LOLz... mennn... moest toch iets laten blijken dat het lang duurde voordat je een nieuwe opende?quote:
Ja, ik zag dat ik hoofdletter O was vergeten, dus ik drukte op stop... Helaas net iets te laat.quote:
Nou vind ik dat mensen die Portugees praten sowieso vaak een kutstem hebben. Heel nasaal meestal.quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gezegd dat die Braziliaanse een onwijze kutstem heeft. Nu praat ze verdomme weer.
Thanks!quote:
Da's wel jammer... VerjaarsBJ zit er zeker niet in?quote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik al gezegd dat die Braziliaanse een onwijze kutstem heeft. Nu praat ze verdomme weer.
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.quote:
Gefeliciteerd dan maar, UIO!quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.
Ik probeer uit alle macht geen visuele voorstelling ervan te makenquote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefeliciteerd dan maar, UIO!
Heb ze een beetje puike jesters?
Beter gezegd een luchtalarm?quote:Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een nieuwe collega, JK. Met een stem zo schoon als een sirene.
volgend jaar misschienquote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mooi zo!! En dan kom je gezellig met je motor langs bij ons en dan krijg je ook nog koffie en een Irish stew
Jeemig MoBlo.. JIj ook dan maar gefeli he?quote:Op maandag 7 april 2008 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgend jaar misschiendit jaar is het italiė geworden (ivm goedkoop enzo
hebben een leuke aanbieding gevonden)
enneh...
feliciteer mij
ik ben namelijk jarig
quote:Op maandag 7 april 2008 15:53 schreef Joene het volgende:
Ouwe (A) , we moeten nodig is ff ouwehoeren.
Je hebt mijn nummer.quote:Op maandag 7 april 2008 15:53 schreef Joene het volgende:
druk![]()
Feli Moblo .
Ouwe (A) , we moeten nodig is ff ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |