Het staat er toch. Een goeie kaart. Kan mij het verotten wat het kost. Dan had ik dat er wel bijgezet. En waar ik het voor wil gebruiken? Wat dacht je van Dolby Digital out. Zodat ik ipv stereo, Dolby Digital uit mijn receiver krijg.quote:Op maandag 14 april 2008 15:27 schreef kroegtijger het volgende:
wat een heerlijk stukje achtergrond-informatie
hoe verwacht je dat we je zo in godsnaam kunnen helpen? je geeft geen budget, je geeft geen doeleinde waar je 't voor wilt gebruiken, je geeft geen speakers, je geeft geen bus-interface.....
't slaat als een lul op een drumstel wat je als OP hebt
waarom vraag je in godsnaam dan om tips als het je allemaal niet kan boeien??quote:Op maandag 14 april 2008 16:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het staat er toch. Een goeie kaart. Kan mij het verotten wat het kost. Dan had ik dat er wel bijgezet. En waar ik het voor wil gebruiken? Wat dacht je van Dolby Digital out. Zodat ik ipv stereo, Dolby Digital uit mijn receiver krijg.
Pleur jij even lekker op naar tweakers ofzo. Nerd.quote:Op maandag 14 april 2008 16:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
waarom vraag je in godsnaam dan om tips als het je allemaal niet kan boeien??
Ga naar de pc-boer en haal de kaart die ze op voorraad hebben....
Je kan vanaf een paar euro tot ver over de 1000 euro gaan, maar ja, t kan je toch nietverotten dus who cares???
Wat lul je nou slap man?? je opent een topic die compleet nergens op slaat, je geeft geen enkele informatie mbt wat je nou eigenlijk wil, en verwacht dat mensen je dan kunnen helpen??quote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pleur jij even lekker op naar tweakers ofzo. Nerd.
Nogmaals. Pleur lekker een eind op joh. Frusti!quote:Op maandag 14 april 2008 16:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap man?? je opent een topic die compleet nergens op slaat, je geeft geen enkele informatie mbt wat je nou eigenlijk wil, en verwacht dat mensen je dan kunnen helpen??
Puur treurige bedoening zeg
quote:Op maandag 14 april 2008 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nogmaals. Pleur lekker een eind op joh. Frusti!![]()
![]()
Jij bent hier de "ICT-manager"...quote:Op maandag 14 april 2008 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
En wat heeft dat met een geluidskaart te maken? Juist ja. Vrij weinig.quote:Op maandag 14 april 2008 18:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij bent hier de "ICT-manager"...
That's me. Zo koop ik inderdaad altijd mijn boeken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef Flatline____ het volgende:
Lol, da's toch wennen als ICT-manager zijnde, dat zoiets zich niet 'automatisch' oplost.
Maar ik ben blij dat jij blij bent met je nieuwe geluidskaart
-edit-
Klant: ik zoek een boek.
Verkoopster: Wat voor boek precies meneer?
Klant: gewoon, een boek met een open einde....
--Jiskefet taferelen ftw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |