quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:29 schreef Berkery het volgende:
Eerste nummer 1 van een vrouw met een zelfgeschreven nummer?
Berkery + 1quote:It quickly reached number one in the UK Singles Chart, staying there for four weeks, and propelled the singer to fame. Its release unwittingly pitted Bush against another female vocalist, also charting with her first hit: Debbie Harry with her band Blondie, and their single "Denis." Amid much public discussion about the two singers' merits, Bush came out on top, while Blondie stalled at number two.
In reaching number one, Bush became the first woman to write and perform a UK chart-topper.
Goed zo! Ze is toch ook gewoon geweldig?quote:Heb nog steeds een zwak voor Kate en haar muziek
Ik wel. Zaten we voor de buis gekluisterd voor Avro's TopPop. Zaten we onder andere te hopen op Bohemian Rhapsody (jaja: in de tijd dat je nog met je oren stond te klapperen als je die hoorde!), Iggy's legendarische Lust For Life, Bowie, Blondie en dus Kate Bush.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:41 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
Goed zo! Ze is toch ook gewoon geweldig?
Ik heb dat ook, terwijl ik haar hoogtijdagen helemaal niet bewust heb meegemaakt.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:14 schreef ranja het volgende:
zoon van Michael Hutchence?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:17 schreef cafca het volgende:
Baxter Dury?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Burnett het volgende:
kleindochter woodie guthrie?
TheSilentEnigma +1quote:
Moest denken aan Under The Iron Sea van Keane: maar die is het niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:06 schreef cafca het volgende:
Ik heb hem wel eens gezien volgens mij, maar dan houdt het verder ook wel op bij mij
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 april 2008 10:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Moest denken aan Under The Iron Sea van Keane: maar die is het niet.
[ afbeelding ]
Da's de band, maar dan zonder streepje: Death From Above 1979. Album heeft nog een titel. Anyone?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:47 schreef Z het volgende:
Death From Above - 1979
Nou, vooruit dan maar: om de gang er een beetje in te houden. You're a Woman, I'm a Machine, heet 'ie.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Z het volgende:
Ik had de vervolgvraag al klaar staan overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |