ik moet begin van de middag voetballen, anders had ik dat ook gedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook! Ik haal gewoon de nacht door, haal een kaartje en duik dan m'n bed in
Mits je 1 van de eersten bent en er niet al 63 kaarten achter de kassa liggen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook! Ik haal gewoon de nacht door, haal een kaartje en duik dan m'n bed in
Geloof dat die persoon achter de kassa dan echt een groot probleem met me zou hebben, maar gelukkig zit ik niet in die situatie.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef blindgier het volgende:
[..]
Mits je 1 van de eersten bent en er niet al 63 kaarten achter de kassa liggen.
de sigarenboer waar ik heen ga was bang dat hij ruzie zou krijgen, daarom doet hij daar niet aanquote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Geloof dat die persoon achter de kassa dan echt een groot probleem met me zou hebben, maar gelukkig zit ik niet in die situatie.
Ik zou er naar een toe gaan die om half 9 open gaat, anders hoef je niet eens te gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik om een uurtje of 6 wegga uit de kroeg (of waar ik dan ook ben) ben ik rond half 7 bij de ticketbox die om 9 uur opengaat. Dus ik denk wel dat ik redelijk vooraan sta
En ik woon niet in Rotterdam zelf dus dat met die kaarten achter de kassa zal wel meevallen...
Wat een onzin, sommige supporters komen al jaar en dag bij dezelfde sigarenboer, niet meer dan logish dat ie dan je kaart alvast inneemt voor je...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Geloof dat die persoon achter de kassa dan echt een groot probleem met me zou hebben, maar gelukkig zit ik niet in die situatie.
slaat toch nergens op , dat jij wel kaartje als neutrale kan krijgen en echte fans er zo moeite voor moeten doenquote:
Tsja, ik weet t ook allemaal nietquote:Op donderdag 10 april 2008 13:25 schreef blindgier het volgende:
Maar dan moet zo sigarenboer wel duidelijk maken dat er ingenomen wordt en hoeveel. Anders denk je slim te zijn en Naar een plek ver weg te rijden en daar als 1e bij een ticketbox te gaan staan. Kan me dan heel goed indenken dat het zwart voor je ogen wordt als er dan 40 kaarten achter de kassa blijken te liggen.
als een gek die lamah halenquote:Tioté en Lamah willen niet terug naar Anderlecht
Geschreven op donderdag, 10 april om 16:14
Roland Lamah en Cheik Tioté hebben beiden nog doorlopende contracten bij Anderlecht, maar als het aan het duo ligt keren zij komende zomer niet terug bij de Belgische grootmacht. Lamah en Tioté, dit seizoen op huurbasis actief voor Roda JC, hopen in Kerkrade te kunnen blijven. "Er zijn al genoeg loze beloften gedaan door Anderlecht", stelt het tweetal. De jongelingen (Lamah is 20, Tioté 21) zijn dit seizoen definitief doorgebroken in het profvoetbal. Bij Anderlecht kregen zij maar weinig kansen, waardoor ze dit seizoen hun heil zochten bij Roda JC. In Limburg zijn ze gelukkig, zo vertellen Lamah en Tioté aan Het Nieuwsblad. Een rentree bij Anderlecht hoeft dan ook niet van de spelers.
"Ik denk dat ik bij Anderlecht weer op de bank of op de tribune terecht ga komen", zegt Lamah, die al te horen kreeg dat hij zich deze zomer weer moet melden in Brussel. Over de toekomst van Tioté heeft Anderlecht nog niets gezegd. "k heb al veel beloften gehoord van Anderlecht, maar we mochten nooit spelen. Zelfs niet bij een 5-0-voorsprong. Uiteindelijk word ik dan toch weer negentiende of twintigste man."
Tioté doet er nog een schepje bovenop. "In het huidige voetbal moet je iedereen op dezelfde manier behandelen. Niet de jongeren achteruit duwen, zoals bij Anderlecht het geval is. Ze moeten in België stoppen met die privileges voor de sterren. Ze zeggen altijd dat de jongeren moeten leren, maar door op de bank te blijven zitten, leer je niks. We hebben wel iets geleerd bij Anderlecht, maar het meeste leer je toch door te spelen."
quote:Vlaar blijft langer bij Feyenoord
Geschreven op donderdag, 10 april om 16:27
Ron Vlaar blijft ook de komende jaren in Rotterdam. De verdediger, momenteel uit de roulatie wegens een hardnekkige knieblessure, zette vandaag zijn handtekening onder een contract die hem tot 2012 aan Feyenoord verbind. Zijn oude contract liep in de zomer van 2009 af.
"Ik ben er heel blij mee", zei Vlaar (23) in een eerste reactie op de officiële website van zijn werkgever. "Dat dit gebaar vanuit de clubleiding juist komt terwijl ik nog revalideer van een blessure, zegt mij veel. Ik voel me gewaardeerd en dit sterkt me in mijn doelstelling om zo snel en zo sterk mogelijk terug te komen."
Vlaar speelde op 16 september zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord. In de uitwedstrijd tegen Roda JC (1-3 zege) moest de verdediger zich na 41 minuten laten vervangen. Vlaar zal dit seizoen niet meer in actie komen en richt zich op het komende seizoen.
"Ron heeft dit seizoen veel pech gehad, maar is in potentie nog steeds een hele goede verdediger", sprak technisch directeur Peter Bosz lovende woorden. "We zijn ervan overtuigd dat hij in de komende seizoenen van grote waarde kan zijn voor Feyenoord."
Jij, als schande van het legioen, hebt toch ook gewoon een kaart?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slaat toch nergens op , dat jij wel kaartje als neutrale kan krijgen en echte fans er zo moeite voor moeten doen
Ja, maar toch niet leuk voor zo iemand die er wel moeite voor gaat doen zaterdag, dat hij er zomaar 1 heeftquote:Op donderdag 10 april 2008 17:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij, als schande van het legioen, hebt toch ook gewoon een kaart?
Wanneer het slecht gaat je kaarten verkopen en als er een prijs te winnen valt vooraan staan en overal roepen dat je een kaart hebt, dat is "toch niet zo leuk"quote:Op donderdag 10 april 2008 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet leuk voor zo iemand die er wel moeite voor gaat doen zaterdag, dat hij er zomaar 1 heeft
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:48 schreef Ziggenmufter het volgende:
Die luie Luigi Bruins en Jonathan de Guzman zullen volgend jaar wel heel veel zweetdruppeltjes parelen.
GJ Verbeek heeft een hekel aan spelers die denken dat voetballen in het 1e vakantie betekent.
ik reageer er nogeens meer opquote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wanneer het slecht gaat je kaarten verkopen en als er een prijs te winnen valt vooraan staan en overal roepen dat je een kaart hebt, dat is "toch niet zo leuk"
Feiten blijven feitenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik reageer er nogeens meer op
Boeiend. Niemand neemt die gast toch serieus? Jij komt hier alleen maar dagelijks om hem af te branden. Goedkoop scoren heet dat. Bovendien hebben jullie elkaar toch op MSN? Zoek het daar lekker uit.quote:
Niemand neemt het serieus nee, dat klopt. Als hij niet wilt dat dit soort dingen ter sprake komen dan moet hij niet komen met opmerkingen als : "Skelper momentquote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Boeiend. Niemand neemt die gast toch serieus? Jij komt hier alleen maar dagelijks om hem af te branden. Goedkoop scoren heet dat. Bovendien hebben jullie elkaar toch op MSN? Zoek het daar lekker uit.
Gewoon de juiste mensen kennen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
slaat toch nergens op , dat jij wel kaartje als neutrale kan krijgen en echte fans er zo moeite voor moeten doen
De waarheid is hard hčquote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik reageer er nogeens meer op
Ik ben er i.i..g niet echt gerust op. Neemt niet weg, dat ik zaterdag even op de racefiets stap en lekker wat ga fietsen. Merk het wel als het niks wordt. Dan maar wat meer betalen voor een kaart en anders maar ergens in de kroeg kijken.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef Luni het volgende:
Iedereen wordt onrustiger en onrustiger, nou ik slaap zaterdag lekker uit
Heb je een TB gevonden waar je kaart ligt?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben er i.i..g niet echt gerust op. Neemt niet weg, dat ik zaterdag even op de racefiets stap en lekker wat ga fietsen. Merk het wel als het niks wordt. Dan maar wat meer betalen voor een kaart en anders maar ergens in de kroeg kijken.
Jaja, ik ben iets van zesde in de rij. Moet genoeg zijn, maar je weet het nooit.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je een TB gevonden waar je kaart ligt?
Pokkedingen, joh. Vroeger was iedereen (in mijn kringen dan) er fel tegen gekant, tegenwoordig heeft bijna iedereen ze, behalve ik.quote:Ik heb nu nog makkelijk praten heb nog een GC, die ik waarschijnlijk kwijt ga raken na dit seizoen, ben der niet echt rouwig om, maar het heeft ook z'n voordelen zoals nu.
Dan moet je waarschijnlijk wel lukken.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
Jaja, ik ben iets van zesde in de rij. Moet genoeg zijn, maar je weet het nooit.
quote:Ach, ik kan tenminste zeggen dat ik er bij was in 2002.![]()
Ik had hem vanaf het 1e jaar dat hij ingevoerd is, en iedereen in mijn groep had hem, gingen altijd met een grote groep naar uitwedstrijden, maar er haakten er steeds meer af door al de maatregelen. Heb hem nu nog samen met een maatje, maar we zijn weinig geweest, heb er ook geen zin meer in met al die belachelijke regels en die stakkers die op het uitvak zitten, Feyenoord heeft der zin.quote:Pokkedingen, joh. Vroeger was iedereen (in mijn kringen dan) er fel tegen gekant, tegenwoordig heeft bijna iedereen ze, behalve ik.
Bron: http://www.feyenoord.nl/p(...)ntcode=20080410Vlaarquote:Feyenoord heeft het contract met Ron Vlaar opengebroken en verlengd tot 2012. De verdediger kwam in januari 2006 over van AZ en speelde sindsdien 40 competitieduels voor Feyenoord. Dit seizoen kwam Vlaar slechts vier wedstrijden in actie door een ernstige knieblessure. De tweevoudig international uit Hensbroek hoopt in de voorbereiding op volgend seizoen weer aan te kunnen sluiten bij de selectie.
‘Ik ben er heel blij mee’, aldus Ron Vlaar in een eerste reactie. ‘Dat dit gebaar vanuit de clubleiding juist komt terwijl ik nog revalideer van een blessure, zegt mij veel. Ik voel me gewaardeerd en dit sterkt me in mijn doelstelling om zo snel en zo sterk mogelijk terug te komen.’
‘Ron heeft dit seizoen veel pech gehad, maar is in potentie nog steeds een hele goede verdediger’, licht Peter Bosz toe. ‘We zijn ervan overtuigd dat hij in de komende seizoenen van grote waarde kan zijn voor Feyenoord.’
Staat al in het topicquote:Op donderdag 10 april 2008 21:51 schreef Put4 het volgende:
[..]
Bron: http://www.feyenoord.nl/p(...)ntcode=20080410Vlaar
Goede zaak!
Klopt ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh en voor degene die denken dat er ruim 15.000 kaarten te verdelen zijn, vergeet het maar. Businessclubleden, zakenrelaties en spelers + familie krijgen ook kaarten. Die hoeven daar niet voor in de rij te staan bij de ticketbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |