maar zoals een irritante homofiele Idols jurylid ooit zei.. een nekschot krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Competentieswie dat ooit verzonnen heeft...
Redden we wel, we gaan al goed..
De meerderheid van het HBO weet nog steeds niet wat een competentie isquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind het ook nutteloos, als je een competentie niet heb, wilt niet meteen zeggen dat je hbo-onwaardig ben
Geweldig he, al die plannen waar je helemaal niets aan hebt maar toch moet maken?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu heb ik vanavond nog cursus van m'n werk waarbij we een POP / Plan van aanpak en de hele zooi moeten bedenken over het onderling communiceren.
Ik krijg er spontaan uitslag van
Ik blijf het uitstellen, en misschien doe ik het wel gewoon nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geweldig he, al die plannen waar je helemaal niets aan hebt maar toch moet maken?
quote:
Competentie? Ik weet nog niet eens in welke competitie het stage [SC] voetbalteam zitquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De meerderheid van het HBO weet nog steeds niet wat een competentie is
Precies, maar ben daar dan ook wel goed inquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]jeeej
De belangrijkste competentie: goed uit je nek kunnen lullen bij het schrijven en omschrijven van competenties
COACH!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
Competentie? Ik weet nog niet eens in welke competitie het stage [SC] voetbalteam zit
ik gelukkig ook. Leraren kijken op de een of andere manier heel erg naar het uiterlijk van je verslag en niet naar de inhoud... terwijl de inhoud mij toch wel belangrijker lijkt..quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies, maar ben daar dan ook wel goed in
Bak stof uit de laptop gehaald, niet te zuinig![]()
Bij inholland was een competentie: kennis, vaardigheden en de attutidequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
De meerderheid van het HBO weet nog steeds niet wat een competentie is
Ja mij ook... maarja, als leraren echt alle verslagen geheel moeten lezen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik gelukkig ook. Leraren kijken op de een of andere manier heel erg naar het uiterlijk van je verslag en niet naar de inhoud... terwijl de inhoud mij toch wel belangrijker lijkt..
Dat is echt zooo waar! Precies waar ik ook mee bezig ben dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]jeeej
De belangrijkste competentie: goed uit je nek kunnen lullen bij het schrijven en omschrijven van competenties
Ook mee eens!quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik gelukkig ook. Leraren kijken op de een of andere manier heel erg naar het uiterlijk van je verslag en niet naar de inhoud... terwijl de inhoud mij toch wel belangrijker lijkt..
Ik heb hier een lijstje van 12 waar ik aan moet voldoen en dan nog een stuk of 24 ofzo waar ik er 4 uit moet kiezenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij inholland was een competentie: kennis, vaardigheden en de attutide
17quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb hier een lijstje van 12 waar ik aan moet voldoen en dan nog een stuk of 24 ofzo waar ik er 4 uit moet kiezen
Dat snap ik, het is veel leeswerk. Maar waarom blijven ze dan vaak richtlijnen geven voor een minimaal aantal pagina´squote:Op dinsdag 8 april 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja mij ook... maarja, als leraren echt alle verslagen geheel moeten lezen...
Mja.. mag je ook zelf kiezen welke je gaat halen? Ik wel namelijk.. Ik moet er van die 24, 4 aankruisen waaraan ik ga voldoen. Daar heb ik dus ook mijn scripite op afgestemdquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
17![]()
waar van ik er minimaal 5 moet kunnen halen uit mijn afstudeerstage.
Ik moet ze allemaal halen en de rest moet ik compenseren door iets.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mja.. mag je ook zelf kiezen welke je gaat halen? Ik wel namelijk.. Ik moet er van die 24, 4 aankruisen waaraan ik ga voldoen. Daar heb ik dus ook mijn scripite op afgestemd
Kon ik ook altijd wel, heerlijk geregeldquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat leuk is dat toch he, competentiegericht onderwijs
Ach, eigenlijk moet ik thuis aan die verslagen werken, maar ze vinden het hier prima dat ik het hier doe. Dat scheelt me natuurlijk weer!
Probleem is alleen dat als jij geen documenten stuurt dat ze je dan gewoon een onvoldoende geven. Voor elkaar houden ze toch altijd het hand boven het hoofd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet ze allemaal halen en de rest moet ik compenseren door iets.
School begint opeens te klagen, waar mijn documenten blijven.. en ik klaag wanneer ik dus een begeleider toegewezen krijg.. Geen begeleider, geen documenten
Lekker danquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat als jij geen documenten stuurt dat ze je dan gewoon een onvoldoende geven. Voor elkaar houden ze toch altijd het hand boven het hoofd.
Net zoals bij ons vak waar ze geen zin hadden om de boel na te kijken. Dat hebben ze toen uitbesteed aan een iemand die niet eens verbonden is met de opleiding. Die had dus geen idee waar het allemaal over ging enzo. Die heeft zo ongeveer iedereen onvoldoende beoordeeld en daar zijn we nu al een jaar mee bezig.
Hij ging echt mensen persoonlijk aanvallen, in de zin van: "Je hoeft je niet uit te sloven door dit in het Engels te doen. Je krijgt daar echt geen speciale behandeling door!!" Dat stond dan op een verslag van een meisje die de Engelse stroom deed van onze opleiding
En de klachtencommissie vindt het allemaal niet genoeg om opnieuw te beoordelen. We mogen gewoon weer opnieuw een herkansing maken. Nu dus weer een brief gestuurd naar een instantie hoger, maar daar verwacht ik ook weinig van. Die herkansing moet officieel 21 april binnen zijn en ze stuurden gister een reactie dat de boel was ontvangen...
Zo boeiend is het niet hoor, weekstaten bijhouden voor onderhoud in het softwarepakket. Op dit moment loopt dat niet lekker, en dat mag ik de komende tijd gaan doenquote:
Nou lekker danquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat als jij geen documenten stuurt dat ze je dan gewoon een onvoldoende geven. Voor elkaar houden ze toch altijd het hand boven het hoofd.
Net zoals bij ons vak waar ze geen zin hadden om de boel na te kijken. Dat hebben ze toen uitbesteed aan een iemand die niet eens verbonden is met de opleiding. Die had dus geen idee waar het allemaal over ging enzo. Die heeft zo ongeveer iedereen onvoldoende beoordeeld en daar zijn we nu al een jaar mee bezig.
Hij ging echt mensen persoonlijk aanvallen, in de zin van: "Je hoeft je niet uit te sloven door dit in het Engels te doen. Je krijgt daar echt geen speciale behandeling door!!" Dat stond dan op een verslag van een meisje die de Engelse stroom deed van onze opleiding
En de klachtencommissie vindt het allemaal niet genoeg om opnieuw te beoordelen. We mogen gewoon weer opnieuw een herkansing maken. Nu dus weer een brief gestuurd naar een instantie hoger, maar daar verwacht ik ook weinig van. Die herkansing moet officieel 21 april binnen zijn en ze stuurden gister een reactie dat de boel was ontvangen...
Ik dacht dat het bij ons erg was, maar dit gaat wel erg ver iddquote:
Klinkt inderdaad niet zo spannend neequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet hoor, weekstaten bijhouden voor onderhoud in het softwarepakket. Op dit moment loopt dat niet lekker, en dat mag ik de komende tijd gaan doen
Ik vind het vooral leuk om dat het echt iets wordt wat ik alleen mag gaan doen. Wat ik nu doe is meer werk van anderenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet zo spannend nee
Heb je een puntquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam... en omstrekenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou lekker dan![]()
Welke school zit je als ik vragen mag?
Okeequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam... en omstreken
mja.. ben ik gewoonweg te lui voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij ons erg was, maar dit gaat wel erg ver idd![]()
Nooit gedacht om eens een leuk verhaaltje voor een krant te schrijven
spam spam spamquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
Dit topic gaat volkomen voor de lunch vrees ik
Makkelijk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:18 schreef nicomart het volgende:
Alleen was het wel zo dat bij het ophalen van het diploma werd gemeld dat we nog 25 euro moesten betalen voor excursies. Nog nooit een excursie gehad van die opleiding, maar we moesten betalen anders kregen we het diploma niet. Dus even pinnen en toen kregen we het diploma
Vrees je?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
Makkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
In de pauze naar postkantoor, naar de kruidvat & trekpleister en mn hondjes uitlaten.. rara, gaat dat lukken in 30 min?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |