Da's knap! Zal me een knaller geweest zijn dan.quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Ynske het volgende:
Oeh lieverd, kijk iig enorm uit, ik heb in de nacht van 31 feb op 1 maart een autoongeluk gehad en zit nog altijd thuis met heel veel klachten
beterschap
Ik betwijfel het ten zeerste. Ik was namelijk al aan het afremmen, en er zat zeker nog twee meter ruimte tussen mij en de auto voor mij toen ik stilstond.quote:
Zoals Koos Spee zou zeggen: autorijden is een serieuze bezigheid, en dan moet je je niet met andere dingen bezighouden. Dat was dus vast iets wat die Mercedesrijder wél deed. Lijkt mij toch dat HIJ niet goed oplette en/of niet genoeg afstand hield.quote:Op maandag 7 april 2008 11:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste. Ik was namelijk al aan het afremmen, en er zat zeker nog twee meter ruimte tussen mij en de auto voor mij toen ik stilstond.
Als ik eerder heel hard geremd had, dan had die mercedes alleen maar eerder bij mij in de kofferbak gezeten.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef Biancavia het volgende:
en Dennis naast mij gillen "HO HO HO!" dus ik dacht eerst nog zo van, wat doet de kerstman nou hier, m
Neemt niet weg dat iedereen genoeg ruimte vrij moet laten om tot stilstand te kunnen komen. De Merc. heeft dat niet gedaan en is dus foutquote:Op maandag 7 april 2008 11:01 schreef Arclight-S het volgende:
Jij had gewoon beter moeten opletten!
Op de eerste foto in de OP lijkt de auto voor jou anders ook nog wel aardig beschadigd te zijn... Tenzij op de foto net die ene deuk staat natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 22:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een paar krasjes en een miniscuul deukje.
Dat dachten we ook van mijn vriendin haar autotje.quote:Op maandag 7 april 2008 10:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die is wel loss hoor...
Wel zonde, maar het belangrijkste is dat je er zelf niets aan overhoudt..
Of verkopen als smart, beetje bij kwaste en niemand die het zietquote:
Jezus. Ik weet niet wie het is, maar als ik die voor me wielen tegenkom rij ik spontaan met 130 rechtsomkeer! Jeetjemina!quote:
jij hebt heul geen autoquote:Op maandag 7 april 2008 18:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jezus. Ik weet niet wie het is, maar als ik die voor me wielen tegenkom rij ik spontaan met 130 rechtsomkeer! Jeetjemina!
preventief ruimen iddquote:Op maandag 7 april 2008 04:35 schreef 44pje het volgende:
Bekijk het van de positieve kant, nu ben je van die corsa af.
Zanger van The Prodigy. Toch wel de allervetste muziek die ooit gemaakt is zo'n beetjequote:Op maandag 7 april 2008 18:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jezus. Ik weet niet wie het is, maar als ik die voor me wielen tegenkom rij ik spontaan met 130 rechtsomkeer! Jeetjemina!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |