Nooit gehad in mn modtijd.quote:Op maandag 7 april 2008 11:15 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ga me er eens aan wagen.
[ afbeelding ]
Die gebruik ik al even niet meer hoor.quote:
Ik mis 't niet.quote:Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De fanmail stroomt tegenwoordig binnen.
Terecht, bos heeft zijn leven gebeterdquote:
Alleen op dat punt hoor..quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Terecht, bos heeft zijn leven gebeterd
Dobre Oetro, Ray! Privjet!quote:Op maandag 7 april 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:
Strazdje Suijk! Ja nie gavarjoe paroeskie.
Wel veel wodka op ja, maar het smaakte dan ook prima.quote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je mond nog moeten spoelen met wodka Suijk, bij het tandenpoetsen?
Voor je collectie.quote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef tong80 het volgende:
Net naar DWDD van afgelopen vrijdag gekeken. Ik lag helemaal dubbel om van Hanegem. Leukste TV-fragment van het jaar.
Er is een samenwerkingsverband tussen verschillende partijen en eens per jaar mogen er wat mensen daarheen en komen er ook gasten hierheen.quote:Op maandag 7 april 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
In het kader waarvan was je er?
Kijkquote:Op maandag 7 april 2008 12:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is een samenwerkingsverband tussen verschillende partijen en eens per jaar mogen er wat mensen daarheen en komen er ook gasten hierheen.
gelukkiog kan dat niet zomaarquote:Op maandag 7 april 2008 07:59 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Blijft jammer van Jeu, hopelijk trekt Kesler niet nog meer macht naar zich toe.
Afgaande van wat ik hoorde op de video van toendertijd zou je inderdaad denken dat je een Brabander bent. (zonder te weten dat je uit Zaltbommel komt)quote:Op maandag 7 april 2008 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in Gelderland maar wij zijn eigenlijk meer Brabant dan gelderland.
Houdoe
Frank Boeijenquote:Op maandag 7 april 2008 16:17 schreef tong80 het volgende:
Ze zeggen dat mij stem op die van Frank Boeijen lijkt. En die komt ook uit Gelderland
Dit is gewoon Fokquote:Op maandag 7 april 2008 17:11 schreef Grulez het volgende:
Is dit nou een stukje ijzersterke marketing of typisch kansloos voor fok?
[ afbeelding ]
Je kan er de klok op gelijk zetten.quote:
quote:
Dan wordt het toch tijd om naar de oogarts te gaan.quote:
M'n lenzen waren uit.quote:Op maandag 7 april 2008 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wordt het toch tijd om naar de oogarts te gaan.
Of naar mij toe mailen, Dan PM ik ray wel zet ik hem wel onlinequote:
Hoe kom je erbij. Ik, PM?!quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 7 april 2008 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Ik, PM?!
[ afbeelding ]
Ik ga je toevoegen!
Ja, Voor straf naar de kelderquote:Op maandag 7 april 2008 21:21 schreef SCH het volgende:
Soms vergeet ik Hools helemaal, is dat erg?
Jammer,quote:Op maandag 7 april 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vrijstellende toets van Evolutiebiologie niet gehaald. Over twee weken in de tentamenweek maar weer inhalen dan
Ik moet seizoen 6 nog zien (of 5, ik weet niet meer welke de laatste was).quote:
waarom doe je het momenteel dan nog wel? geen studiebeslommeringen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 6 nog zien (of 5, ik weet niet meer welke de laatste was).
Alleen vannacht nog werken en dan hoef ik tot zaterdag even niet te werken om vervolgens weer 4 nachten te draaien.
Je zal dit maar altijd moeten doen..
Ik ben momenteel studieloos, in september begin ik weer en op dit moment heb ik de centjes nodig om de hypotheek te betalen, dat is eigenlijk het enige waar ikvoor werk want omdat ik geen stufi meer ontvang houd ik niets over per maand.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
waarom doe je het momenteel dan nog wel? geen studiebeslommeringen?
kquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben momenteel studieloos, in september begin ik weer en op dit moment heb ik de centjes nodig om de hypotheek te betalen, dat is eigenlijk het enige waar ikvoor werk want omdat ik geen stufi meer ontvang houd ik niets over per maand.
quote:
In september studeerde je toch wel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben momenteel studieloos, in september begin ik weer en op dit moment heb ik de centjes nodig om de hypotheek te betalen, dat is eigenlijk het enige waar ikvoor werk want omdat ik geen stufi meer ontvang houd ik niets over per maand.
Welk dilemma moet SCH dan wel niet hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
Nog steeds zeer goed
Al vind ik het nog steeds vreemd om mijn vrouw te zeggen ipv mijn vriendin.
nog druk geweest met die metro gisteren?quote:
Die noemt zijn man gewoon consequent Poeppie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk dilemma moet SCH dan wel niet hebben
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog druk geweest met die metro gisteren?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die noemt zijn man gewoon consequent Poeppie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die noemt zijn man gewoon consequent Poeppie.
quote:Tue, Apr 08, 2008 -- FEWEB_60121110_2007_1: Uitslag KM1-2 vertraagd
Wegens technische problemen kan de uitslag niet gepubliceerd worden. De uitslag is wel bekend en we verwachten dat de problemen in de loop van de dag opgelost worden.
lekker frustrerend als je zo lang moet wachten...quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja![]()
Waren als 1e ter plaatse.
Hebben vrij lang op de brandweer moeten wachten.
We mochten niets doen omdat eerst de stroom er nog niet af was en later omdat er nog niets gezekerd was.
Voor de mensen in die metro zelf ook ...quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
lekker frustrerend als je zo lang moet wachten...
Ja vooral voor de passagiers.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
lekker frustrerend als je zo lang moet wachten...
voor die helemaal ja, en dan zien ze ook nog eens 20 agenten staan die staan te niksenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor de mensen in die metro zelf ook ...
Heeft Gordon een nieuwe vriend?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
Wel radio 1 luisteren mensen maar dat spreekt voor zich.
Je studio?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
eenmaal andermaal verkocht
quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo goed als, de optie voor 500 euro is genomen door die mensen en over 2 weken gaan ze alles ondertekenen.
Dat ken ik van mijn MBO-tijd. Vreselijk is datquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het waren Limburgers...
En ze praatte Limburgs in mijn bijzijn!
Brrrrquote:
Ik moet zeggen dat ik het best aardig kon volgenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ken ik van mijn MBO-tijd. Vreselijk is dat
En dat is nog een stap...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Brrrr
[..]
Ik moet zeggen dat ik het best aardig kon volgen.
Limburgsquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het waren Limburgers...
En ze praatte Limburgs in mijn bijzijn!
Je gaat te veel met ze om...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Zeeuws een mooi accent vindt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Limburgs
zuid Nederlandse accenten
Daar ga je al... het is nu definitief met je gebeurt..quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
tuurlijk wel, dat proef je gewoon aan de boterquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Zeeuws een mooi accent vindt?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Limburgs
zuid Nederlandse accenten
jij bent gewoon jaloers op die mooie lieve zachte Gquote:
Laat maar zitten..quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef tha_dark het volgende:
Vooruit dan!
* tha_dark komt met blad Bavaria aanlopen.
Het zag er dus allemaal goed uit?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Weer terug van het jaarlijkse bezoek aan de oogarts. Zoals verwacht gewoon alles zoals het was.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
dndiek is dan ook een zeikert, klopt weer perfect.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:even in de drukke tijden een bezoekje aan Hools.
Zuid Nederlandse accenten zijn zum kotsen. De zachte G is een drama, het halve Vlaams van de Zeeuws Vlamingen is spuuglelijk en over het Duits in Limburg hoef ik het al helemaal niet te hebben...
Ik blijf gewoon slechte ogen hebben, maar ben nauwelijks achteruit gegaan.quote:
ideaal fietsje lijkt me zoquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:50 schreef toma het volgende:
Mijn vlamnieuwe mountainbike is ready to go!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Jeezus, sinds tijden zo echt genoten van een wedstrijd. Mooie goals, spannend, geweldige atmosfeer, vet publiek, Babel, Torres, Walcott.
Prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:48 schreef toma het volgende:
[..]en ik kon het niet zien omdat ik moet leren voor mn tentamen
Dit is dan ook Grulez met een hard gggg!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op die mooie lieve zachte G
toen ik zag dat de 2-2 gescoord was ging ik maar even snel kijken. Toch nog 2 goals gezien de laatste paar minuten.quote:
Nee, met mijn WW-uitkering vind het ik niet verstandig om nu nog extra te betalen voor wedstrijden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef dndiek het volgende:
Bos, ben je er donderdag bij eigenlijk?
* SCH sponsort bossie wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, met mijn WW-uitkering vind het ik niet verstandig om nu nog extra te betalen voor wedstrijden.
ik denk niet dat er nu nog kaartjes zijn of wel?quote:
Hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nu nog kaartjes zijn of wel?
Volgens de site van PSV zijn er nog kaarten...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk niet dat er nu nog kaartjes zijn of wel?
quote:
Anders gaan jullie samenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Okee, maar ik heb me al voorgenomen om thuis te blijven. Ookal vind ik het een erg leuk/lief/schattig aanbod van SCH, heb toch zoiets van nee, dat kan ik niet aannemen.
quote:
dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Doe het straks!
Sjonge, Ajax - Heracles uitverkocht, wil ik eens naar Ajax, krijg je dit. Ajax
.
Doe niet zo dom. Je hebt nog 40 uur om te wennen aan het idee dat je dan wel gaat.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Okee, maar ik heb me al voorgenomen om thuis te blijven. Ookal vind ik het een erg leuk/lief/schattig aanbod van SCH, heb toch zoiets van nee, dat kan ik niet aannemen.
Dan doe ik maar domquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Je hebt nog 40 uur om te wennen aan het idee dat je dan wel gaat.
Hij weet niet eens wat de tegenprestatie isquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Je hebt nog 40 uur om te wennen aan het idee dat je dan wel gaat.
Dat wordt volgend jaar bij PSV ook leuk. Na een week hebben ze het aanvragen van SCC al stopgezet omdat er zoveel aanvragen binnen komen en er nog maar een handjevol opzeggingen zijn binnengekomenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
dat had ik dus ook
ik wilde naar Ajax - de Graafschap. Had anderhalve maand geleden (!) geprobeerd kaarten te kopen. Maar toen kon ik al geen 2 plaatsen naast elkaar meer kopen.
Projectie lieverdquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef toma het volgende:
[..]
Hij weet niet eens wat de tegenprestatie is
Kan ik nu nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En nog eigenwijs ook
![]()
Maar naar de halve finale ga je wel gekkie
en ik van mn fietsje. Kan er uren naar kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef sjimz het volgende:
Wat heb ik genoten van de wedstrijd Pool-Arsenal.
O ja en dit is in al die jaren dat ik ga (en dat is al even) wat ik me kan herinneren ook nog eens een van de meest waardeloze seizoenen qua thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar bij PSV ook leuk. Na een week hebben ze het aanvragen van SCC al stopgezet omdat er zoveel aanvragen binnen komen en er nog maar een handjevol opzeggingen zijn binnengekomen
Waarheen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:13 schreef RayMania het volgende:
Hoelaat vertrek je, Bos?
maar voor het mooie voetbal ben je natuurlijk ook aan het verkeerde adres. Denk dat het bier goed smaakt daarquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja en dit is in al die jaren dat ik ga (en dat is al even) wat ik me kan herinneren ook nog eens een van de meest waardeloze seizoenen qua thuiswedstrijden.
Ze hebben wel het juiste merk, dat weer wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef toma het volgende:
[..]
maar voor het mooie voetbal ben je natuurlijk ook aan het verkeerde adres. Denk dat het bier goed smaakt daar
Naar PSV natuurlijk! Gewoon gaan, misschien wel het laatste kampioenschap wat je in jaren kan vieren!quote:
quote:
ehh. We hebben het over donderdag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naar PSV natuurlijk! Gewoon gaan, misschien wel het laatste kampioenschap wat je in jaren kan vieren!
[..].
Ohquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ehh. We hebben het over donderdag.
Zondag ben ik er gewoon bij
Ik vond het saai over die hypothekenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
Wel radio 1 luisteren mensen maar dat spreekt voor zich.
oftewel, netto precies hetzelfde als dit jaar.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar bij PSV ook leuk. Na een week hebben ze het aanvragen van SCC al stopgezet omdat er zoveel aanvragen binnen komen en er nog maar een handjevol opzeggingen zijn binnengekomen
nee prachtig Arsenal eruitquote:Op woensdag 9 april 2008 01:59 schreef tong80 het volgende:
Arsenal
Mooie wedstrijd maar een kut-resultaat
quote:Op woensdag 9 april 2008 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Duffy is leuk!
Oh en tong, codicil schrijf je zonder ie
oh zeker was een leuke avondquote:Op woensdag 9 april 2008 02:44 schreef rubbereend het volgende:
ach als het maar een leuke huisgenote is
8 uur, watjequote:Op woensdag 9 april 2008 02:54 schreef rubbereend het volgende:
ik ga maar eens maffen, wekker staat op 8 uur![]()
kom net van het dak, heerlijk fris buitenquote:Op woensdag 9 april 2008 08:20 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen.... Idd AZ heerlijk fiets weer
Was wel mooi toen ik door het bos aan het fietsen was... de zon die door de bomen schijnt (en het is dan een beetje heiigquote:Op woensdag 9 april 2008 08:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom net van het dak, heerlijk fris buiten
Zeker. HEMA rosbief en rookworst.quote:
visual basic programmerenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:10 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat voor een vak
Net een half uur met shmoopy aan de telefoon gezeten. Mijnj dag is weer goed.
Daar had ik een 9 voorquote:
ach. Ik heb van de afgelopen 2,5 jaar alles gehaald met een gem. cijfer van een 8 dus t gaat lekker.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef tong80 het volgende:
Dat is zo kut aan het onderwijssysteem knakt genieën in de dop. Als je maar gemiddeld goede cijfers haalt is het goed. Ik had tienen voor literatuur Nederlands en Duits en Engels. Maar drieën voor biologie. Geen diploma en 20 jaar vuilnisman geweest.
Cool.quote:
Kom maar op met die sappige roddels.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:10 schreef tong80 het volgende:
Net een half uur met shmoopy aan de telefoon gezeten. Mijnj dag is weer goed.
Welke opleiding doe je ?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef toma het volgende:
[..]
ach. Ik heb van de afgelopen 2,5 jaar alles gehaald met een gem. cijfer van een 8 dus t gaat lekker.
Je zou verbaasd staan en met je oren klappenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom maar op met die sappige roddels.
shmoopy is toch niet aan het lekken hè?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou verbaasd staan en met je oren klappen
Nee. En als het wel zo was zou ik ook nee zeggenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
shmoopy is toch niet aan het lekken hè?.
Ik zit niet op huishoudtips te wachten hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zou verbaasd staan en met je oren klappen
Heb je het zwemmen niet gezien net ?quote:
Den Bosch is goed daar kom ik al vanaf mijn 19de om te stappen en de laatste twee jaar om cursussen te volgen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:38 schreef toma het volgende:een 8,0 voor Vision
[..]
Industriele Automatisering (HTS den Bosch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |