Comboversquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klopt, hier nog een plaatje om zijn haar beter te zien![]()
[ afbeelding ]
Hé, speelt die niet ook Adama uit Battlestar Galactica?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klopt, hier nog een plaatje om zijn haar beter te zien![]()
[ afbeelding ]
jazeker, dat alleen al maakt het een Klassiekerquote:Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hé, speelt die niet ook Adama uit Battlestar Galactica?
quote:Episode 1206 Announcement
This Week on South Park: Over Logging
One day the citizens of South Park wake up and find the internet is gone. When Randy hears there may still be some internet out in California, he packs up his family and heads west.
van net?quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef StarGazer het volgende:
Hoe heette de aflevering van net?
Heerlijke aflevering
quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef StarGazer het volgende:
Hoe heette de aflevering van net?
Heerlijke aflevering
Een aflevering met Randy Marsh zit meestal wel goed, hij doet altijd zo overdrevenquote:
wat bedoel je met de één na laatste?quote:Op maandag 14 april 2008 17:06 schreef Quyxz_ het volgende:
O leuk weer een randy aflevering
Wel al weer de een-na-laatste
wat die tim dus al zei. Nu in het voorjaar komen er 7 en in de herfst ofzo komen er 7.quote:Op maandag 14 april 2008 19:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat bedoel je met de één na laatste?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
wat die tim dus al zei. Nu in het voorjaar komen er 7 en in de herfst ofzo komen er 7.
dus nog maar 2 te gaan en dan weer een half jaartje wachten
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:17 schreef donroyco het volgende:
Hoop dat het een betere aflevering dan de vorige keer wordt
Die vond ik ook erg saai.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:07 schreef Liquidootje het volgende:
Net weer een aflevering ontdekt die ik nog nooit had gezien. Stanley's Cup.
Beetje saai, maar geweldig hoe de Detroits al die peuters helemaal vernietigd en dan de leukemie jongetje sterft. Zo ongelooflijk hard
vind dat stukje wel mooi steeds wat steeds terugkomt (net als bij Rob Schneider bij een andere ep)quote:Op woensdag 16 april 2008 18:07 schreef Liquidootje het volgende:
Beetje saai, maar geweldig hoe de Detroits al die peuters helemaal vernietigd en dan de leukemie jongetje sterft. Zo ongelooflijk hard
En meteen ook alle comments van gerelateerde filmpjes... dus zeg maar elke coverversie van dat somewhere liedjequote:Op zondag 13 april 2008 17:19 schreef Liquidootje het volgende:
How do I reach these Keeeeddsss
South park vervuilt wel de comments de afgelopen twee afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat een zwaar ondergewaardeerde aflevering. Die filmpromo dingetjes zijn té hilarisch, avalanche vs. red wings rivalry wordt lekker uitgebeeld en dat dat kind sterft, heerlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 18:07 schreef Liquidootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |