Er zitten er hier alweer anderhalve bak ikquote:Op maandag 7 april 2008 08:54 schreef Leonoor het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd MoBlo en Bluezz!
Nu is het koffietijd!
LEukeukquote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef KrnKje het volgende:Weekendje Brugge
1e weekend van mei een weekendje naar Brugge, nog voor m'n verjaardag van
Moest ik nog even kwijt
Geen flauw benul, maar hoiquote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het frituurfilterbakje van de Philips werkt? Moet ik daar gewoon het vet langzaam in schenken zodat het gefilterd wordt?
Kan het niet terugvinden in d egebruiksaanwijzing
Je weet toch dat de bovenkant van Nynke zich boven de sneeuwgrens bevindt?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet toch dat de bovenkant van Nynke zich boven de sneeuwgrens bevindt?
Nou ik kén haar niet, maar van horen zeggen.....quote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet toch dat de bovenkant van Nynke zich boven de sneeuwgrens bevindt?
Zeg er wat van!quote:Op maandag 7 april 2008 14:41 schreef AKnynke het volgende:
Uitgebreid koken is inderdaad alleen tof als je er de tijd voor hebt. En die mis ik ook steeds!
Gatverdarrie een van de accounts die hier vandaag aan t werk is heeft een ringtone van een huilende baby, en die klinkt steeds door het hele gebouw. niet echt professioneel.
Is heel makkelijk aangezien ik van die zakjes voor 40 eurocent bij de toko haalquote:Op maandag 7 april 2008 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Lekker SOL!! Die longton, is dat makkelijk te maken eigenlijk? Dat is toch kleefrijst?
Ik wil ook weer zo graag tijd hebben om uitgebreid te koken, maar moet zoveel extra werken ivm crisis hier
Ohh erg is dat he...de kookpolitiequote:Op maandag 7 april 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Da's trouwens heel grappig hier op Fok! soms:
Zakjes kopen bij de supermarkt: "Oooh nee dat kan niet je bent echt stom dat soort dingen maak je toch zelf amateur nietsnut luilak!"
Zakjes kopen bij de toko: "Oooh, wat bijzonder, een echte boemboe, heerlijk ruikt dat, smaakt nog beter wauw zeg!"
... terwijl het eigenlijk exact hetzelfde principe is, maar dat de toko wat exotischer klinkt.Maargoed, dat soort topics negeer ik tegenwoordig altijd.
Ik hou niet van pasta dus die potten heb ik sowieso niet in huis. Als ik pasta voor Milou maak, dan doe ik dat altijd vers, en vries lekker wat portie's in voor haar.quote:Op maandag 7 april 2008 14:56 schreef Tezz het volgende:
Oke ik beken Steer (hoewel ik nu eigenlijk helemaal niet aan eten moet denken). Koken uit zakjes/pakjes:
- noodles
- Knorr wereldgerechten Beef Chimichurri (ben er verslaafd aan)
- potten pastasaus van Grand Italia (als manlief moet koken)
- nep 'geraspte' parmezaan (van die korrels)
- knoflooksaus uit een flesje
- giroskruiden uit een zakje
- marinades van conimex
- gehaktkruiden van Silvo
Zo. Genoeg confessies op 1 dag lijkt me zo.
vond de oosterse keuken altijd erg lekker, maar tot voor kort kende ik het alleen zelfgemaakt door een vriendin, toko of restaurant.quote:Op maandag 7 april 2008 15:05 schreef Tezz het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n fan van de Oosterse keuken![]()
Ik ben meer van het mediteraanse repertoire....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |