LOLz... mennn... moest toch iets laten blijken dat het lang duurde voordat je een nieuwe opende?quote:
Ja, ik zag dat ik hoofdletter O was vergeten, dus ik drukte op stop... Helaas net iets te laat.quote:
Nou vind ik dat mensen die Portugees praten sowieso vaak een kutstem hebben. Heel nasaal meestal.quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gezegd dat die Braziliaanse een onwijze kutstem heeft. Nu praat ze verdomme weer.
Thanks!quote:
Da's wel jammer... VerjaarsBJ zit er zeker niet in?quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gezegd dat die Braziliaanse een onwijze kutstem heeft. Nu praat ze verdomme weer.
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.quote:
Gefeliciteerd dan maar, UIO!quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.
Ik probeer uit alle macht geen visuele voorstelling ervan te makenquote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd dan maar, UIO!
Heb ze een beetje puike jesters?
Beter gezegd een luchtalarm?quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.
volgend jaar misschienquote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi zo!! En dan kom je gezellig met je motor langs bij ons en dan krijg je ook nog koffie en een Irish stew
Jeemig MoBlo.. JIj ook dan maar gefeli he?quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgend jaar misschiendit jaar is het italiė geworden (ivm goedkoop enzo
hebben een leuke aanbieding gevonden)
enneh...
feliciteer mij
ik ben namelijk jarig
quote:Op maandag 7 april 2008 15:53 schreef Joene het volgende:
Ouwe (A) , we moeten nodig is ff ouwehoeren.
Je hebt mijn nummer.quote:Op maandag 7 april 2008 15:53 schreef Joene het volgende:
druk![]()
Feli Moblo .
Ouwe (A) , we moeten nodig is ff ouwehoeren.
Blaadje.. Bij mij mag je die twee cijfers gewoon omdraaien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
yay! wat spontaanbedankt
en nu weer gewoon terug 't leven inals 23jarige
ik word oud
Huhu, you typed it again.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huhu, you typed dike.
LoLz... als je het een beetje handig aanpakt, kun je n00c nog op de bühne van het Patronaat in Haarlem terugvinden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe. Ik heb geen tijd teveel n00c, ik zit op school!
quote:
En dan nog eens een decennium en 1 jaar erbij voor mijquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Eens kijken met wie ik vandaag ruzie kan gaan maken.
Nee, nog niet aan toegekomen, maar komt nog welquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Goeie instelling JMG!
Had je nog kaartjes gekocht?
Wordt het geluid intern in je PC wel doorgestuurd, of moet er dan nog een kabeltje van de geluidskaart naar de videokaart? Immers, zelfs Ati-kaarten hebben geen geluidschip, toch?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:36 schreef Adelante het volgende:
nope, ATi kaartje direct met HDMI aan plasma gehangen, hdmi-hdmi aansluiting dus. het geluid zou dan volgens mij meegestuurd moeten worden...
Die naam alleen al.. "headache" series!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Best netjes 2x250W(realwatts) Climax Bullet 500 "headache" series auto versterker gekocht voor 25 eurotjes.
Heb nog een paar leuke JVC speakers liggen thuis, ff inbouwen en puur op audio-kracht naar Pinkpop stampen.
hmmm, op zich een goede, maar volgens mij moet het onboard dan toch worden doorgestuurd? als ik bij audioapparaten kijk in het configmenu, dan staat daar wel äpparaat voor digitale uitvoer (hdmi) en bij het testen van het apparaat geeft m'n tv wel geluid. alleen dus niet als ik andere dingen afspeelquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wordt het geluid intern in je PC wel doorgestuurd, of moet er dan nog een kabeltje van de geluidskaart naar de videokaart? Immers, zelfs Ati-kaarten hebben geen geluidschip, toch?
nope, want pc geeft wel geluid doorquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat je mediaplayer niet op mute?
dįt dacht ik ookquote:
Welcome to my world.quote:
Ik ga er geen woorden meer aanquote:Op woensdag 9 april 2008 11:08 schreef Misstique het volgende:
Hou je mond man, vuile
Geh, man! Ik ben vrijdag vrij, dus zaagmans kwam om middernacht al bij me langs, man!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:13 schreef Adelante het volgende:
Woensdag! Zaagmans!
Hadden ze dunne lenterokjes met naveldiepe decolletee's aan?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:35 schreef HeatWave het volgende:lente
.
1 straaltje zon en er hebben al weer 2 collegatjes gevraagd "of ik nog STEEDS iets met dat meisje heb".
+1 ego.
1 wel een leuk jurkje met redelijk inkijk, de andere een vrij braaf topje, maar wel cutequote:Op woensdag 9 april 2008 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hadden ze dunne lenterokjes met naveldiepe decolletee's aan?
Koel! Vertel?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Het is me gisteren / vannacht nog prima gelukt om ruzie te maken.
Nice!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:35 schreef HeatWave het volgende:lente
.
1 straaltje zon en er hebben al weer 2 collegatjes gevraagd "of ik nog STEEDS iets met dat meisje heb".
+1 ego.
Mwoach, vorige week op de bergen in Frankrijk was-ie nog net even wat lekkerder.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:40 schreef n00cL30n het volgende:
IDD. Mennn.. wat is dat zonnetje toch nogsteeds lekker.
Altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, vorige week op de bergen in Frankrijk was-ie nog net even wat lekkerder..
Nice! Ziet er goed/knus uit man!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef Armageddon het volgende:
Zo zitten we erbij nu
Let niet op de bank, die is tijdelijk.
[ afbeelding ]
Ik kan het je aanraden.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:23 schreef Joene het volgende:
Tof dat verhuizen naar je buren.
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Mag ik bedanken, ik hou niet zo van gammelagammela muziek.
Dank jequote:Op donderdag 10 april 2008 09:08 schreef ElizabethR het volgende:
Leuk Arma, van harte met de coalitie!!
Ik voel me alsof ik vijf nachten niet heb geslapen![]()
O wacht, dat heb ik ook niet
Ik slaap juist heerlijk in de lente en zomer.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
O niks speciaals hoor, ik slaap altijd slecht aan het begin van de lente. Gaat wel weer over.
Als een ontluikend roosknopje.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik slaap juist heerlijk in de lente en zomer.
Mooi he?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:33 schreef ElizabethR het volgende:
Leuk topic Arma!!![]()
Ik lach me altijd rot om mensen die er serieus op ingaan.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:43 schreef Foxy-lady het volgende:
Mag ik me even voorstellen ik ben de sexverslaafde vriendin van arma! LOL
Hoi S!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:43 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja, welkom S.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:43 schreef Foxy-lady het volgende:
Het is andersom hoor!!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja sorry! je bent jong en je wilt wat he.
Jij wilt teveel voor die ouwe man.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:50 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja sorry! je bent jong en je wilt wat he.
Op zo'n leeftijd gaat het niet meer om de quantiteit, maar om de qualiteit.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:56 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja nu weet ik het ook niet meer!
Denk neem een ervaren vent, die ken er wel wat van. Krijg je dit! :S
Hoe weet jij dat ik boven de 30 ben?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:01 schreef Foxy-lady het volgende:
ja dat is wat alle mannen boven de 30 zichzelf wijs maken!
Tja, anders had je niet zo'n antwoord gegeven waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik boven de 30 ben?.
Wie zegt dat je Qualiteit niet in hoge quantiteit kan leveren?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd gaat het niet meer om de quantiteit, maar om de qualiteit.
Dat zijn nog eens wijze woorden!quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wie zegt dat je Qualiteit niet in hoge quantiteit kan leveren?
Rendement is het motto.
Ik moet zaterdag om 10 uur werken, waarschijnlijk tot iets van 10/11 uur 's avondsquote:
Ah, U is een kenner?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens wijze woorden!
Mwoach, alleen in (centrum) A'dam, daar mocht het ook wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Daar gaan we dan
http://www.parool.nl/nieuws/2008/APR/10/ams1.html
Kijk wie we daar hebbenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
Een huis is niets meer dan een dak boven je hoofd.
Onder je nieuwe dak?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef ElizabethR het volgende:
Drie keer raden waar ik het prettigst woon
Koelkastquote:
Alleen van XBox Media Center.. solly.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Iemand hier verstand van Media Center?
Ik krijg de gids niet gedownload en de zenders er niet goed in.
Heb Casema Digitaal
Doe je best ouwe! Ik ben officieel burgerlul geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme Arma. Burgerlul die je bent. Jij nu ook al met dat sentimentele gedoe.
Ik vlieg zo naar Mallorca. Geil neucken met bezopen Engelse jesters!!!
Hoop jequote:Op vrijdag 11 april 2008 07:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme Arma. Burgerlul die je bent. Jij nu ook al met dat sentimentele gedoe.
Ik vlieg zo naar Mallorca. Geil neucken met bezopen Engelse jesters!!!
Nu pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je best ouwe! Ik ben officieel burgerlul geworden.
Statistisch gezien moet het nu toch wel eens gaan lukken daar in Spanje.quote:
alle jaren ervoor niet ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet het nu toch wel eens gaan lukken daar in Spanje.
iets met driemaal is scheepsrecht?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet het nu toch wel eens gaan lukken daar in Spanje.
En wat dacht je van ADHD? Een flinke ram voor hun harses moeten ze hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Echt hoor, wat is dat toch tegenwoordig dat iedereen maar dyslectie heeft? Ik ken IRL echt niemand die dat heeft, ook nooit gekend op de middelbare school oid.
Het zijn gewoon domme , luie honden!
Ook dat ja, al zou ik ook volledig doorslaan als ik het kind zou zijn van de gemiddelde "ouder" tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wat dacht je van ADHD? Een flinke ram voor hun harses moeten ze hebben.
Ja das ook weer zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja, al zou ik ook volledig doorslaan als ik het kind zou zijn van de gemiddelde "ouder" tegenwoordig.
OUD.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Leuke plaatjes, maar ik zoek de puinhopen iets dichterbij, nl OUD.
Ik ga er ook niet kijken als je het niet erg vind anders raak ik waarschijnlijk over de rooie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Echt he, hoe ze daar over kinderen praten, dat komt echt nooit meer goed met die koters.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Over welk topic hebbie het HW???quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Echt he, hoe ze daar over kinderen praten, dat komt echt nooit meer goed met die koters.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Dan hoef je alleen maar even naar HW te kijken. Dan lig je al krom.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over welk topic hebbie het HW???
Ik heb zin om effe te lachen!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar even naar HW te kijken. Dan lig je al krom.
is ze niet stiekem al dood?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
als mensen al peuken op je gaan uitdrukken, ben je idd redelijk ver heen...
Hehehequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eventjes en de vlag van muziekliefhebbers over de hele wereld kan uit!
quote:
Op donderdag zitten er hier 3 mensen in de kroeg. Waarschijnlijk alcoholist en dus om drank schooien. Op vrijdag zitten er 5 kampers in een stom pool café met dartbord. En op zaterdag komen alle 15 jarige alto's met spike kettingen en groene leger jasjes naar het rockcafé om vervolgens aan het einde van de avond aandachtvragend op de grond te gaan liggen en zeggen dat ze helemaal spacen en weet ik veel wat.quote:Op maandag 14 april 2008 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja yo.
Donderdag kroeg, Vrijdag kroeg, Zaterdag kroeg, zondag niet...
Ik word oud!.
Sorry!quote:Op maandag 14 april 2008 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Doe niet zo luidruchtig op de vroege MAANDAG ochtend![]()
Nog twee weken en dan heb ik 1,5 week vakantie, zucht, duurt nog zo lang..................
Nee hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik de enige die nu al geen zin meer heeft?.
Nope... Ik werk daarom vanmiddag ook maar weer eens van thuis uit.quote:Op maandag 14 april 2008 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ..quote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Is het al weekend?
Nee, hij heeft zijn piemol er ook nog even ingedrukt!?quote:Op maandag 14 april 2008 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
Alleen maar veren ER? Je klinkt wle heel erg happy hoor!(En terecht!)
quote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zijn piemol er ook nog even ingedrukt!?
Er zijn inmiddels een hoop kutprogramma's bijgekomen met dezelfde strekking..quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..
Zeg, dat kutprogramma van die Witzier draait toch niet hé?? Memories?? Of hoe heet die onzin???
Neuh.quote:Op maandag 14 april 2008 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Hij is inmiddels 5 keer getrouwd en gescheiden, heeft een stuk of 12 koters rondlopen en bedenkt zich dat jij eigenlijk de enige bent van wie hij echt ooit heeft gehouden. En dus verhuisd hij over 2 weken naar Ierlandquote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens een heel vaag mailtje kreeg ik zojuist van mijn ouders. Er is een jeugdvriendje van me op zoek naar mij. Hij heeft alle moeite gedaan om me te vinden, weet dat ik in Ierland woon en getrouwd ben en vanmorgen hing ie ineens aan de telefoon bij mijn ouders. Dat ie alle brieven van me bewaard heeft, en of ie langs mocht komen 'om te praten, want wat hij te vertellen heeft was te ingewikkeld om het via de telefoon te doen'
Ja, mijn ouders hebben niet eerder tijd. En hij wilde niet door de telefoon vertellen waar het over ging, want dat was 'te ingewikkeld'quote:Op maandag 14 april 2008 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels een hoop kutprogramma's bijgekomen met dezelfde strekking..
En is inderdaad erg vaag.. En waarom pas woensdag? Want dan issie pas langs geweest?
quote:Op maandag 14 april 2008 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Hij is inmiddels 5 keer getrouwd en gescheiden, heeft een stuk of 12 koters rondlopen en bedenkt zich dat jij eigenlijk de enige bent van wie hij echt ooit heeft gehouden. En dus verhuisd hij over 2 weken naar Ierland.
Of je ouders je even willen vragen je vent te lozen, en z'n bed vast op te maken..
Of hij heeft AIDS of je hebt 'm homo gemaakt.quote:Op maandag 14 april 2008 13:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben niet eerder tijd. En hij wilde niet door de telefoon vertellen waar het over ging, want dat was 'te ingewikkeld'
quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Die man is 62 gek!!! EN lijkt op Leslie Nielsen, dus![]()
Overigens een heel vaag mailtje kreeg ik zojuist van mijn ouders. Er is een jeugdvriendje van me op zoek naar mij. Hij heeft alle moeite gedaan om me te vinden, weet dat ik in Ierland woon en getrouwd ben en vanmorgen hing ie ineens aan de telefoon bij mijn ouders. Dat ie alle brieven van me bewaard heeft, en of ie langs mocht komen 'om te praten, want wat hij te vertellen heeft was te ingewikkeld om het via de telefoon te doen'
![]()
Heel bizar!! En mijn ouders laten hem nog op bezoek komen ook. Nou moet ik wachten tot volgende week woensdag om te weten waar dit nou weer over gaat????
Zeg, dat kutprogramma van die Witzier draait toch niet hé?? Memories?? Of hoe heet die onzin???
Met dit in je achterhoofd kan het bijna alleen maar meevallenquote:
Die zin geweldig leuk hequote:Op maandag 14 april 2008 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
Oef... Dat Kraak & Smaak begint mij ook steeds beter te bevallen.
quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met dit in je achterhoofd kan het bijna alleen maar meevallen.
Dit is echt muziek dat ik al jaren wil maken! Het enige veschil is, zij maken het ook echt!quote:Op maandag 14 april 2008 13:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die zin geweldig leuk he![]()
lekker dansbaar enzo!
Maar heb je ook geneukt?quote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Palma de Mallorca. Grote jesters gezien. Foto's komen wel in het topic erover.
Hier ook al in geen weken contact gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, vertel mij wat, die is echt van de aardbodem verdwenen...
Had gedacht dat jij dr nog wel zou spreken. Ik ben namelijk totaal geen beller, dus dat helpt nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hier ook al in geen weken contact gehad.
Sja, ik weet niet, hij was zelf ook getrouwd enzo. Maar om dan iemand van de lagere school zo te idealiseren en er jarenlang naar op zoek te gaan vind ik wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Wat een verhaal ER.![]()
Klinkt als een klein psychopaatje die gozert.
Nou niet echt JK, serieus, ik vond het zorgwekkend dat iemand zoveel moeite deed om een ander te vinden na wel 4 hele weken 'verkering' gehad te hebben op de lagere school. Waarvan 3 weken zonder contact omdat we in het buitenland waren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vond je het niet stiekem tóch een klein beetje vleiend, ER?
Ik wel!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Men ik zou echt niet meer weten welk meisje ik leuk vond toen ik 8 was.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je het wel ooit officieel uitgemaakt?!
Misschien verkeert hij wel in de veronderstelling dat jullie nog altijd verkering hebben!!
Dat was ik toch alquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Nou, wees maar blij dat je in Ierland woont.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je het wel ooit officieel uitgemaakt?!
Misschien verkeert hij wel in de veronderstelling dat jullie nog altijd verkering hebben!!
Nou ja, zij belt en ik hoor aan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Had gedacht dat jij dr nog wel zou spreken. Ik ben namelijk totaal geen beller, dus dat helpt niet.
Ik stuur haar wel een sms.quote:Ik bel dr wel ff van de week ofzo.
Dan is-ie een polygamist.quote:
Ja, idd Ik zeg: "uhuh, ja, idd, ja, uhuh"quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou ja, zij belt en ik hoor aan.
Maar ook geen sms-contact. Mitä idem dito. En meestal worden we op onze reisjes overspoeld met berichtjes van haar omdat ze wil weten wat er allemaal gebeurt.
[..]
Ik stuur haar wel een sms.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:29 schreef GI het volgende:
Zodat je altijd nog kan zeggen "Desnoods neem ik morgen vrij"
Geen idee, kwam het plaatje toevallig tegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie is dat? Is daar ook porneaux van?
Ik maak wel even een topicquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, kwam het plaatje toevallig tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |