Die mening heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alsnog zijn dit soort shirtjes ook erg sneu.
nee, ik zeg inderdaad dat Ajax een jodenfooi heeft betaald voor Suarez.quote:
voelen? we waren het natuurlijk ook gewoon.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
het probleem is dat Groningen zich een concurrent voelt van Ajax. dus die haat komt nu tot uitting met shirtjes. als Ajax weer ongenaakbaar wordt halen ze het wel uit hun hoofd en weten ze hun plek weer. Ajax heeft het een beetje aan zichzelf te danken en het "succes" stijgt Groningen naar het hoofd. als Ajacied kun je er alleen maar om lachen.
Het grappige is dat ze als reden op geven dat ze alles rondom Ajax zo arrogant vinden. Nee, wie vindt zichzelf hier de concurrent van Ajax?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
het probleem is dat Groningen zich een concurrent voelt van Ajax. dus die haat komt nu tot uitting met shirtjes.
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeurenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach zondag snoeren we wel de mond van die arrogante boeren.
ja tegen een b elftal, lekker eerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach zondag snoeren we wel de mond van die arrogante boeren.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeuren.
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja tegen een b elftal, lekker eerlijk
en omdat wij de beste hebben weggekochtquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?![]()
En ik hoop dat geval dat PSV in de 93e minuut door een volledig onterechte pingel op 1-0 komt tegen Twente.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez er 3 scoort, Silva 3 en Lindgren 3 en dat de Euroborg vroeg leeg loopt. Maar dat zal sowieso wel gebeuren.
Danny Holla Knieblessurequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen omdat Berg waarschijnlijk nog ontbreekt?![]()
Spelen we dan tegen Feyenoord?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja tegen een b elftal, lekker eerlijk
Het grappige is dat veel Ajacieden zich nog altijd verheven voelen boven de rest van de Eredivisie en er niet tegen kunnen dat andere in hun ogen minderwaardige clubs dichterbij komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze als reden op geven dat ze alles rondom Ajax zo arrogant vinden. Nee, wie vindt zichzelf hier de concurrent van Ajax?
Grappig, die stomme kutboertjes.
Godver wat een waslijst zeg. En het zijn ook nog stuk voor stuk sleutelspelers zo te zienquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Koen van de Laak Gescheurde enkelbanden
Martijn Meerdink Enkelblessure
Martijn van der Laan Knieblessure
Paul Matthijs Enkelblessure
7equote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Men was na zijn vertrek toch nog steeds zo overtuigd van hun subtop waardige selectie?
Martijn van de Laan en Veldmate hebben inderdaad al zoveel gevoetbald in het eerste van FCG.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Marcus Berg Rugblessure
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Godver wat een waslijst zeg. En het zijn ook nog stuk voor stuk sleutelspelers zo te zien
Volgens mij zijn er maar 3 basisspelers geblesseerd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danny Holla Knieblessure
Jeroen Veldmate Blessure
Marcus Berg Rugblessure
Berg is niet eens meer geblesseerd, kan zondag op de bank plaats nemen. Paul Matthijs telt nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:40 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar 3 basisspelers geblesseerd.
geen excuses dus na een keiharde nederlaag voor Groningenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
B elftal was een paar weken geleden nog zo, maar spelers als Holla, van de Laak en Meerdink zijn nou net degene die we nu nodig hebben, omdat niemand dat op kan vangen.
ZOndag staat er op de rechterkant na, gewoon een "normaal" Groningen.
hoewel een Lindgren nog niet op te vangen is en velen net terug zijn van een blessure en/of vormloos
Dit is ook zo grappig. Wij hopen altijd dat onze eigen club de tegenstander pijn kan doen, en de boertjes en kakkerlakken moeten altijd hopen dat een andere club Ajax de das om doetquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
En ik hoop dat geval dat PSV in de 93e minuut door een volledig onterechte pingel op 1-0 komt tegen Twente.
nee, zeer zeker niet. Met het team wat we op kunnen stellen moet je het Ajax in elk geval niet gemakkelijk kunnen maken, zeker niet na de wanvertoning tegen NAC.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geen excuses dus na een keiharde nederlaag voor Groningen
Onze geweldige scoutingsapparaat.quote:Tik op YouTube de naam Ismael Urzaiz in en je begrijpt waarom Ajax de Spanjaard afgelopen zomer een contract aanbood.
Dat ze dat er echt neer zetten. Mijn lieve hemel,quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Urzaiz loopt held Van Basten mis
[..]
Onze geweldige scoutingsapparaat.
Youtube
Dit is ook zo grappig, Ajacieden wijzen altijd naar een ander en leggen nooit eens de pijnpunten bij zichzelf. Altijd maar doen alsof de ander minder is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is ook zo grappig. Wij hopen altijd dat onze eigen club de tegenstander pijn kan doen, en de boertjes en kakkerlakken moeten altijd hopen dat een andere club Ajax de das om doet.
mén hier zakt je broek toch vanafquote:Tik op YouTube de naam Ismael Urzaiz in en je begrijpt waarom Ajax de Spanjaard afgelopen zomer een contract aanbood.
Sikora mag vertrekken bij NAC. Wat nu als ons scoutingsapparaat dat filmpje van hem tegenkomt straks?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Urzaiz loopt held Van Basten mis
[..]
Onze geweldige scoutingsapparaat.
Youtube
Jullie zijn ook gewoon minder.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dit is ook zo grappig, Ajacieden wijzen altijd naar een ander en leggen nooit eens de pijnpunten bij zichzelf. Altijd maar doen alsof de ander minder is.![]()
![]()
het is zo gemakkelijk
Waar heb je dit weg?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef versteegrob het volgende:
Column: Huntelaar is beter dan Van Nistelrooy 8 april 2008 - door columnist Niels Holt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:55 schreef versteegrob het volgende:. Je bent dit niveau nog niet ontgroeid, je bent de beste spits van de Eredivisie. Spelers als John Heitinga zijn Ajax na vele jaren trouwe dienst ontgroeid.
Qua verleden en financien zeer zeker wel ja. Verhoudingsgewijs presteren wij de laatste seizoenen natuurlijk 10x beter.quote:
als ze alleen minuut 1 kijken dan hebben we een probleemquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Sikora mag vertrekken bij NAC. Wat nu als ons scoutingsapparaat dat filmpje van hem tegenkomt straks?.
Ik zal zondag niet eens bijhouden wat Ajax staatquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is ook zo grappig. Wij hopen altijd dat onze eigen club de tegenstander pijn kan doen, en de boertjes en kakkerlakken moeten altijd hopen dat een andere club Ajax de das om doet.
In verhouding is VVV ook beter dan Ajax. En VVV dan Grunn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Qua verleden en financien zeer zeker wel ja. Verhoudingsgewijs presteren wij de laatste seizoenen natuurlijk 10x beter.
enfin, genoeg wij zijn beter dan jullie gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |