Gefeliciteerd! Welkom terugquote:Op maandag 21 april 2008 16:59 schreef FJD het volgende:
Ik heb zowaar 10 hele minuten (redelijk) pijnvrij kunnen lopen
helaasquote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef Grumpey het volgende:
iemand nog enthousiast te krijgen voor batavierenrace komend weekend? Het is een goed geregeld team, wat helaas maar 23 man heeft op dit moment, vandaar. Ik doe zelf ook mee, ben wel de snelste van het team en dus totaal niet representatief voor het niveau, we gaan voor een plek in het linkerrijtje van de middenmoot
Wie ook maar wie wil, geef maar aan, kunnen goed hulp gebruiken
ohja, en ik ben niet eng, vraag maar aan annoh en kepler![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 00:38 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men nog 10/20 km kan lopen zonder te verdwalen.
Daar heb ik dus ook veel last van, zodra je in een andere tempo loopt dan waarop je hem gecalibreerd hebt wijkt de gemeten afstand al snel af. Heb zelf 2 sensoren, een voor snelle lopen en een voor rustiger tempo en blijf ik op het juiste tempo dan zijn ze zeer nauwkeurig maar je blijft ze caliberen als je steeds wat sneller (of langerzamer) wordt. Bij de marathon stapte ik zo'n 100 meter na het 27 km punt uit maar volgens Nike Plus had ik al 30 km gelopen...quote:Op maandag 21 april 2008 08:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nike Plus wijkt wel erg veel af.. Bij mijn laatste 3 duurlopen schatte NikePlus de afstand 10% korter in.. Binnenkort op de atletiekbaan maar de chip calibreren.. die moet als het goed is 400meter zijn.
Heej! ik was eerstquote:Op woensdag 23 april 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens hier nog iemand die graag mee wil lopen voor 'ons' team: onze studievereniging heeft iemand die is uitgevallen door een verstuikte enkel
Ik mag ook aan de 11,9 kilometer vrijdagnacht.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:21 schreef Grumpey het volgende:
Nou, dat is allemaal nog vrij lastig met de indeling die wij hebben, geloof meHeb sowieso zelf de 11,9 km al, dus het zou al meer dan 20 worden dan
Het lukt wel, daar niet van, maar wil ook beetje hard kunnen lopen natuurlijk
Wanneer is het eigenlijk hahaquote:Op donderdag 24 april 2008 13:26 schreef Grumpey het volgende:
Thaleia kan uiteindelijk niet. Maar je bent nog steeds heel erg welkom (ook omdat thaleia niet kan).
Voor ons zou het ideaalste zijn als je in de ochtendploeg kan meedoen. Ik zal dan zorgen dat ik zelf ook in die groep zit zoals het er nu uitziet, sowieso is dat een leuke gezellige ploeg. PM je mailadres maar even, dan stuur ik alle informatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |