijd voor koffie!
Klinkt verdomd veel als migraine.quote:Op maandag 7 april 2008 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry, beetje late reactie, ik was NCIS kijken
nou, het gaat er eigenlijk heel slecht mee....
ik heb zaterdag de hele dag platgelegen omdat daglicht al teveel was, gisteren was de verjaardag van MPG zijn vader, dus daar ben ik naartoe geweest, maar ik merkte gisteravond al dat ik daar spijt van ging krijgen.
En dat klopte.... Vandaag hartstikke beroerd door de ontzettende koppijn
overgeven en alles, dus het had ook geen nut om mijn pilletjes in te nemen die soms wel eens willen helpen.
Morgen bel ik de dokter maar weer eens
Welnee, koffie met vlaai fietst er altijd inquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |