Geen flauw benul, maar hoiquote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef Troel het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het frituurfilterbakje van de Philips werkt? Moet ik daar gewoon het vet langzaam in schenken zodat het gefilterd wordt?
Kan het niet terugvinden in d egebruiksaanwijzing
Je weet toch dat de bovenkant van Nynke zich boven de sneeuwgrens bevindt?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet toch dat de bovenkant van Nynke zich boven de sneeuwgrens bevindt?
Nou ik kén haar niet, maar van horen zeggen.....quote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet toch dat de bovenkant van Nynke zich boven de sneeuwgrens bevindt?
Zeg er wat van!quote:Op maandag 7 april 2008 14:41 schreef AKnynke het volgende:
Uitgebreid koken is inderdaad alleen tof als je er de tijd voor hebt. En die mis ik ook steeds!
Gatverdarrie een van de accounts die hier vandaag aan t werk is heeft een ringtone van een huilende baby, en die klinkt steeds door het hele gebouw. niet echt professioneel.
Is heel makkelijk aangezien ik van die zakjes voor 40 eurocent bij de toko haalquote:Op maandag 7 april 2008 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Lekker SOL!! Die longton, is dat makkelijk te maken eigenlijk? Dat is toch kleefrijst?
Ik wil ook weer zo graag tijd hebben om uitgebreid te koken, maar moet zoveel extra werken ivm crisis hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |