*dikke knuffel*quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat ben ik toch een suffe muts dat ik om 23.22 op op mijn zaterdagavond op een internetforum enthousiast zit te posten over mijn schone ruiten.Ik lach wel maar ik huil van binnen.
![]()
Ik maak morgen/straks een foto voor je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, maar heb m ook nog niet gebruikt
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle ramen gelapt met wonderspons, miracle blue en MVD. Níet helemáál streeploos, waarschijnlijk omdat alle wondermiddelen van de nep-variant waren. Maar wel dik tevreden en het ging lekker snel.
......
quote:Op zondag 13 april 2008 07:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die Miracle Blue zorgt voor de strepen.
Alleen een powersponsje en nadrogen met MVD is genoeg voor een streeploos resultaat.
Hier in een doorzonwoning 20 minuten buiten&binnen.
Ja, lief!quote:Op zondag 13 april 2008 03:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik maak morgen/straks een foto voor je.![]()
Zo eerst maar eens slapen.
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettigquote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie.Op de oven werkt in ieder geval prima.
En als je de roostertjes wil doen snijden de randjes je wonderspons aan flarden. En moet je dus stukjes WS eruit gaan pulken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Het vet uit de frituurpan stopt de gaatjes dicht waardoor het sponsje niet meer zo goed werkt, althans, dat is mijn theorie.Op de oven werkt in ieder geval prima.
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto.quote:
Oow wat vervelend voor je! Beterschap!quote:Op zondag 13 april 2008 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Migraine aanval vanmiddag. Ga zo mn bed weer in. Morgen maak ik echt een foto.En ga ik denk ook maar wat van mijn geplande schoonmaakklusjes doen.
mijn frituurpan is er wél schoon mee gewordenquote:Op zondag 13 april 2008 21:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oooooohhhh! Ik vond het al zo irritant dat ik die frituurpan niet schoon kreeg met den Wonderspons en wel met hard schuren met Cif & bleek en een gewone schuurspons. Of in elk geval iets minder vettig
Mja, de mijne (eh, vriendje zijnes bedoel ikquote:Op maandag 14 april 2008 14:02 schreef moussy het volgende:
[..]
mijn frituurpan is er wél schoon mee geworden
quote:Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef wonderer het volgende:
*heeft*
quote:Op maandag 14 april 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus in Nederland op het moment?
Die flubbertjesdweil is fantastisch Liejannuhalleen al omdat hij van die lollige flubbertjes heeft.
![]()
![]()
Een pakje maar?quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een pakje en een mvd-je. Misschien moet ik ook maar zo'n flubberdweil halen, trouwens. de badkamervloer is altijd zo stoffig...
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een pakje maar?Daar ben je met een beetje poetsen binnen een week doorheen
Die is tof!quote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Van die flubberdweilen heb je ook handschoenen! En daar kan je keimooie sinterklaassurprises van maken!
Sponsjes zijn verslavendquote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt hoge verwachtingen van me...
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgenquote:
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r moet echt heel wat gebeuren om mij ECHT aan het poetsen te krijgen
Denk het ook jaquote:Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval red je het wel een half jaar of een jaar met een pakje.
quote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
De dweilen van de Action!
Ik heb ze nog niet gebruikt want ik ben nog steeds brak en herstellende.Geen idee trouwens waarom ik nou zoveel verschillende dweilen moest kopen, maar het groene flubbertjes ding absorbeert 2x zoveel vocht, trekt stof aan en maakt glanzend schoon, is geschikt voor elk soort vloer, voor nat en droog gebruik en heeft een 4 mm schuimlaag.
En het duopak blauwe dweilen bestaat uit 1 dweildoek en 1 stofdoek.
![]()
Ooit komt het goed met mijn huishoudelijke kwaliteiten. Ooit.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze hebben hier bij de Action alle prijzen van MVD's verhoogd!
En ze hebben geen oranje meerIk kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
wat kosten ze nu dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En ze hebben geen oranje meerIk kwam nota bene met lege handen thuis! Van de Action!
OMG Big Action Brother is watching usquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Tussen de 59 en 95 cent!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat kosten ze nu dan?
en ik heb alleen blauwe, mmm morgen eens naar de action...
enne: ramen wassen is wel heel easy zo
Dat is wel heel ruimquote:
Nee, ze hebben vier soorten of zo. De goedkoopste is 59 cent en de duurste soort 95. Schandalige prijzen! Er kost bijna niets bij de Action maarliefst 95 cent!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat is wel heel ruim![]()
![]()
bedoel je dat de prijzen varieren per filiaal nu? of ben je het gewoon even kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |